Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1370. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13681369137013711372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06Joker06

    Merhaba

    Ankara'da Nissan Almera dan anlayan bir usta tavsiyemiz var mıdır?

    Bosch car servisi baskı balata değişimi yaptı (eden Daikin baskı balata seti)araç debriyaj ında titreme var tam basınca kesiyor.ayrica 3 vites 60km hızda daha fazla hissedilen gaza bastığınız da araç titriyor.

    Ne yapacağımı şaşırdım.usta ya soruyorum başka bir arızası vardır getirin bakalım diyor.iyide değişimden önce bitik balatayla olmayan arıza şimdi mi çıktı diyorum olabilir diyor.konu hakkında önerilerinizi bekliyorum.tesekurler simdiden

    Ankarada bildiğim usta yok. Kaldı ki ben aracımı kimseye emanet etmem..



    Hep söylüyorum ama yapan yok...



    Şimdi önceden olmayan arıza bunda yapıyorsa 5 neden vardır.



    1. Takılan Exedy Daikn büyük ihtimalle fason üretim. Nereden anladım. Siz kesinlikle 300-400 arasına almışsınızdır. Biliyır musunuz orjinal daikin 650-700tl.



    2. Volan %99 taşlanmamıştır. 6 tane vidayı sökmeye bir tarafı yemiyor şu ustaların eli ile bakıyorlar. El değil sanki hassasiyet kontrolcüsü. Volan üzerindeki çok küçücük pürüzler yeni baskıyı titretir.



    Debriyaj baskı balata değişiminde kesinlikle volan sökülerek yüzeyi tornada sildirme yani zımpara yapılmalı. Asla elmas ile yüzeyi traşlanma ile alma yapılmamalı.



    3. Debriyaj rulmanı değişmedi ve eskisi sökülürken hasar verildi. Bilya bozuldu.



    Yada debriyaj rulmanı kaliteli değil.



    4. Debriyaj baskının yay tablası yanlış takıldı. Bazıları yok diyordu ben gösterince onlar dahi şaşırmıştı.



    Size bu konuda basit birşey söylüyeyim. Siz simitin tersi/düzünün olduğunu biliyor musunuz?



    Yada vidaya takılan Somunun tersi/düzü. Bunu her usta asla bilmiyor ne yazık ki.



    Somun üreten fab. Sorsanız ters düzü olduğunu onlarda söyler.



    Eeee şimdi ben 5 dedim... ama 4 ihtimal saydım.



    5.nci de Ustanızın yanlış bağladığı vidanın şanzımanı kastırmasıdır. Çünkü tüm vidalar aynı uzunlukda değil.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba uzun süredir yoktum malesef nette ara ara izmirdeki almeracılar gözüme giriyor bizim logomuz yok dimi ? :) bunlarda bizden demek için...

    sıkıntım şu 50 tl gaz 2,94 litre fiyatı 140 150 km gidiyorum sizce normal mi ? aytemiz gazı alıyorum bugün pazar muhtemel 1,78 tl olur civarı olur genelleme 1,94 ama çok gibi geliyor bana.

    aracı haziranda aldım 5 ayda 173.000 aldığım km 190.000 km yarın yağ değişimi yapıcam 3. defa

    yapılanlar kaput tampon boyama far xenon yeni nesil. geçen garajda kaza sayesinde tampon boyanma bi tek tavan kaldı onunda hiç acelesi yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkngrkn

    Selamlar herkese,

    2007 model nissan almera tekna 1.5 aracımıza multimedya ekran taktırmak istiyorum. internet üzerinden navitech mbt-8350, nx 203-p multimedya oynatıcıları buldum. aklımdaki sorun şu navitech oynatıcılar nissan almera ile uyumlu mudur? bilgisi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    Hocam her türlü model uyum sağlar... ancak android işletim sistemli model alırsanız. Aracın hata kodlarınıda görme şansınız var.

    ekran taktırdınız mı ? taktırdıysanız bilgi paylaşırsanız sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muraterr

    Tekrar merhabalar @ARISOYSOFT size bir durumdan bahsetmek istiyorum, konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum ben henüz akıl erdirmiş değilim. olayı bastan anlatayım.

