Şimdi Ara

NKR 35-9 CANTER HD LER YARIŞIYOR. TABİ Kİ EN İYİSİNİ KULLANAN BİLİYOR (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
60.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar amma yapmışsınız ya İVECO bu tmm belki konfor duşuktur ama çekiş +rampa o canter isuzudan iidir ;)
    Bence en konforlu kamyonet Hyundai H100 :D yukle bas git :)
    iveco 120.14 ve 130e15 olarakta ikisinide severim ver tonajı vur rampaya sorun yok :)

    gelelim cantere söyle anlatım en uzun kasalısından ortada süt tankı wardı ustunde 5ton ön aradada yaklaşık 500kg ve rampası berbattı + yolda bas güvenebiliyorsan ;) araba saga sola savurmaya başlıyordu ;) isuzu yu bilemem ama en ufak isuzu lar şehir içi için güzel taksi gibi :) zaten canterle isuzu birbirine benziyor :)
  • En Kral küçük ve Büyük Araba Mitsubishidir Arkadaşlar Bu Konudaki Çoğu arkadaşlar ısuzu sevgilisi ama değil çok arabalar gördük geçirdikk. bindik indik.

    illede mitsubishi ivecoyu markadan saymıyorum tüm modelleri geçti daily ' den eurocargo'ya kadar araba değil değil değil her yönüyle.

    teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SCN_Driver

     NKR 35-9 CANTER HD LER YARIŞIYOR. TABİ Kİ EN İYİSİNİ KULLANAN BİLİYOR




    bu aracı geçen istanbul gaziosmanpaşa da gördüm yanak yapıyorlardı lastiklere heralde oydu aksesuarlar falan aynı




  • Isuzu Türkiye de baya bi tutuldu ben kullandım yanaşma falan çok rahat otomobil de yapamazsın onun yaptığı manevrayı.
  •  NKR 35-9 CANTER HD LER YARIŞIYOR. TABİ Kİ EN İYİSİNİ KULLANAN BİLİYOR

     NKR 35-9 CANTER HD LER YARIŞIYOR. TABİ Kİ EN İYİSİNİ KULLANAN BİLİYOR


    renault maxity


    ülkemizde yok ama seviyorum bunu




  • ben yokken baya bı yogunluk olmus yorum yapan herkeze tesekkurler ve devamını beklıyorum. arkadaslar herkezın zevkı farklıdır tabı kı ama şu dikkatimi çektı çekilen tum resımler isuzu baska marka model yok eee bu da isuzunun ustunlugunu baya bı gostermekte bence mitsubishi yandasları ve kullanıcılarına duyurulur...
  • Merhabalar arkadaslar öncelikle kamyon müptelası oldugumu belirtmemde fayda var . Sizlere bi sorum olcaktı benim b sınıfı ehliyetim var bu tür ufak arabaları kullanabilirmiyim . 3.5 tondan fazla yük atarsan kullanamazsın gibi şeyler duydum bu konu hakkında bilgisi olan arkadaslar beni ve bilmeyen diger arkadaslarımızı aydınlatırsanız çok sevinirim . İyi forumlar dilerim
  • B sınıfı ehlıyetı olan arkadaslar ruhsat haddi 3500 kg ye kadar olan aracları kullanabılırler.araca atılan tonaj degıl ruhsattakı tonajdır onemlı olan. 3500 kg den fazla atılan tonajlarda ceza yuk agırlıgından kesılır ehlıyetten değil.
  • Yeni Çıkan BMC yi de listeye eklemek gerektiğini düşündüm :)
  • Bu sınıf araçların bu kadar bol olduğu bi yerde bu konu boş kalamaz
  • Selaymun Aleykum
    çok güzel konu
    teşekkürler

    35nc veya 35.9 damperli almak istiyorum.
    Bu araçlarla ilgili bilgi verebilir misiniz lütfen.

    Teknik veriler neler? Kaç beygir, kaç vites? Katolog linki var mı? ne kadar yakar? Motorları ne tip kaç cc? arkada çift teker tek teker hangi modellerinde var? tek teker çift teker kaç ton taşır? hangisini kaç model tercih edeyim? parça pahalımı? alırken neye dikkat edeyim? tek teker çift tekere kolay dönermi? hepsi hidrolik direksiyon mu? kalorüferleri iyimi? frenleri nasıl? v.s. v.s. v.s.....

    Lütfen bilgi verir misiniz? teşekkürler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YolSeven -- 27 Aralık 2012; 2:47:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YolSeven

    Selaymun Aleykum
    çok güzel konu
    teşekkürler

    35nc veya 35.9 damperli almak istiyorum.
    Bu araçlarla ilgili bilgi verebilir misiniz lütfen.

    Teknik veriler neler? Kaç beygir, kaç vites? Katolog linki var mı? ne kadar yakar? Motorları ne tip kaç cc? arkada çift teker tek teker hangi modellerinde var? tek teker çift teker kaç ton taşır? hangisini kaç model tercih edeyim? parça pahalımı? alırken neye dikkat edeyim? tek teker çift tekere kolay dönermi? hepsi hidrolik direksiyon mu? kalorüferleri iyimi? frenleri nasıl? v.s. v.s. v.s.....

