Şimdi Ara

Nissan Qashqai-Hyundai ix35-Kia Sportage-Mitsubishi ASX (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
17.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A380

    mitsubishi asx i de ekleyin

    kesinlikle
  • Arkadaşlar internette şöyle bir yorum var:

    'ix 35 donanımıyla sportage'ın önünde fakat konu sürüş konforu olduğunda sportage sessizliği ile öne çıkıyor'

    İx35 daha yüksek olduğu için alttan çok rüzgar alıyormuş ve bu da hem ses yapıyor, hem de sürüşü etkiliyormuş..

    Ne kadar doğru acaba? Yorumlarınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exc_1

    Arkadaşlar internette şöyle bir yorum var:

    'ix 35 donanımıyla sportage'ın önünde fakat konu sürüş konforu olduğunda sportage sessizliği ile öne çıkıyor'

    İx35 daha yüksek olduğu için alttan çok rüzgar alıyormuş ve bu da hem ses yapıyor, hem de sürüşü etkiliyormuş..

    Ne kadar doğru acaba? Yorumlarınız...

    o yorum internetten değil autocar dergisinin şubat sayısından... auto car dergisinin şubat sayısında hyunda ix 35, kia sportage ve subaru xv nin karşılaştırmalı testi var. ix 35 ve sportage xv yi ezip geçmiş resmen şubat ayı bitmeden bence alıp bir okuyun.

    sorduğunuz soruya gelirsek sportage ı daha önce kullanmadığım için bir fikrim yok ama zaten arabada sürekli yüksek sesli müzik dinlediğim için fark olsada anlamazdım




  • spo iyi degil sakın almayın ki gözler hep bizim üstümüzde olsun saka bir yana spo kullanıpta zevk almayan yoktur kullanıcı yorumlarına göz atın
    http://forum.donanimhaber.com/m_42257295/mpage_199/key_/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pimbo -- 20 Şubat 2012; 20:58:47 >
  • Yok artık ya yerden 17 cm yükseklikte olan İX35 nasıl nerede daha iyiymiş 4WD Subaru'dan (test edilen ortam neresi ? ) , XV'nin her versiyonu 4WD bu arada Subaru yerden 22 Cm yükseklikte . İX35'in orantısız boyutları dışında Accent Blue'dan tasarım olarak hiç bir farkı yok .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 20 Şubat 2012; 21:27:16 >
  • İX 35 & Rav4 fren testi olan meşhur video ; Ayrıca Hyundai - Kia grubu Crossover araç kullanıcılarının Accent Blue ve Rio'nun büyük boyutlarındaki araçlarının tasarımlarına bakıp bakıp şu forumda kestikleri ahkamlardan kına geldi . Benzinli bir araç alınacaksa bu sınıfta 1.4 160 PS 4x4 Tiguan yada 4wd Subaru XV en mantıklısı ...


    İki araçta 4wd her şey ortada ...


    Asx'in rekor denemesi ( buz üzerinde )




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 20 Şubat 2012; 21:32:06 >




  • Qq kasası çok eskidi.
    Ben olsam asx ile ix35 arasında seçimi yapardım. ama illa DİZEL olsun derseniz bekleyin derim. yakında pug ve citroenin croosover modelleri geliyor ( DİZEL )...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can39

    Aracımı bakıma götürmüştüm.Yukarı showrooma çıkardılar araçlara bakmak için elantra dahil yeni çıkan bütün araçlarına bindim hyundai'nin en çok etkileyen ix35 oldu,araç gerçekten çok donanımlı etkileyici bir araç malzeme kalitesi işçilik çok iyi tuşarın üstündeki yazılar biraz büyük geldi bence kaliteyi düşürüyor.Konu sahibi arkadaş naviyi qq'ya eklemiş ama ix35'de mevcut.Fiyat listesine bakmayın çok daha ucuza alabiliyorsunuz.

