Şimdi Ara

Nissan 'PULSAR' Fan Club (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
551
Cevap
20
Favori
51.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,
    30k bakımını yaptırdım. Standart filtre ve yağ değişimine ek fren hidroliği de değişti.
    Akü ölçümünde sonuç negatif çıkınca akü değiştiler garanti kapsamında.
    Yolunuz servisin yakınlarından geçerse, uğrayıp ölçüm yaptırın derim.
    Hazır garanti devam ediyorken sıkıntı varsa-belli seride sıkıntı olduğunu söylüyor servis- ücretsiz olarak değiştirmiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rehber Öğretmenim

    Merhaba

    1.2 tekna pulsar im var. Ayni problemle karşı karşıyayım. Martta 30 bin bakımı yaptırdım aracım şu an 38bin e geldi ama yag seviyesi minimum a inmis. Servise götürdüm merkezle görüştüler pistonlar ve sekmanlar değişecek gömleklerde de aşınma oluşmuş rektefiye edicez motoru dediler.

    Kabul etmedim aracım daha 2 yaşında dedim. İşlem yapmayın dedim servise. Genel merkezi aradım ben sandık motor istiyorum rektefiye kabul etmiyorum dedim. Şu an merkezden gelecek cevabı bekliyorum duruma göre tüketici mahkemesine dava açacağım ayıplı ürün para iadesi istiyorum diye.

    Ben bu araca 20 ay kredi ödedim masrafı olmasin diye 0 km araç aldım bana motoru rektefiye edelim diyorlar olur mu öyle iş ya hem satarken değer kaybına uğraşacağım hem satarken çok zorlanacağım hem de binerken de sürekli yağ eksiliyor mu bi problem hala var mi vs vs. Madem garanti veriyorlar hakkımı sonuna kadar alırım ben bunlardan
    Hocam merhaba,
    Aracınızın son durumunu merak ettim. Sandık motor konusu ne oldu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rehber Öğretmenim

    Merhaba

    1.2 tekna pulsar im var. Ayni problemle karşı karşıyayım. Martta 30 bin bakımı yaptırdım aracım şu an 38bin e geldi ama yag seviyesi minimum a inmis. Servise götürdüm merkezle görüştüler pistonlar ve sekmanlar değişecek gömleklerde de aşınma oluşmuş rektefiye edicez motoru dediler.

    Kabul etmedim aracım daha 2 yaşında dedim. İşlem yapmayın dedim servise. Genel merkezi aradım ben sandık motor istiyorum rektefiye kabul etmiyorum dedim. Şu an merkezden gelecek cevabı bekliyorum duruma göre tüketici mahkemesine dava açacağım ayıplı ürün para iadesi istiyorum diye.

    Ben bu araca 20 ay kredi ödedim masrafı olmasin diye 0 km araç aldım bana motoru rektefiye edelim diyorlar olur mu öyle iş ya hem satarken değer kaybına uğraşacağım hem satarken çok zorlanacağım hem de binerken de sürekli yağ eksiliyor mu bi problem hala var mi vs vs. Madem garanti veriyorlar hakkımı sonuna kadar alırım ben bunlardan
    Hocam merhaba,
    Aracınızın son durumunu merak ettim. Sandık motor konusu ne oldu acaba?




  • Merhabalar ,

    1.2 n-tec xtronic sahibiyim. Yaklaşık 3 aydır arabayı kullanıyorum.

    Öncelikle beğendiğim artı ve eksileri bu arabayı düşünenler için bir kullanıcı olarka paylaşmak istiyorum.

    Sonrasında bazı konularda sizlerden görüş almayı düşünüyorum.

    Öncelikle bu aracı alma sebebimden başlayayım.Önceki arabam olan 1.4 TDI otomatik Polo aracımı satıp yerıne daha geniş bir araba alma düşüncesindeydim.Polo bana artık km yükseldikçe masraf çıkarma eğilimindeydi ve en sevmediğim sorunu olan sesli çalışmasından artık rahatsız olmamdı.Aracımı sattım ve benzinli otomatik daha yüksek model araç bakmaya başladım.Malum ÖTV dönemine denk gelmesi sebebiyle 2. el arac bulma konusunda sıkıntı vardı.Yakın bir arkadaşım Pulsarını maddi sebeplerden dolayı satmayı düşünüyordu ve bende aracı tanıyıp bildiğimden satın aldım.