    Bir süredir obd cihazıyla aracın ltft, stft ve oksijen sensörü değerlerlerini takip ediyorum. Aracın gaz ayarını rolanti ve yolda ltft %-7 civarı calışacak sekilde (yani uzun yolda %-8 %+8 arası dalgalanacak sekilde çogu zaman 0 a yakın seyrediyor) güzelce ayarladım yanı araç hafif zenginde çalışaca şekilde, yanlız araçla çıkıyorum 100 km cıvarı bir yol yapıyorum, bu yuz km boyunca değerler gayet normal seyrinde devam ediyor. Sonra araç bir sure stop ediyorum bazen 10 d bazen 1 saat işimi gücümü halledip tekrar yola çıktıgımda başlıyor ltft ve stft değerleri şişmeye stft hep +25 ata ata ltftyi bi 40-50 km sonra iyice şişirip +35 lere dayanmasını ve doğal olarakta p0171 system too lean bank sensor 1 hatası verdirip arıza lambasını yaktırıyor. acaba gazdan mı yapıyor diye benzinde biniyorum stft -(eksi) deger atıp ltft yi düşürümü normale diye ama gene bişi değişmiyor. aklıma gelen her yere baktım ama çözüm bulamadım, ancak arıza kaydını silip oksijen sensoru fişini cekip takınca bazen bi aklı basına geliyor stft esi değer atmaya başlayıp ltftyi düzeltmeye başlıyor. İhtimalleri değerlendiriyorum OS den değil ltft yi şişirecek sekil sinyal gönderen neresi var.

    En sonunda ben hava akış sensorunden süpelenmeye başladım. bunu temızlesem nasıl olur daha önce temızlediniz mi neyle temızleyeyim.
    Aklıma şu geldi ben katalizoru boşaltmıstım acaba eksozdaki oksijen sensorumu yanıltıyor acaba diye aklıma geliyor bu bir olasılıkmıdır.

    Bu doğrultuda bunu nasıl çözeriz aklınıza saydıklarım dısında gelen birşey varmıdır, yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkurler

    Not : Değerleri normale dondurup şehir içi kısa mesafe kullanımlarda 3-5-10 km de sıkıntı yok ama nezaman 100 km uzeri yol yapayım, bazen stop edıp devam edınce bazen bi kaç saat bekleyip devam edince kafayı yıyıyor. mesela konyaya gıttım 200-300 km durmadan sıkıntı cıkarmadı, gaz almak için durdum devamında değerler şişmeye ve arıza lambası yanmaya başladı, acaba lpg gaz basıncı ile alakalıda olabılırmı diye aklıma geliyor, malum gecende lpgnın regulatoru için bir kaç bişi sormustum regulator eski oldugundan diyafram tam basıncı ayarlayamayıp bu duruma neden oluyor olabılır mı? buda aklıma geliyor (ama benzinde deniyorum değerler normale donmuyor buda bir soru işareti) yani işin içinden çıkamadım :)

    yanlış yerden yazmışım bu hesaba girmemişim.. aynen dediğin gibi bişey çıktı sağdada sorun vardı soldada çıktı bahtıma değiştirince çok sessiz oldu araba yarında yağ değişimi ve motor takozları değişecek sağ ve arka.. 170 tl.

    gaz çok yakıyor diğer hesapta yazdım aytemizin lph enjektör temizleyici kattım tanka daha çok yakıyor bugün fullicem depoyu ozaman fark edicem... bide aklıma gelmişken sorayım benzin çok çabuk bitiyor gibi geliyor bana bi sebebi çeyrek depo ortalama koyuyorum dipte olduğu için mi benzinde yol bilgisayarı sanki yolda giderken son 120 saniye der gibi 119 118 .. . . 98 95 87 86 diye gidiyor patır patır hiç inanasım gelmiyor ama başıma geldi inanmalıymışım diye test ettim yolda kaldım benzinlikten aldım benzin çalıştırdım aracı

    not : bpnin benzin bidonunu almayın çok uyduruk bişey :)




  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.