    ne kadar ucuza alabiliyorsunuz? örnek verebilir misiniz?
  • @ NapoleonBonaparte

    fake videolarla milletin kafasını karıştırma o videonun fake olduğunu bile bile koymuşsun ya dahada bir şey demiyorum. demekki qq cilerin kıskançlıkları bu noktaya kadar geldi.

    merak eden varsa ADAC tan rav 4 ve ix 35 in frenleme mesafelerini çıkardım.

    toyota rav 4
    Bremsweg aus 100 km/h 38,6 m

    hyundai ix 35
    Bremsweg aus 100 km/h 40,7 m

    arada 2 metre fark var. videoyu çeken arkadaşlara selamlarımı yolluyorum.20 metreye çıkarmak için çok uğraşmışlarmı acaba.

    ayrıca test yapılan araçların boşağırlıkları

    rav 4
    1570 kg

    ix 35
    1635 kg

    imiş yani bizim 1.6 gdi(1500kg) lerle yapılsa sonuç daha iyi olucaktı


    ayrıca 3 şubat tarihli autoshow dergisinde hyundai ix 35 1.6 gdi incelemesi var.araçla ilgili detaylı bilgiler mevcut merak edenler alıp okuyabilir ben okudukça gururlanıyorumda

    orda da fren mesafesi 39,5 olarak ölçülmüş.

    adac ve autobild ölçümlerini verdim daha ötesi varmı.




  • ix 35
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    Dizel ise QashQai.

    Benzinli ise Kesinlikle İX35 (Sportage'den daha iyi iç dizayn ve donanım) , 160 PS 4x4 Tiguan'a 70.000 TL verebilirseniz o da olabilir..

    Benzinli Otomatik ise QashQai CVT bütçeniz yeterli gelmezse meçbur YETİ

    13.000 TL için %0 faiz kampanyası faizlerin arttığı bu dönemde çok iyi ayrıca Nissanbayilerinde 2000 TL 'ye yakın indirim yaptırabilirsiniz...

    Dip not : 1.5 Dci Qashqai kullanıcısı ...

    bir sorum olacak tiguanın 4x4 ü 70000 lira oluyor.peki qq 4x4 90000,asx veya diğerleri de yaklaşık olarak 90000
    tl civarında satılıyor.tiguanın daha kaliteli bir araç olduğu söyleniyor.o zaman 4x4ü rakiplerinin 4x4'lerine göre niye daha ucuz?
    acaba 4x4 sisteminde bir sorun mu var?yoksa gerçekten 4x4 değil mi?bir kandırmaca mı var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: longlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    Dizel ise QashQai.

    Benzinli ise Kesinlikle İX35 (Sportage'den daha iyi iç dizayn ve donanım) , 160 PS 4x4 Tiguan'a 70.000 TL verebilirseniz o da olabilir..

    Benzinli Otomatik ise QashQai CVT bütçeniz yeterli gelmezse meçbur YETİ

    13.000 TL için %0 faiz kampanyası faizlerin arttığı bu dönemde çok iyi ayrıca Nissanbayilerinde 2000 TL 'ye yakın indirim yaptırabilirsiniz...

    Dip not : 1.5 Dci Qashqai kullanıcısı ...

    bir sorum olacak tiguanın 4x4 ü 70000 lira oluyor.peki qq 4x4 90000,asx veya diğerleri de yaklaşık olarak 90000
    tl civarında satılıyor.tiguanın daha kaliteli bir araç olduğu söyleniyor.o zaman 4x4ü rakiplerinin 4x4'lerine göre niye daha ucuz?
    acaba 4x4 sisteminde bir sorun mu var?yoksa gerçekten 4x4 değil mi?bir kandırmaca mı var?

    Tiguan 1.4 Benzinli ; diğerlerinin 4x4'leri sadece 2.0 Litre dizel motorda satışa sunuluyor , fiyat farkı ondan ...



