Şimdi Ara

Nokia5800XM ve hepsiburada.com (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
422
Cevap
0
Favori
22.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bana da 7 günde geldi.ama siyah istediğim için bekledim hb.den.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barış

    bana da 7 günde geldi.ama siyah istediğim için bekledim hb.den.


    ne zaman sipariş vermiştin ?
  • Arkadaşlar Uğraşmayın bu Hepsiburada ile. İptal edin siparişlerinizi. Ereyon dan alın bence. Stokta gösteriyorlarsa anında gönderirler. Bu güne kadar ne aldıysam 1 günde kargoya verdi adamlar. Hala tanışmayan varsa ereyon ile tanışın hizmeti görün. Hepsiburada çile yeri olmuş ne istersen iste temin edemiyorlar.
  • 12.11.2009 00:18:19 RE :

    şu saat itibariyle tüm internet alışveriş sitelerine bakıyorum(hızlıal-bimeks-teknosa-vatan) nokia 5800 temin edilemiyor yazıyor. halbuki siz hb olarak 23 gün önce sipariş verdiğim ve halen bulamadığınız telefonu sitenizde satmaya devam ediyorsunuz-insanları mağdur ediyorsunuz. sözde nokiadan aldığınız bilgiye göre bu hafta temin edileceği yazıyordu. ama en ufak bir gelişme olmadığı gibi, sizde tenezzül edipte ben sormadığım süre bana gelişme olup olmadığı hakkında bilgi vermiyorsunuz. hoş, bi bilgide verdiğniz de yok. nerede müşteri memnuniyeti sorarım size.!!!! sipariş ettiğim telefonu en kısa sürede tarafıma gönderilmesini istiyorum.... ayrıca 5800 yorum bölümüne hb den bu telefonu almayım mağdur olusunuz diye yazdım ama yayınlamıyorsunuz-madem yayınlamıyorsunuz nerede bu yorumların samimiyeti-tarafsızlığı sorarım size.!!!!!

    12.11.2009 05:54:17 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.


    Değerli müşterimiz,

    Nokia bazı şarj cihazı modellerinde (15 Haziran - 9 Ağustos 2009 tarihleri arasında üretilen AC-3E ve AC-3U ve 13 Nisan - 25 Ekim 2009 tarihleri arasında üretilen AC-4U) değişim programı önermiştir.

    Bunun sonucunda, gümrükte bulunan bazı cep telefonu modelleri de bu kapsamda değerlendirilmiş ve paket içeriğinde yer alan şarj cihazlarının değişimi beklemesi nedeniyle distribütörlere ürün sevkiyatı yapılamamıştır.

    Sitemizden siparişini vermiş olduğunuz NOKIA 5800 XpressMusic adlı üründe gümrük aşamasında değişim kararı alınan ürün grubunda yer almaktadır.Üretici tarafından alınan bu karar doğrultusunda karar gerçekleştirildikten sonra hepsiburada.com teslimat yapılacak firmalar listesinde ön sırada yer almaktadır. Ayrıca siparişinizin elimize ulaştığı gün adresinize teslim edilmek üzere kargo ile gönderileceğinden endişeniz olmamasını rica ederiz. Konu ile ilgili detaylı bilgilere Nokia’ dan ulaşabilirsiniz.

    İstisnai bu durum için tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Sizi hep aramızda, hepsiburada.com’da görmek dileğiyle.""

    ZOR GÖRÜRSÜNÜZ BİRAZZZ....!!!!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ta5cny -- 12 Kasım 2009; 20:58:06 >




  • 6 yıldır hepsiburada nın kullanıcısıyım.Sahıp oldugum bircok elektronik urunu sıtenızden satın aldım.
    İnternet ortamında hızmet veren bır alısverıs sıtesının en ıyı reklamı yıne aynı mecrada,yanı ınternette olur.Reklamını kullanıcıları yapar.6 yıldır en ufak sorun yasamadıgım sıtenıze bakıs açımı degıstırmıs oldugunuz satıs polıtıkanız yuzunden degıstırmek zorunda kaldım.

    Aslında stokta olmayan,satın aldıgım esnada stokta var oldugu ıddıa edılen urun satma polıtıkanızı anlayabılmıs degılım.sanal alemde bu tur sark kurnazlıklarını yapan sıtelerın cok kısa surede bırcok kullanıcısı kaybettıgı ve hatta kapandıgını en az ben kadar bılıyorsunuzdur.Orneklerı hem Turkıyede,hem dunyada mevcuttur.

    Acaba hepsiburada.com kapanacak sıteler kervanına katılıyor ve stogunda olmayan urunlerı varmıs gıbı gostererek kullanıcılar paralarını mı topluyor?

    Musterı hızmetlerınde calısan degerli arkadasım,bu mesajı urun stokta olmadıgı halde stokta varmıs gıbı gosteren satıs polıtıkasını duzenleyen ılgılı bırımın amırıne yollarsanız sevinirim.