    Bence artılar;
    + Öncelikle araç içi çok çok geniş. İlk bindiğinizde özellikle arkada oturuyorsanız şaşırıyorsunuz.Bu özelliği özellikle uzun yolda artı bir konfor katacağı kesin.
    + Araç sessiz.Benzinli versiyonu gerçekten sessiz çalışıyor.
    -Şanzuman. CVT şanzuman japonların vazgeçemediği konfor odaklı bir şanzumanı var. Performansdan çok sürüş konforu isteyenler için birebir.
    + N-tec modeli sağladığı opsiyonlar açısından (geri görüş kamerası, kararan dikiz ayna, cruise control , anahtarsız çalışma vb.) diğer C segment araçlara göre fiyat/performans yönünden çok avantajlı. (Diğer rakipleri için aynı donanımda almak isterseniz 2. elde 10-20 bin arası daha çıkmanız gerekiyor)
    + Amartisörler tam ayarında ne çok sert nede çok yumuşak.Koltukların rahatlığıyla birleşince bence konforlu bir sürüş sağlıyor.
    + Herkes çok önemsemeyebilir fakat araçta 6 hava yastağı olması. (eski polomda 2 idi) bence güvenlik açısından çok önemli.

    Eksilerine gelecek olursak;
    - Bence ön konsol ve direksiyon daha sportif dizayn edilebilirdi.Kesinlikle kötü demiyorum fakat biraz daha sportif ve canlı dokunuşlar düşünülebilirdi.Özellikle kol dayaması dirseklerin bence gerisinde ve konforsuz.Direksiyon hissiyatı güzel fakat dizaynı kötü. Tipik japon iç mimarisi diyebiliriz.
    - Otomatik katlanır dikiz aynası olmaması.
    - Malesef çok tutulmaması sebebi ile Türkiye de piyasası olmaması.

    Bunların dışında özellikle N-tec kullanıcılarına danışmak istediklerim var.Cevaplayabilirlerse sevinirim;

    --Araç geri kamerası bazen ikiye bölünüyor.Özellikle akşamları ikiye bölünüp bir kısmı genel klasik görüntü bir kısmı tampona yukardan bakacak şekilde görünüyor.Sanırım gece parkda kolaylık sağlansın diye yapılmış fakat bana pek kullanışlı gelmedi.Bunun bir ayarı mümkün mü ?
    -- Özellikle yağmurlu havalarda aracın sağ ve solundan '' çıt çıt '' sesleri geliyor.Ben çamurlukdan sıçrayan ufak taş yada yağmur taneleri oldugunu düşünüyorum.Eğer o sırada müzik açık değilse çok ince bir sesde olsa açıkcası kafa tırmalıyor.Bunu yaşayan oluyor mu?
    -- BElkide en önemlisi.İlk benzinli 1.2 otomatik tecrübem olduğu için ve dizelden direkt geçtiğim için sanırım yakıt tüketimi bana fazla geliyor. Şu anda uzun süreli (yakıt tüketimi 1) ortalama 8.0 lt . Araç özellikle ilk kalkışlarda çok yakma eğiliminde.Bu benım devamlı şehir içi trafik saatlerinde ( sabah 09:00 akşam 18:00 ) kullanmamlada ilgili olabilir. Kısacası araç trafikde yakıyor arkadaşlar. Ama uzun yolda ben 5.0 lt ortalamasını çok rahat göreceğini düşünüyorum çünkü akan trafikde ortalama çok çabuk düşüyor.Belki 45.000 bakımından sonra (şu anda 41.000 de ) daha da düşebilir. diğer taraftan vergi ve bakım masrafları açısındanda dizelden daha az maliyetli olduğunuda unutmamak gerekir tabiki.

    Nacizane paylaşımlarım bu kadar. Vakit ayırıp okudugunuz için teşekkür ederim. Bayağıdır yazan olamamış ama aktif bir forum olur umarım. Herkese selamlar.





  • pulsar1.2 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba hoş geldiniz,
    Yapğmur için söylediğiniz olay bende de oluyor. Nereden geldiğini anlayamadım ama çıtırtı sesi rahat duyuluyor.
    Bendeki tekna versiyon olduğundan kamera yok, N-tec sahibi arkadaşlar cevap verecektir sorunuza.
    Sayımız az, araç da sorunzu olunca, maalesef çok aktif bir forum olmuyor
    Yakıt konusu her araçta aynı, ilk kalkış herzaman en fazla yakıtı çeken durum. devrini aldıktan sonra yakıt normale dönüyor.
    Dur kalkta o değer normal. Uzun yolda ise 6 ve altına rahat iner.
    Kazasız belasız kullanmak dileğiyle...
  • Emniyet kemer tokası silikon kılıf

    Geri vites led ampul

    Ürün linklerini ana konuya da ekledim.