    Sayın @dermeister01 ;

    4x2 aracınızın , Subaru XV 'den iyi olduğunu zannediyorsanız size hiç bir şey demiyorum ; Subaru XV hem 4WD , hem de yerden yüksekliği İX35'den 5 Cm fazla , boyutlarıyla da ideal bir Crossover . (O bahsettiğiniz test nerede yapılmış onu da merak ediyorum ; Suv araçları asfalt da mı test etmişler ? arazi de mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 21 Şubat 2012; 11:58:00 >




  • Bence incelene kriterlerde 2.el piyasası da önemli.Ayrıca yakın bi zamanda qas. 1,6 dci 130 hp 320 tork gelecek bilginize.İnternetten biraz araştırıp bakabilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    quote:

    Orijinalden alıntı: longlion

    quote:

    Orijinalden alıntı: NapoleonBonaparte

    Dizel ise QashQai.

    Benzinli ise Kesinlikle İX35 (Sportage'den daha iyi iç dizayn ve donanım) , 160 PS 4x4 Tiguan'a 70.000 TL verebilirseniz o da olabilir..

    Benzinli Otomatik ise QashQai CVT bütçeniz yeterli gelmezse meçbur YETİ

    13.000 TL için %0 faiz kampanyası faizlerin arttığı bu dönemde çok iyi ayrıca Nissanbayilerinde 2000 TL 'ye yakın indirim yaptırabilirsiniz...

    Dip not : 1.5 Dci Qashqai kullanıcısı ...

    bir sorum olacak tiguanın 4x4 ü 70000 lira oluyor.peki qq 4x4 90000,asx veya diğerleri de yaklaşık olarak 90000
    tl civarında satılıyor.tiguanın daha kaliteli bir araç olduğu söyleniyor.o zaman 4x4ü rakiplerinin 4x4'lerine göre niye daha ucuz?
    acaba 4x4 sisteminde bir sorun mu var?yoksa gerçekten 4x4 değil mi?bir kandırmaca mı var?

    Tiguan 1.4 Benzinli ; diğerlerinin 4x4'leri sadece 2.0 Litre dizel motorda satışa sunuluyor , fiyat farkı ondan ...



    Sayın @dermeister01 ;

    4x2 aracınızın , Subaru XV 'den iyi olduğunu zannediyorsanız size hiç bir şey demiyorum ; Subaru XV hem 4WD , hem de yerden yüksekliği İX35'den 5 Cm fazla , boyutlarıyla da ideal bir Crossover . (O bahsettiğiniz test nerede yapılmış onu da merak ediyorum ; Suv araçları asfalt da mı test etmişler ? arazi de mi ?



    ilginç olan şu ki biraz mubala var bu yorumların genelinde. tamam koreliler son 5-6 senedir ataktalar ama yılların subarusu bu, suborusu değil.
    biraz ön-kredi vermek gerekir subaru dedinizmi ve içine binip kullanmadan da yorum yapmamak gerekir.

    Koreliler bu düşük kar marjları ile bu araçları üretmiyor olsaydı, bu fiyatlara bu vergi oranları ile yine uzakdogulu ama ortalama sedanlara binecekti benim necip milletim.

    şimdiyse premium markalarla yarıştırıyorlar araçlarını, keşke diyorum.

    Ama dünyadaki dengeler hele hele küresel rekabetteki dengeler o kadar kolay değişmiyor maalesef ;)




  • @ NapoleonBonaparte

    valla autocar dergisinin şubat ayı sayısında inceleme var alıp okuyabilirsiniz.sizin dediklerinizin tam tersi şekilde özellikle subaru nun motorunun zayıflığı ve yetersizliğinden dem vurulmuş. ama kabul ediyorum buna bende şaşırdım.bende subarunun boxer motorunun daha iyi olacağını düşünüyordum ama sahaya inince işler değişmiş.

    zaten xvnin 0-100 ü ix 35 ten 2,7 saniye daha fazla

    xv nin hp si ix 35 ten 21 hp daha az

    xv nin torku daha az..............

