Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.224
Cevap
59
Favori
412.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdv67

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak sizlere 1) aracı eko modda mı kullanıyorsunuz sehiriçinde gerçekten tasarruf sağlıyor mu? Ben uzun zamandır eko modda kullanıyorum farkını anlayamadım sadece arabayı hantallaştırıyor sürüş keyfi vermiyor gibi 2) koltukları nasıl temizliyorsunuz? Ben herhangi bir örtü falan kullanmadığım için hemen kirleniyor. Sadece arada bir nemli bezle siliyorum. Sizler herhangi bir kimyasal falan kullanıyormusunuz?
    1) Ben ECO modda kullanıyorum ancak işyerim yakın (10km) ve dur-kalk trafikte bir işe yaramıyordur diye düşünüyorum. Şehir içi 7.0, uzun yolda da 5.3 LT görebildim henüz.

    2) Koltukları Colourlock Hafif Deri Temizleyici ve Deri Kalkanı ile temizleyebilirsiniz. Buna alternatif olarak Valet Pro Leather Soap ya da Koch Chemie PO Pol Star da kullanılabilir ama eğer ilk günkü gibi olmasını istiyorsanız kimyasalsız temizlemek yeterli olmaz.




  • Quetzalcoatl Q kullanıcısına yanıt
    Evet ben de orayı tarif etmeye çalıştım. Bagajın zemini aşağıdayken oraya sığmıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bagajın kapaklarını alçalttığınızda sığmayacaktır doğru. Perdeyi ve bagaj havuzunu kapaklar üstte duracak şekilde tasarlamışlar. Her iki ürün de aşağı aldığınızda olmuyor.
  • Quetzalcoatl Q kullanıcısına yanıt
    Teyit ettiğiniz için sağolun ben de uzun süre tereddüt ettim acaba ben mi bir noktayı atlıyorum diye.

    Japon’lar küçük küçük mantıksızlıklar yapmış aracın dizaynında. Ben o perdeyi zaten ilave yere ihtiyacım olduğunda çıkaracağım. İlave yere ihtiyacım varsa da bagaj zeminini aşağı indireceğim ama zemini aşağı indirirsem perdeyi koyacak yer kalmıyor ve kendinizi bir fasit dairede buluyorsunuz 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba herkese iyi forumlar dilerim öncelikle. Arkadaşlar bende uzun zamandır X Trail ı araştırmaktayım ve net kararımı vermiş ve 2015 veya 2016 model için Mart ayı için planı yapmıştım ki cvt şanzıman konusu takıldım kaldım ve tüm planlarım suya düştü diyebilirim. Taktir edersiniz ki bu araca nerden baksanız 150 bin tl civarı bir para bağlayacağım ve iki gün sonra şanzıman problem çıkartacak ve servis bana çok yüksek rakamlar çıkartacak ki bu çok can sıkıcı. En azından servis bu konuda iyi niyet garantisi tarzı bi şekilde yardımcı olsa o bi bile bi nebze gönlümü rahatlatacak ki vw ve Skoda grubu bu konuda yardımcı oluyor ve %90 parça ve işçilikte indirime gidiliyor. Konu hakkında bilgisi ve donanımı olan arkadaşlardan yardım istiyorum. Bu cvt şanzıman durumu nedir ve arıza yapma riski nedir. Arıza durumunda servislerin tutumu nedir? Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT şanzumanda Stronik şanzumanda tüm şanzumanların kendine göre problemleri olabilir elbette fakat CVT ye sizin gibi çok önyargılı yaklaşmıştım ama inanın gayet gayet memnunum , geçiş hissi denen birşey yok problem yaşadımmı bu güne kadar hayır, audi de stronik şanzumanda bile pat pat süreki vurdugunu hatırlıyorum ama CVT te henüz hiç bir sıkıntı yaşamadım , biraz kullanımın etkisi olabilir belkide bilmiyorum ama ben memnunum sorun yok ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor..
  • 6 ay önce 2. el aldım.almadan cok arastirdim.2014 modellerde ve 2015 in bazi ilk serilerinde cvt problemi oluyormus.çok sukur hicbir problem görmedim.2016 modeli nde hic sikinti duymadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kendi adıma hiçbir ön yargım yoktu X trail hakkında hatta verdiğim paranın alabileceği en iyi araç diye düşünüyordum ama forumları okudukça ve yazılanları gördükçe resmen içim karardı hele servis faturaları paylaşan arkadaşlar var ki kalp krizi geçirtir adama allah muhafaza 😂