    HB ye yolladıgım msjdır.Bu kelımenın tam anlamıyla aymazlıktır.Mal gumrukteymıs,kvk ymıs,sarj aletıymıs,suymus,buymus.
    Yazsana gecıcı olarak temın edılememektedır dıye. Hala stokta gorunuyor.Olacak ıs degıl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coolson -- 12 Kasım 2009; 18:59:52 >




  • Arkadasım ereyondan alın diyosun.ben dun aksam ereyondan siparişi verdim.bugun tedarik surecinde diyor.bende musteri hizmetlerine mesaj attım.dedim ürün elinizde yok ise ve tedarik suresi belli degilse siparişimi iptal edin.bakalım ne olacak beklemedeyim.bunlarda hepsi burada gibi yapmazlar inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excellencyx

    Arkadasım ereyondan alın diyosun.ben dun aksam ereyondan siparişi verdim.bugun tedarik surecinde diyor.bende musteri hizmetlerine mesaj attım.dedim ürün elinizde yok ise ve tedarik suresi belli degilse siparişimi iptal edin.bakalım ne olacak beklemedeyim.bunlarda hepsi burada gibi yapmazlar inşallah.


    Ben ne aldıysam gecikme yaşamadım. Ve o tür durumlarda kendileri telefon açıp söylüyorlar zaten. İstersen sitelerinde telefon numaraları var arayıp sorabilirsin. Hb gibi saçma cevaplar vermezler adam gibi söylerler durum neyse. Bence için rahat olsun HB kadar asla bekletmez ereyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ta5cny

    Değerli müşterimiz,

    Nokia bazı şarj cihazı modellerinde (15 Haziran - 9 Ağustos 2009 tarihleri arasında üretilen AC-3E ve AC-3U ve 13 Nisan - 25 Ekim 2009 tarihleri arasında üretilen AC-4U) değişim programı önermiştir.

    Bunun sonucunda, gümrükte bulunan bazı cep telefonu modelleri de bu kapsamda değerlendirilmiş ve paket içeriğinde yer alan şarj cihazlarının değişimi beklemesi nedeniyle distribütörlere ürün sevkiyatı yapılamamıştır.

    Sitemizden siparişini vermiş olduğunuz NOKIA 5800 XpressMusic adlı üründe gümrük aşamasında değişim kararı alınan ürün grubunda yer almaktadır.Üretici tarafından alınan bu karar doğrultusunda karar gerçekleştirildikten sonra hepsiburada.com teslimat yapılacak firmalar listesinde ön sırada yer almaktadır. Ayrıca siparişinizin elimize ulaştığı gün adresinize teslim edilmek üzere kargo ile gönderileceğinden endişeniz olmamasını rica ederiz. Konu ile ilgili detaylı bilgilere Nokia� dan ulaşabilirsiniz.

    İstisnai bu durum için tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Sizi hep aramızda, hepsiburada.com�da görmek dileğiyle.""





    YALAN

    1 AYA YAKINDIR YOLLAYAMIYORLAR.. BATARYA MUHABBETİ NE KADARDIR VAR PEKİ?




  • ben hepsburada.comdan çok sipariş yapıyorum ama 5800 ü ordan siparişş vermedm. Sırf sizin için bende bi kaç soru sordum.. bakalım cevap nasıl gelecek..

    İyi Akşamlar... Sayın yetkili Nokia 5800 EMusic Telefonu stoklarınızda olmadığı halde niye stokta varmış gibi gözüküyor? Geçici olarak temin edilemiyor demek bu kadar zor olmamalı? insanlar sizin yüzünüzden mağdur durumda! Bütün forumlarda isminizin kötü bir şekilde anıldığını biliyormusunuz. hemen her sitede yaptığınız bu yanlış ticaret mantığı ağır bir dille eleştiriliyoR. müşteri kaybına yol açıcaktır? bu sizi korkutmuyormu? Rakiplerinizin büyümesi ve sizin bu sorunu yaşattığınız kişiler sizden bir daha alışveriş yapacaklarmı? Ben sizden Otomatik Cevap istemiyorum! ben sizden Batarya ve Gümrük Yalanıda İstemiyorum.. Bu mesaja mantıklı, doğru ve DÜRÜST bir cevap istiyorum.. Size Güvenimizi boşa çıkarmayın... Saygılarımla..




  • Arkadaşlar ben satın aldığım 250lira hediye çekini de kullanarak Hepsiburada'dan 5800 siparişi verdim.Ancak aradan 10 gün geçmesine rağmen halen siparişim elime ulaşmadı ve bende siparişi iptal ettim.Hediye çeki dışında kalan miktarı alabildim ancak hediye çekini daha alamadım.Hediye çekini geri verirler mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Arkadaşlar ben satın aldığım 250lira hediye çekini de kullanarak Hepsiburada'dan 5800 siparişi verdim.Ancak aradan 10 gün geçmesine rağmen halen siparişim elime ulaşmadı ve bende siparişi iptal ettim.Hediye çeki dışında kalan miktarı alabildim ancak hediye çekini daha alamadım.Hediye çekini geri verirler mi?