    yani yılların subarusu ix 35 ve spo karşısında şuan suborusu pozisyonunda donanım ve fiyat ıda eklersek. spo ve ix 35 kardeşler xv yi FECİ ŞEKİLDE EZMİŞLER...

    subarunun daha yüksek olduğu konusu nerden çıktı onuda anlamadım.

    subarunun yüksekliği 1570 mm

    ix 35 in yüksekliği 1670 mm

    arada hayvani fark var.

    maksat bilgilenin kimseyi bozma derdim yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    @ NapoleonBonaparte

    valla autocar dergisinin şubat ayı sayısında inceleme var alıp okuyabilirsiniz.sizin dediklerinizin tam tersi şekilde özellikle subaru nun motorunun zayıflığı ve yetersizliğinden dem vurulmuş. ama kabul ediyorum buna bende şaşırdım.bende subarunun boxer motorunun daha iyi olacağını düşünüyordum ama sahaya inince işler değişmiş.

    zaten xvnin 0-100 ü ix 35 ten 2,7 saniye daha fazla

    xv nin hp si ix 35 ten 21 hp daha az

    xv nin torku daha az..............

    yani yılların subarusu ix 35 ve spo karşısında şuan suborusu pozisyonunda donanım ve fiyat ıda eklersek. spo ve ix 35 kardeşler xv yi FECİ ŞEKİLDE EZMİŞLER...

    subarunun daha yüksek olduğu konusu nerden çıktı onuda anlamadım.

    subarunun yüksekliği 1570 mm

    ix 35 in yüksekliği 1670 mm

    arada hayvani fark var.

    maksat bilgilenin kimseyi bozma derdim yok.

    Subarunun 4x4 sistemi ve ağırlığı o farkı yaratan.Yerden yüksek önden çekişii bir araç baştan kaybediyor zaten.Bu tarz yerden yüksek araçların 4x4 olması hem güvenlik hemde sürüş kalitesi açısından elzem bir durumdur.Ağırlık merkezini aşşağıya çekerek yol tutuşu arttırır.Ani manevralara çok daha uygundur.Araç yola çok daha iyi yapışır.

    Ayrıca şu performans verileri düşkünlüğünü Tiguan ix35 ve spo karşılaştırmasında göremedik nedense.

    Şu forumda senin kadar fanatik kaç kişi daha var merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Şubat 2012; 15:15:18 >




  • Hocam QQ dizel de iyi seçenek olacaktır.Diğerleri hem çok yakıyor hem performansı,yol tutuşu,frenleri kötü.

    BU tarz yerden yüksek araçlarda en önemli olması gereken özellik 4x4 sistemidir.O yoksa bari dizel bir araç alında en azından yakıtta sıkıntı çekmessiniz.

    70 000 veririm diyorsanız Tiguan 4x4 160 hp TSI en alınası benzinli araçtır şuanda.

    300 kg daha ağır olmasına rağmen hem daha performanslıdır bu araçlardan hem daha iyi yol tutar hemde daha kaliteli ve konforludur.4x4 olmasıda en büyük özelliğidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Şubat 2012; 16:47:33 >
  • Tiguan 1.4TSI 160ps 4Motion 67 bin.
    Bence bu seçeneği değerlendirin.
    Tiguan'da EDL+4Motion büyük bir artı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Tiguan 1.4TSI 160ps 4Motion 67 bin.
    Bence bu seçeneği değerlendirin.
    Tiguan'da EDL+4Motion büyük bir artı.