  • Benide yazım klübe

    benim için tek eksisi tekna veriyonuna multimedya takamamam. Araç resmen akıyor. Turboyu devir arttıkça duyuyorsunuz benim hoşuma gidiyor. Diğer arkadaşlara katılıyorum içi geniş vs.

    Aliexpress linklerini bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batuaydin -- 2 Mart 2019; 10:48:35 >
  • Batuaydin kullanıcısına yanıt
    Aramıza hoşgeldin,
    Multimedya derdi bende de var. Ama ben teypten vaz geçtim, android dikiz aynası alacağım. Teybin yapabildiği herşeyi yapıyor sonuçta.
    Linkleri bulamadım demişsin, ilk mesajda videonun altında linkler.
    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
  • Nissan note 2008 1.6 otomatik aracımı satıp pulsar almak istiyorum bakalım nasip olacak mı? Sizlere kazasız belasız güzel sürüşlü günler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pulsar1.2 P kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Benim aracım da 1.2 n-tec

    Geri görüş kamerası görüntüsü tek parça.
    Ekran ikiye bölünüp kuş bakışı görüntü olmuyor bende.
    Ayarlarda sadece kılavuz çizgilerini gösterme ve gizleme seçeneği var.
  • drk_m kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
    Led ampülü sipariş ettim hemen

    Dostum elin değmişken bir de havuzlu paspas linki çıkar mı?

    L.Locker marka güzel bir paspas var görünüyor. Araca birebir uyumlu diye yazmışlar.
    n11 ve gittigidiyor'da farklı satıcılardan 4 kez sipariş geçtim.
    Üçü elimizde kalmadı, siparişi iptal et dedi.
    Biri gönderdi, o da farklı bir marka geldi, araca uymadı. Geri gönderdim.
  • Anbilivıbıl kullanıcısına yanıt
    Hayrılısıysa inşallah olur, size de kazasız belasız sürüşler.
  • kuntaycem kullanıcısına yanıt
    Vallaha ben de çok baktım ama hiçbir sitede uyumlu havuzlu paspas yok.
    Yurtdışı ingilterede var ama onlarda da şoför sağ tarafda . 3D havuzlu paspas ben de araştırıyorum.
    Bulursam mutlaka paylaşırım burada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulsar1.2

    Merhabalar ,

    1.2 n-tec xtronic sahibiyim. Yaklaşık 3 aydır arabayı kullanıyorum.

    Öncelikle beğendiğim artı ve eksileri bu arabayı düşünenler için bir kullanıcı olarka paylaşmak istiyorum.

    Sonrasında bazı konularda sizlerden görüş almayı düşünüyorum.

    Öncelikle bu aracı alma sebebimden başlayayım.Önceki arabam olan 1.4 TDI otomatik Polo aracımı satıp yerıne daha geniş bir araba alma düşüncesindeydim.Polo bana artık km yükseldikçe masraf çıkarma eğilimindeydi ve en sevmediğim sorunu olan sesli çalışmasından artık rahatsız olmamdı.Aracımı sattım ve benzinli otomatik daha yüksek model araç bakmaya başladım.Malum ÖTV dönemine denk gelmesi sebebiyle 2. el arac bulma konusunda sıkıntı vardı.Yakın bir arkadaşım Pulsarını maddi sebeplerden dolayı satmayı düşünüyordu ve bende aracı tanıyıp bildiğimden satın aldım.

    Bence artılar;
    + Öncelikle araç içi çok çok geniş. İlk bindiğinizde özellikle arkada oturuyorsanız şaşırıyorsunuz.Bu özelliği özellikle uzun yolda artı bir konfor katacağı kesin.
    + Araç sessiz.Benzinli versiyonu gerçekten sessiz çalışıyor.
    -Şanzuman. CVT şanzuman japonların vazgeçemediği konfor odaklı bir şanzumanı var. Performansdan çok sürüş konforu isteyenler için birebir.
    + N-tec modeli sağladığı opsiyonlar açısından (geri görüş kamerası, kararan dikiz ayna, cruise control , anahtarsız çalışma vb.) diğer C segment araçlara göre fiyat/performans yönünden çok avantajlı. (Diğer rakipleri için aynı donanımda almak isterseniz 2. elde 10-20 bin arası daha çıkmanız gerekiyor)
    + Amartisörler tam ayarında ne çok sert nede çok yumuşak.Koltukların rahatlığıyla birleşince bence konforlu bir sürüş sağlıyor.
    + Herkes çok önemsemeyebilir fakat araçta 6 hava yastağı olması. (eski polomda 2 idi) bence güvenlik açısından çok önemli.