    Dediğiniz gibi 400 TL'ye aldım.

    Tornada yüzey almayı kalem dedikleri birşey ile aldılar.anladığım volant degisecek.

    Tekrar teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 06Joker06 0 kullanıcısına yanıt
    Ankarada şaşmazda haşim oto var sadece nissana bakar ve işinin ehlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06Joker06

    Çok teşekkür ederim.

    Dediğiniz gibi 400 TL'ye aldım.

    Tornada yüzey almayı kalem dedikleri birşey ile aldılar.anladığım volant degisecek.

    Tekrar teşekkürler.

    Volan değişecek demiyorum. Onu görmeden kesin konuşmak mantıklı değil.



    Ama volanın kalem ile alınması hata. Çünkü tornacı eğer volanı tezgaha takarken milimlik yamuk taksa volan yüzeyinde dalgalanma olur. Buda yitremeye sebeb olur. Bu yüzden debriyaja basınca ses gider.



    Bu sorunlar olacağını bildiğim için kalem ile aldırmayın diyorum. Çünkü her torna tezgahı olanlar için ciddiyetin farkında değil. Eee ne oldu şimdi belkide yaptığı hatadan tekrar şanzıman inecek. Kolay yerde değil ki hemen sök-tak yapasın.



    Bu sebepten volan yüzeyi çapak yemizlenmesi için silme yapılmalı yani bir nebi zımpara yapılmalıydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piyd35


    quote:

    Orijinalden alıntı: muraterr

    Tekrar merhabalar @ARISOYSOFT size bir durumdan bahsetmek istiyorum, konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum ben henüz akıl erdirmiş değilim. olayı bastan anlatayım.

    Bir süredir obd cihazıyla aracın ltft, stft ve oksijen sensörü değerlerlerini takip ediyorum. Aracın gaz ayarını rolanti ve yolda ltft %-7 civarı calışacak sekilde (yani uzun yolda %-8 %+8 arası dalgalanacak sekilde çogu zaman 0 a yakın seyrediyor) güzelce ayarladım yanı araç hafif zenginde çalışaca şekilde, yanlız araçla çıkıyorum 100 km cıvarı bir yol yapıyorum, bu yuz km boyunca değerler gayet normal seyrinde devam ediyor. Sonra araç bir sure stop ediyorum bazen 10 d bazen 1 saat işimi gücümü halledip tekrar yola çıktıgımda başlıyor ltft ve stft değerleri şişmeye stft hep +25 ata ata ltftyi bi 40-50 km sonra iyice şişirip +35 lere dayanmasını ve doğal olarakta p0171 system too lean bank sensor 1 hatası verdirip arıza lambasını yaktırıyor. acaba gazdan mı yapıyor diye benzinde biniyorum stft -(eksi) deger atıp ltft yi düşürümü normale diye ama gene bişi değişmiyor. aklıma gelen her yere baktım ama çözüm bulamadım, ancak arıza kaydını silip oksijen sensoru fişini cekip takınca bazen bi aklı basına geliyor stft esi değer atmaya başlayıp ltftyi düzeltmeye başlıyor. İhtimalleri değerlendiriyorum OS den değil ltft yi şişirecek sekil sinyal gönderen neresi var.

    En sonunda ben hava akış sensorunden süpelenmeye başladım. bunu temızlesem nasıl olur daha önce temızlediniz mi neyle temızleyeyim.
    Aklıma şu geldi ben katalizoru boşaltmıstım acaba eksozdaki oksijen sensorumu yanıltıyor acaba diye aklıma geliyor bu bir olasılıkmıdır.