    Hediye Çeki Nakite Dönüşüyormu ki ?

    ..... Mesaj değişim..

    PArdon yanlış anladım.. çekide hesiye çeklerim hesabına bir bak eğer yoksa hemen bir mesaj at durumunu sor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLooDSLinCe -- 12 Kasım 2009; 22:26:19 >
  • Siparişini verdiğiniz ürün/ürünler sipariş verdiğiniz tarihte firmamız stoklarından bulunmuyor ise, sitemizde de belirttiğimiz gibi, ortalama 3 iş günü içinde tedarik edilerek kargoya teslim edilebilmektedir. Stok sayılarımız ve güncellemelerimiz, çalıştığımız ithalatçı firmalarımızdan aldığımız bilgiler doğrultusunda günlük yapılmaktadır.

    Fakat çok nadir de olsa, bazı ürünlerde gecikmeler yaşanabilmektedir.Bu gecikmelerin temel sebebini, ürünlerin gümrükten alımında firmanın yaşadığı sorunlar oluşturmaktadır.

    Bu gecikmeler, sipariş sahiplerine mağaza yetkililerimizce e-mail olarak bildirilir. Bu sayede sipariş sahipleri ürünlerini bekleyebilir, ürün değişimi yapabilir ya da siparişlerini iptal ettirebilirler.

    Firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve uyarınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla...

    Bir otomatik msj daha.yazık bu sıteye.Insanı nette alısverısten soguturlar bunlar




  • Gerçekten çok sıkıcı bir hal almaya başladı ne bir gelişme oluyor nede doğru düzgün cevap veriyorlar paramızla rezil oluyoruz dedikleri bu olsa gerek artık hepsiburadadan zorunlu olmadıkça alışveriş yapmayı düşünmüyorum :(
  • * 26.11.2009 Tarihinde Stoklarda !!! hızlıal.com bu şekilde not düşmüş galiba biz daha çok bekliyeceğiz gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BLooDSLinCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: HRMNKY

    Arkadaşlar ben satın aldığım 250lira hediye çekini de kullanarak Hepsiburada'dan 5800 siparişi verdim.Ancak aradan 10 gün geçmesine rağmen halen siparişim elime ulaşmadı ve bende siparişi iptal ettim.Hediye çeki dışında kalan miktarı alabildim ancak hediye çekini daha alamadım.Hediye çekini geri verirler mi?



    Hediye Çeki Nakite Dönüşüyormu ki ?

    ..... Mesaj değişim..

    PArdon yanlış anladım.. çekide hesiye çeklerim hesabına bir bak eğer yoksa hemen bir mesaj at durumunu sor...


    HRMNKY şu anda kutu içeriğinde ve çoğunuzda olmayan tüm orjinal ürünleri bizden satın aldı fakat, telefonun kendisini henüz alamamış olmasına gerçekten üzüldüm. Keşke İstanbuldan yardımcı olabilseydim kendisine. Bir kaç arkadaş vardı nokia shoplarda güsel bir telefon bulabiliridim sanıyorum kendisine. Ama siyah yok nokiacılarda. Umarım, en kısa sürede güsel bi 5800'ın olur.

    Not: Orjinal 5800 Nokia data kablosu geldi stoklara. Kutudan çıkacak olan küçük çocuk pipisi gibi bir şey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Re-Atum -- 12 Kasım 2009; 23:53:31 >




  • internetden nedense alışveriş yapmaya güvenmiyorum
  • eger 26 sı dogruysa,o gun kargoya verseler dahı en erken 1 ınde elımızde olur malum bayram var.
    bu demektır kı en ıyı ıhtımal daha 18 gun var!!!!
    hala sınır oluyorum HB ye.
  • çoğu yerde bu telefon yok.yarın her yeri dolaşacagım.sonra foruma detaylı bir bilgi yazarım.

    bende hepsiburadadan alayım diye düşündüm malum fiyatı çok uygun çünkü 502 tl hemde 6 taksit,ama burda yazılanları görünce elime telefon geçmez diye korkuyorum:)

    nokiashoplarda farklı fiyat cekiyorlar.reklamdaki gibi 529 demiyorlar.
    yarın ola hayrola
  • Boş yere beklemeyin HB'yı.Dün Bursa Electroworld'de 530 TL'ye vardı ellerinde.
    Ben de siparişimi iptal edip Nokia Shop'tan aldım telefonu yoksa hala bekliyor olacaktım HB'yı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntquartex -- 13 Kasım 2009; 8:47:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isy@nkh@r

    bu yaptıkları sahtekarlık değil mi ?

    stokta var gösterip sonra tedarik cart curt diyorlar .. ben aramak istemiyorum aradımmı küfür edicem çünkü



    zaten arayamazsın çünkü telefon numaralarını vermiyorlar. sadece siteden mesaj gönderme suretiyle iletişim kurabiliyorsun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.