    Eksilerine gelecek olursak;
    - Bence ön konsol ve direksiyon daha sportif dizayn edilebilirdi.Kesinlikle kötü demiyorum fakat biraz daha sportif ve canlı dokunuşlar düşünülebilirdi.Özellikle kol dayaması dirseklerin bence gerisinde ve konforsuz.Direksiyon hissiyatı güzel fakat dizaynı kötü. Tipik japon iç mimarisi diyebiliriz.
    - Otomatik katlanır dikiz aynası olmaması.
    - Malesef çok tutulmaması sebebi ile Türkiye de piyasası olmaması.

    Bunların dışında özellikle N-tec kullanıcılarına danışmak istediklerim var.Cevaplayabilirlerse sevinirim;

    --Araç geri kamerası bazen ikiye bölünüyor.Özellikle akşamları ikiye bölünüp bir kısmı genel klasik görüntü bir kısmı tampona yukardan bakacak şekilde görünüyor.Sanırım gece parkda kolaylık sağlansın diye yapılmış fakat bana pek kullanışlı gelmedi.Bunun bir ayarı mümkün mü ?
    -- Özellikle yağmurlu havalarda aracın sağ ve solundan '' çıt çıt '' sesleri geliyor.Ben çamurlukdan sıçrayan ufak taş yada yağmur taneleri oldugunu düşünüyorum.Eğer o sırada müzik açık değilse çok ince bir sesde olsa açıkcası kafa tırmalıyor.Bunu yaşayan oluyor mu?
    -- BElkide en önemlisi.İlk benzinli 1.2 otomatik tecrübem olduğu için ve dizelden direkt geçtiğim için sanırım yakıt tüketimi bana fazla geliyor. Şu anda uzun süreli (yakıt tüketimi 1) ortalama 8.0 lt . Araç özellikle ilk kalkışlarda çok yakma eğiliminde.Bu benım devamlı şehir içi trafik saatlerinde ( sabah 09:00 akşam 18:00 ) kullanmamlada ilgili olabilir. Kısacası araç trafikde yakıyor arkadaşlar. Ama uzun yolda ben 5.0 lt ortalamasını çok rahat göreceğini düşünüyorum çünkü akan trafikde ortalama çok çabuk düşüyor.Belki 45.000 bakımından sonra (şu anda 41.000 de ) daha da düşebilir. diğer taraftan vergi ve bakım masrafları açısındanda dizelden daha az maliyetli olduğunuda unutmamak gerekir tabiki.

    Nacizane paylaşımlarım bu kadar. Vakit ayırıp okudugunuz için teşekkür ederim. Bayağıdır yazan olamamış ama aktif bir forum olur umarım. Herkese selamlar.

    O çıtırtı ilk başlarda çok takılmıştı kafama ama sonra fark ettim ki yerde ıslak toprak olduğunda geliyor sadece. Yağmurlu havada asfalt temizle sorun yok ama toprak çamur varsa onların sıçrama sesiymiş o merak edecek bir konu değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba 2016 model 16000 de nissan pulsar 1.2 x tronic otomatik vites yeni sahibiyim. Hayırlısı bakalım. İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nigve -- 4 Mart 2019; 10:45:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nigve N kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın. Sizi de listeye ekledim.
  • 1.5 ntech modele sahibim. 120 ve üzerinde sürücü penceresinden ilginç bir vuruntu sesi çıt çıt rüzgar sesi geliyor. Normal mi? Servisss çözümü olabilir mi? Teşekkürlee.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kuntaycem kullanıcısına yanıt
    Hadi ya hocam, bende bagaj havuzu alacaktım oralardan. O da mı yok ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendine vandal K kullanıcısına yanıt
    Bagaj havuzu var hocam, onda sorun yok. Sorun HAvuzlu paspasda.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.