    Aslında ben şanzımanın arıza çıkartmasına da takılmıyorum, her cihazın kendine göre handikapları olabilir ama servislerin bu konuda mantıklı ve makul çözüm üretmeleri gerekir. Asıl takıldığım nokta da burası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    bir kaç sorum olacak...
    gümrüğe takılıyor mu? vergi odediniz mi?
    ayrıca bunu araca nasıl takıyoruz/taktırıyoruz?
    garantisini bozar mı aracın?

    teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    takan arkadaş videosunnu da koyarsa çok iyi olur, ben de düşünüyorum, ama genelde görsel, geçişler, hız, ses vb kötü oluyor
  • cceranimoo kullanıcısına yanıt
    Ağustos ayinda bende ayni sizin gibi dusunuyordum.araba cok hosuma gitmisti donanim,deri koltuk vs.bende cvt sanziman arizalarini takip etmistim masraflari falan.sikayetleri takip etmistim.sonra bu sorunlarin 2014 modellerde oldugunu farkettim servise gittim 2.el sorumlusuyla konustum.2014 lerde problem oldugunu 2015 lerde cok nadir oldugunu 2016 larda hic olmadigini soyledi.2016 subat cikisli bir araba buldum aldim.cok sukur bir sikintiyla karsilasmadim. Bu arada sanayiiyede sordum xtrail sifir sanziman kaca mal olur diye 12000 falan demislerdi.Çok kafaniza takildiysa 2016 bulup +2 yil garanti yapabilirsiniz.sonuçta dsg denen bir bombada var.ben passattan dsg yuzunden vazgectim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğiniz gibi vw ve Skoda grubu da dsg de büyük handikap ama aracınız servis bakımlıysa iyi niyet garantisine dahil ediyorlar ve ufak meblağlar la çözülebiliyor benim en çok takıldığım konu Nissan servislerinin aracın arkasında durmayıp fahiş fiayatlat fatura etmesi. Diğer bi konu; dediğiniz gibi sorunlu şanzımanlar genelde 2014 görüşüyor galiba 2015 ve üzeri kullanıcılar da çok fazla şikayet görünmüyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim aracın depo kaç lt?

    Gösterge tam yarıdayken doldurdum 38 lt aldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 60lt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastiğe kaç hava basmak gerekiyor?

    Araçta önler 33 arkalar 30 diye standart bir gösterge var ama lastiktiler hep 36ya yönlendiriyor. Kitapçığa baktım onda da net bir yönlendirme göremedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KingdaKa K kullanıcısına yanıt
    Bende basınç sorununu kışlıkları takınca yaşadım. standart bastım 33-30 psi fakat yanak yerde olunca 39-37 bastık. Cr-v 18'janta 40 basınca bizimki normal geldi bana
  • sercan beyyy S kullanıcısına yanıt
    Ben de 36-34 yaptım iyi gibi.

    Bu arada standart ölçü sürücü kapısının yanında yazıyormuş.

    Ön 33,3, arka 30,4 gibi rakamlara tekabül ediyor psi-bar çevirince

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bayilere 2019 modeller geldi mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mart ayından itibaren 1.3 benzinli ve çift kavrama ile gelecek diye haber okumuştum. Bence ellerinde bazı bayiilerin kampanyalı araçtan olabilir
  • sercan beyyy S kullanıcısına yanıt
    1.3 benzinlinin keyif vereceğini sanmıyorum.

    Ağır araçlara küçük motor olmuyor. Sağlam bastığın zaman gidiyor ama olağan şekilde basınca aslında araba gitmiyor ve bu da her seferinde insana “bu araba küçük motorlu, bu kasaya gücü yetmiyor”u hissettiriyor.

    1.6 e180 kullandım birkaç hafta şehir içi eziyetti ki ağırlıkları benzer X-Trail ile. 1.3ü nasıl olur merak ediyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AVM'lerde bagaj kontrolü sırasında adam bagajı açıyor ama düğmeye basarak kapatamıyor, bu neden oluyor? Power Door'u kapatmak mı lazım bu AVM kontrolleri için?
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.