Şimdi Ara

NVIDIA ekran ayarları kullanılamaz hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar oyunlarımı ve uygulamalarımı sorunsuz kullanıyorum.Geforce experience'da açılıyor.Fakat nvidia denetim masasına erişmeye çalıştığımda şuanda nvidia gpu'ya bağlı bir ekran kullanmıyorsunuz diyor. Bu bilgisayarlarda 2 ekran kartı olduğunu biliyorum fakat oyunlarda nvidia ekran kartını kullanmasam o kadar yüksek grafiklerde nasıl oynayamış olabilirim ki? Bu sorun neden kaynaklanır..



    _____________________________
  • Merhaba togiksk,

    Ekran kartı ve Windows güncelleştirmelerinin son sürüme yükselttin mi acaba? İstersen konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirsen memnuniyetle sana yardımcı olacaklardır. Ya da telefon numaranı iletebilirsen özel mesajla; biz seni arayalım :)

    İyi günler
    _____________________________
    Dünyanın en güçlü, en hızlı ve en performanslı notebook 'unu arıyorsanız, kişiye özel üretilen MONSTER 'ı mutlaka inceleyin.
    YOUTUBE kanalımıza abone olarak ve videolarımızı paylaşarak bize destek verebilir ve INSTAGRAM 'da bizi takip edebilirsiniz.
    Mesajlarınız, soru, öneri ve şikayetleriniz için FACEBOOK ve TWITTER sayfamızı ziyaret edebilir veya BİZE ULAŞIN sayfamız üzerinden mesajınızı anında bize iletebilirsiniz.
    Tüm mesajlarınıza aynı İŞ GÜNÜ içerisinde yanıt verilmeye çalışılmaktadır.
    MONSTER Müşteri Destek Hattı : 444 26 04 - Çalışma saatlerimiz : Hafta içi ve Cumartesi 09:00-18:00
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Merhaba togiksk,

    Ekran kartı ve Windows güncelleştirmelerinin son sürüme yükselttin mi acaba? İstersen konuyu 444 26 04 teknik ekibimiz ile paylaşabilirsen memnuniyetle sana yardımcı olacaklardır. Ya da telefon numaranı iletebilirsen özel mesajla; biz seni arayalım :)

    İyi günler

    İlginiz için teşekkür ederim sevgili MonsterMusteriHizmetleri . Sitenizden ekran kartı driver'ını tekrar indirip kurdum ve sorunum çözüldü. Fakat mevcut kullandığım uygulamaları açarken ara ara saliselik kasmalar yaşıyorum. Uygulamalar açıldığı anda veya oyunda saliselik olarak bu kasma yaşanıp hemen geçiyor. Bunu teknik ekibinizle paylaştım fakat kullandığım windows sürümünü yükseltme yaparak yüklediğim için tam performanslı kullanamayacağımı veya ekran kartının son güncellemesini kullanmamamı önerdiler. Bu saliselik kasma olayları masa üstünde bir uygulamayı açarken gerçekleşiyor veya fps oyunları oynarken bir anda oluyor hemen düzeliyor. Fakat can sıkıcı bir durum. Bu durumu düzeltmek adına nasıl bir yol izleyebiliriz. Yükseltme yaparak bir windows kurmuş olmamın veya güncel sürümlerde ekran kartı kullanmamın cihaz için sorun yaratmaması gerekmezmi. Bilgisayarım daha bomboş çok yeni. İleride hard disk kullanımım arttıkça bu kasma sorunlarıda artacakmı acaba. Yardımcı olursanız memnun olurum.
    _____________________________




  • togiksk T kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhaba togiksk,

    Öncelikle ilk sorununun çözüldüğünü duyduğuma sevindim :) Donma konusu büyük ihtimalle temiz kurulum yerine yükseltme yapılmasından kaynaklı ama konuyu 444 26 04 no'lu telefonu arayarak teknik ekibimiz ile paylaşabilirsen memnuniyetle sana yardımcı olacaklardır. Ya da istersen özel mesaj ile telefon numaranı verebilirsen uygun olduğun bir zamanda biz seni arayabiliriz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonsterMusteriHizmetleri -- 14 Nisan 2017; 12:45:56 >
    _____________________________
    Dünyanın en güçlü, en hızlı ve en performanslı notebook 'unu arıyorsanız, kişiye özel üretilen MONSTER 'ı mutlaka inceleyin.
    YOUTUBE kanalımıza abone olarak ve videolarımızı paylaşarak bize destek verebilir ve INSTAGRAM 'da bizi takip edebilirsiniz.
    Mesajlarınız, soru, öneri ve şikayetleriniz için FACEBOOK ve TWITTER sayfamızı ziyaret edebilir veya BİZE ULAŞIN sayfamız üzerinden mesajınızı anında bize iletebilirsiniz.
    Tüm mesajlarınıza aynı İŞ GÜNÜ içerisinde yanıt verilmeye çalışılmaktadır.
    MONSTER Müşteri Destek Hattı : 444 26 04 - Çalışma saatlerimiz : Hafta içi ve Cumartesi 09:00-18:00
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.