    Lütfen bilgi verir misiniz? teşekkürler?

    35 Nc cok eskilerde kalmış bi kamyonet ki damperlisi yoktur atmaya kalksan araç fiyatının 2 katına çıkar.
    35-9 daha günceldir ama ben tavsiyem NKR. Günümüzde de kendini ispat etmiştir zaten.
    Bu tür araçların geneli 5 ileridir. NKR %12 civarı yakıyo olması lazım 35-9 da ona nazaran aynı değerlerdedir.
    35-9un açılımı (3500 kg-90beygir) dir. .Ben isuzu kullandığım için İVECO hakkında net bi bilgim yok.
    NKR ise tonajı aynı yani 3500 KG 3900 motordur. 100 beygirdir.
    Bu modellerde NKR nin ufakları yanı LOW modellerinde tek teker vardır ama tonajı düşüktür. Doğal olarak damper işine terstir. 35-9 da zaten tek tekeri yoktur.
    Damper işi için benim sana tavsiyem kesinlikle NKR dir. Alternatif olarak ise CANTER düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    en büyük

     NKR 35-9 CANTER HD LER YARIŞIYOR. TABİ Kİ EN İYİSİNİ KULLANAN BİLİYOR




    efsane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YolSeven

    Selaymun Aleykum
    çok güzel konu
    teşekkürler

    35nc veya 35.9 damperli almak istiyorum.
    Bu araçlarla ilgili bilgi verebilir misiniz lütfen.

    Teknik veriler neler? Kaç beygir, kaç vites? Katolog linki var mı? ne kadar yakar? Motorları ne tip kaç cc? arkada çift teker tek teker hangi modellerinde var? tek teker çift teker kaç ton taşır? hangisini kaç model tercih edeyim? parça pahalımı? alırken neye dikkat edeyim? tek teker çift tekere kolay dönermi? hepsi hidrolik direksiyon mu? kalorüferleri iyimi? frenleri nasıl? v.s. v.s. v.s.....

    Lütfen bilgi verir misiniz? teşekkürler?

    bende ısuzucuyum ama damper ısınde Hinodan baska tanımam nedenmı ne kadar yuklu olursa olsun en dık yokusdan cıkacagı gıbı durup kalkan ıstanbulda kumcular cogunluk hıno kullanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    quote:

    Orijinalden alıntı: YolSeven

    Selaymun Aleykum
    çok güzel konu
    teşekkürler

    35nc veya 35.9 damperli almak istiyorum.
    Bu araçlarla ilgili bilgi verebilir misiniz lütfen.

    Teknik veriler neler? Kaç beygir, kaç vites? Katolog linki var mı? ne kadar yakar? Motorları ne tip kaç cc? arkada çift teker tek teker hangi modellerinde var? tek teker çift teker kaç ton taşır? hangisini kaç model tercih edeyim? parça pahalımı? alırken neye dikkat edeyim? tek teker çift tekere kolay dönermi? hepsi hidrolik direksiyon mu? kalorüferleri iyimi? frenleri nasıl? v.s. v.s. v.s.....

    Lütfen bilgi verir misiniz? teşekkürler?

    35 Nc cok eskilerde kalmış bi kamyonet ki damperlisi yoktur atmaya kalksan araç fiyatının 2 katına çıkar.
    35-9 daha günceldir ama ben tavsiyem NKR. Günümüzde de kendini ispat etmiştir zaten.
    Bu tür araçların geneli 5 ileridir. NKR %12 civarı yakıyo olması lazım 35-9 da ona nazaran aynı değerlerdedir.
    35-9un açılımı (3500 kg-90beygir) dir. .Ben isuzu kullandığım için İVECO hakkında net bi bilgim yok.
    NKR ise tonajı aynı yani 3500 KG 3900 motordur. 100 beygirdir.
    Bu modellerde NKR nin ufakları yanı LOW modellerinde tek teker vardır ama tonajı düşüktür. Doğal olarak damper işine terstir. 35-9 da zaten tek tekeri yoktur.
    Damper işi için benim sana tavsiyem kesinlikle NKR dir. Alternatif olarak ise CANTER düşünülebilir.

    Çok teşekkürler...
    Parçası ve kendiside ucuz diye 35nc düşünüyordum. Bildiğimiz açık kasanın altına kayıt attırıp damperli hale getirmeyi düşünüyorum. 1500 liraya felan yapıyorlarmış diye duydum... Yanlışmıyım acaba?

    %12 civarı yakıyor derken neyi kastettiniz? Anlayamadım?

    Tavsiyenizle NKR'leride inceledim. Keseme uygun araçlar var. Bi kerede uzun bi yolculuk yapmıştım. Galiba NKR idi. Oldukça konforluydu...

    Parçaları ucuzmu NKR' nin?