    Bu doğrultuda bunu nasıl çözeriz aklınıza saydıklarım dısında gelen birşey varmıdır, yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkurler

    Not : Değerleri normale dondurup şehir içi kısa mesafe kullanımlarda 3-5-10 km de sıkıntı yok ama nezaman 100 km uzeri yol yapayım, bazen stop edıp devam edınce bazen bi kaç saat bekleyip devam edince kafayı yıyıyor. mesela konyaya gıttım 200-300 km durmadan sıkıntı cıkarmadı, gaz almak için durdum devamında değerler şişmeye ve arıza lambası yanmaya başladı, acaba lpg gaz basıncı ile alakalıda olabılırmı diye aklıma geliyor, malum gecende lpgnın regulatoru için bir kaç bişi sormustum regulator eski oldugundan diyafram tam basıncı ayarlayamayıp bu duruma neden oluyor olabılır mı? buda aklıma geliyor (ama benzinde deniyorum değerler normale donmuyor buda bir soru işareti) yani işin içinden çıkamadım :)

    yanlış yerden yazmışım bu hesaba girmemişim.. aynen dediğin gibi bişey çıktı sağdada sorun vardı soldada çıktı bahtıma değiştirince çok sessiz oldu araba yarında yağ değişimi ve motor takozları değişecek sağ ve arka.. 170 tl.

    gaz çok yakıyor diğer hesapta yazdım aytemizin lph enjektör temizleyici kattım tanka daha çok yakıyor bugün fullicem depoyu ozaman fark edicem... bide aklıma gelmişken sorayım benzin çok çabuk bitiyor gibi geliyor bana bi sebebi çeyrek depo ortalama koyuyorum dipte olduğu için mi benzinde yol bilgisayarı sanki yolda giderken son 120 saniye der gibi 119 118 .. . . 98 95 87 86 diye gidiyor patır patır hiç inanasım gelmiyor ama başıma geldi inanmalıymışım diye test ettim yolda kaldım benzinlikten aldım benzin çalıştırdım aracı

    not : bpnin benzin bidonunu almayın çok uyduruk bişey :)

    Bu sorunu usta çözeseydi buraya yazmaya vakit harcayacağınıza disk değişir sorununuz çözülürdü.



    Allahtan ekstra başka şeyleri değiştirmemiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba iyi günler. bu gün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. karşılaşan var mı bilmiyorum. 2006 almera tekna kullanıcısıyım. radyo açıkken kontak kapatıp eve çıktım. 2 saat sonra tekrar arabayı çalıştırıp yola çıktım önceden radyo direkt çalışıyordu. çalışmadı. radyo açma tuşu çalışmadı. radyoyu hiçbir şekilde çalıştıramadım. cd almıyor. klima ve havalandırma fonksiyonları ve 1,2,3,4,5,6 tuşları çalışıyor. sigortalara baktık herhangi bir sorun yok. yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet__88

    merhaba iyi günler. bu gün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. karşılaşan var mı bilmiyorum. 2006 almera tekna kullanıcısıyım. radyo açıkken kontak kapatıp eve çıktım. 2 saat sonra tekrar arabayı çalıştırıp yola çıktım önceden radyo direkt çalışıyordu. çalışmadı. radyo açma tuşu çalışmadı. radyoyu hiçbir şekilde çalıştıramadım. cd almıyor. klima ve havalandırma fonksiyonları ve 1,2,3,4,5,6 tuşları çalışıyor. sigortalara baktık herhangi bir sorun yok. yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.

    Kontrolcü statik elektrikten şaşırmış. Gibime geliyor

    Aküyü sökün. 1 saat sonra geri takın.