    Hocam EDL nin önemini bilen birileri daha olması forum için ümit verici.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    @ NapoleonBonaparte

    valla autocar dergisinin şubat ayı sayısında inceleme var alıp okuyabilirsiniz.sizin dediklerinizin tam tersi şekilde özellikle subaru nun motorunun zayıflığı ve yetersizliğinden dem vurulmuş. ama kabul ediyorum buna bende şaşırdım.bende subarunun boxer motorunun daha iyi olacağını düşünüyordum ama sahaya inince işler değişmiş.

    zaten xvnin 0-100 ü ix 35 ten 2,7 saniye daha fazla

    xv nin hp si ix 35 ten 21 hp daha az

    xv nin torku daha az..............

    yani yılların subarusu ix 35 ve spo karşısında şuan suborusu pozisyonunda donanım ve fiyat ıda eklersek. spo ve ix 35 kardeşler xv yi FECİ ŞEKİLDE EZMİŞLER...

    subarunun daha yüksek olduğu konusu nerden çıktı onuda anlamadım.

    subarunun yüksekliği 1570 mm

    ix 35 in yüksekliği 1670 mm

    arada hayvani fark var.

    maksat bilgilenin kimseyi bozma derdim yok.

    Subarunun 4x4 sistemi ve ağırlığı o farkı yaratan.Yerden yüksek önden çekişii bir araç baştan kaybediyor zaten.Bu tarz yerden yüksek araçların 4x4 olması hem güvenlik hemde sürüş kalitesi açısından elzem bir durumdur.Ağırlık merkezini aşşağıya çekerek yol tutuşu arttırır.Ani manevralara çok daha uygundur.Araç yola çok daha iyi yapışır.

    Ayrıca şu performans verileri düşkünlüğünü Tiguan ix35 ve spo karşılaştırmasında göremedik nedense.

    Şu forumda senin kadar fanatik kaç kişi daha var merak ediyorum.

    kesinlikle fanatik değilim ya asıl ben senin kadar fanatik tiguancı görmedim.her suv başlığına girip elektronik diferansiyel kilidi yazıp çıkıyorsun.

    kardeşim ne diferansiyel kilidiymiş( ders vermeye kalma ne olduğnu çok iyi biliyorum )... duyanda birşey sanacak...

    1.4TSI 160ps 4Motion + EDL tabiki çok güzel bir motor seçeneği ama sadece güzel bir motor seçeneği daha ilerisi yok. ve bu araç 70bin tl.

    şimdi bir konuyu açıklığa kavuşturalım bu tür kompakt suv lar yani crossoverlar tamamen şehir için dizayn edilmiş araçlardır.zaten bütün reklamalarında asi şehirli,şehrin yeni yüzü,şehrin haylaz çocuğu gibi sloganlarla lanse edilirler. ve bu tür araçları alanlar benim gibi senede 1-2 defa memlekete uzun yola yine senede belki 1-2 defa yaylaya (adanada tekir yaylası) ( ki bizim yaylanın yolları bile asfalt) giden insanlar bu insanlara belki hiç işlerine yaramayacak 4x4 ve belki hiç devreye girmeyecek edl için 10-15 bin tl fazla para verdirmeye değer mi bunu önerirken nasıl vicdanınız alıyor.hemde tasarımı kötü,donanımı az,garantisi az bir araca yönlendiriyorsunuz.

    şimdi senin için güzel tasarım, inanılmaz dolu donanım,5 yıl garanti,ucuz servis,ucuz parça,senede 1 chek up hakkı önemli değildir.senin için sadece boşline bir araçla dağlarda taşlarda hakkını veren 4x4 bir araçla gezmek daha önemlidir onuda anlarım ama böyle düşünen insanlar %1 bile değildir.öyle insanlarda zaten 4x4 duster alıyor.dağ bayır tepe tepe kullanıyor.

    benim için hangi aracın satıldığı zerre kadar önemli değil hatta benim araç trafikte çoğalmasın diye insanlara alın bile demiyorum hemde ciddi ciddi gidin başka birşey alın diyorum.ama burdada aracımı ezdirmem almadan önce dünyaları araştırdım,dünyayı hatmettim bunu biliyorsun sana söylemiştim.

    hoşçakal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dermeister01 -- 21 Şubat 2012; 17:18:38 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.