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YolSeven -- 27 Aralık 2012; 2:46:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayar28

    quote:

    Orijinalden alıntı: YolSeven

    Selaymun Aleykum
    çok güzel konu
    teşekkürler

    35nc veya 35.9 damperli almak istiyorum.
    Bu araçlarla ilgili bilgi verebilir misiniz lütfen.

    Teknik veriler neler? Kaç beygir, kaç vites? Katolog linki var mı? ne kadar yakar? Motorları ne tip kaç cc? arkada çift teker tek teker hangi modellerinde var? tek teker çift teker kaç ton taşır? hangisini kaç model tercih edeyim? parça pahalımı? alırken neye dikkat edeyim? tek teker çift tekere kolay dönermi? hepsi hidrolik direksiyon mu? kalorüferleri iyimi? frenleri nasıl? v.s. v.s. v.s.....

    Lütfen bilgi verir misiniz? teşekkürler?

    bende ısuzucuyum ama damper ısınde Hinodan baska tanımam nedenmı ne kadar yuklu olursa olsun en dık yokusdan cıkacagı gıbı durup kalkan ıstanbulda kumcular cogunluk hıno kullanır

    Teşekkürler, ama Ankara'da çalışıcam. Burada hiç Hino görmedim. Bu durumda heralde Ankara'da Hinoyu yürütmem zor olur, ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YolSeven -- 27 Aralık 2012; 2:44:57 >




  • @cileli_sofor ve diğer arkadaşlar

    NKR dendi ama,
    NPR'ler nasıl? farkları ne?
    Mesala:http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-kamyon-kamyonet-sahibinden-acil-satilik-damperli-sac-kasa-takas-olur-109116650/detay

    Teşekkürler




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YolSeven -- 27 Aralık 2012; 3:21:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    elimizden 35nc-50nc bircok ufak kamyon geçti ama iveco 65-9 cok iyiydi yaa .. peder basardı 120 yi gormüşlüğümüz vardı valla

    Aynen canavar gibi kamyon :)

    2008 npr
    2003 npr
    1993 iveco 65.9 var hepsinden memmunuz çok şükür
  • Evet hino da güzeldir ama malum serisi devam etmediği için parça sıkıntısı çekebilirsiniz.
    % 12 yüz km de yakacağı mazottur.
    bu sınıfta konfor en iyi canterdedir. nkr ondan sonra gelir.
    Fakat güç konfor endeksine bakarsanız yine isuzu önde olacaktır.
    gönderdiğiniz resimdekinin beyazı vardı bende videoyu izlemişseniz görmussunuzdur.
    ben gayet memnundum parçaları da ucuzdur. sık sık arıza cıkarmaz sizi de üzmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cileli_sofor

    Evet hino da güzeldir ama malum serisi devam etmediği için parça sıkıntısı çekebilirsiniz.
    % 12 yüz km de yakacağı mazottur.
    bu sınıfta konfor en iyi canterdedir. nkr ondan sonra gelir.
    Fakat güç konfor endeksine bakarsanız yine isuzu önde olacaktır.
    gönderdiğiniz resimdekinin beyazı vardı bende videoyu izlemişseniz görmussunuzdur.
    ben gayet memnundum parçaları da ucuzdur. sık sık arıza cıkarmaz sizi de üzmez.

    Tesekkurler cileli_sofor.
    Hino yu hic dusunmuyordum zaten. Bu durumda da dusunulmemesi gerekmis zaten.
    Canter yerine nkr daha uygun gozukuyor bana . Isim nkr ile daha kolay olacakmis gibi gozukuyor.
    Parca ve ariza konusunu sanayide de bir iki yere sordum. Sizin dediginiz gibi, nkr'nin parcalari kirmizi dodge'ler, 35.9'lar kadar ucuz degilmis ama oldukca hesapliymis gercekten. Sik ariza yapmamasida cok iyi.
    35.9 ve dodge sahipleri "sanayiden cikamiyoruz" diyor. Siz ne dusunursunuz dodge ve 35nc arizalari icin?

    Bu arada 2013'te K1 icin 20 yas siniri gelmis. Hem belgeyi cikartirken hemde belge kullanildigi surece 20 yas korunmak durumundaymis.
    (Boyle bi yazi okudum: 'K1 yetki belgesi için asgari kapasiteyi sağlayacak sayıda özmal taşıtların ilk başvuru ve faaliyet süresince 20 yaşından büyük olmaması şarttır')
    Ben butceme gore 90 93 model bi aracla baslamayi dusunuyordum. Simdi ilk 2 3 yilda sikinti cekmemek iicin en az 96 felan almam lazim. Bu durumda butceyi cok gerdi, ucuz markalarabakmak zorundayim...
    Belge fiyati da bayagi artmis: "K1 Yetki Belgesi ücreti (toplam yüklü ağırlığı 3,5 ton ve altı araçlar/kamyonetler> 4.232,-TL, Her araç için taşıt kartı ücreti: 79,-TL"

    Bahsettiginiz videoyu bulamiyorum, yeniden bi linki ekler misiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YolSeven -- 24 Ocak 2013; 4:32:58 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.