    Not: bir imobilizer hatasında sadece sigortadan yapar dememe rağmen sigorta kontrol ettim sağlam demişti. Ancak tekrar kontrol ettiğinde sigortanın aslında yanmış olduğunu fark etmiş. Bunu dikkatli kontrol edin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yardımcı olurmusunuz 2006 model almera tekna 136000 kmde lpgli.sizce alınırmı bir parca boyalı.kullanımı nasıl yakıt tüketimi kronik sorunu varmı acaba almeraların

    Fiyat 29000 diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rölanti de çalışırken devir 0 a kadar inip tekrar çıkıyor.

    Maf sensörü arızalı dedi usta. Tamiri olur mu bu maf sensörünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Dediklerinizi yapıp tekrar deneyeceğim. Çok tşk ederim. Sonucu paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm

    Rölanti de çalışırken devir 0 a kadar inip tekrar çıkıyor.

    Maf sensörü arızalı dedi usta. Tamiri olur mu bu maf sensörünün.

    Görmeden bişey demek zor kardeşim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm

    Rölanti de çalışırken devir 0 a kadar inip tekrar çıkıyor.

    Maf sensörü arızalı dedi usta. Tamiri olur mu bu maf sensörünün.

    Görmeden bişey demek zor kardeşim.

    Bir kaç tane arızalı var elimizde, göndersem bakma fırsatın olur mu kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm

    Rölanti de çalışırken devir 0 a kadar inip tekrar çıkıyor.

    Maf sensörü arızalı dedi usta. Tamiri olur mu bu maf sensörünün.

    Görmeden bişey demek zor kardeşim.

    Bir kaç tane arızalı var elimizde, göndersem bakma fırsatın olur mu kardeşim.

    kardeşlerim bahsettiğiniz gibi benim almeramda da devir inip çıkıyodu.

    boğaz kelebek temizliği ve izopropil alkolle maf sensör temizliği devir düzensizliğini çözmedi.birkaç deneme yapmamıza rağmen adaptasyon bile tamamlanmadı.

    yenisini takacak ustaya 'illaki orjinal bosch olmalı' uyarıma rağmen 'avrupadan kendim getiriyorum orjinal bosch bu' diyerek yenisini taktı. 2 ay geçti geçmedi devir bozuldu. iade talep ettim. kavga dövüş paramı çıkarıp attı. taktığı sensörü bırakıp paramı alıp çıktım. istanbul bosch a.ş. faturalı sensörü aldım. takınca devir düzeldi. motor kendine geldi. üretmesi gereken gücü üretmeye başladı.

    arısoysoft abimin dediği gibi kritik parçalarda illaki orjinal olacak. ucuza kaçılmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FD216


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm


    quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: ispirizm

    Rölanti de çalışırken devir 0 a kadar inip tekrar çıkıyor.

    Maf sensörü arızalı dedi usta. Tamiri olur mu bu maf sensörünün.

    Görmeden bişey demek zor kardeşim.

    Bir kaç tane arızalı var elimizde, göndersem bakma fırsatın olur mu kardeşim.

    kardeşlerim bahsettiğiniz gibi benim almeramda da devir inip çıkıyodu.

    boğaz kelebek temizliği ve izopropil alkolle maf sensör temizliği devir düzensizliğini çözmedi.birkaç deneme yapmamıza rağmen adaptasyon bile tamamlanmadı.

    yenisini takacak ustaya 'illaki orjinal bosch olmalı' uyarıma rağmen 'avrupadan kendim getiriyorum orjinal bosch bu' diyerek yenisini taktı. 2 ay geçti geçmedi devir bozuldu. iade talep ettim. kavga dövüş paramı çıkarıp attı. taktığı sensörü bırakıp paramı alıp çıktım. istanbul bosch a.ş. faturalı sensörü aldım. takınca devir düzeldi. motor kendine geldi. üretmesi gereken gücü üretmeye başladı.

    arısoysoft abimin dediği gibi kritik parçalarda illaki orjinal olacak. ucuza kaçılmayacak.

    Sözlerimi destekler bir düşünce duymak beni mutlu ediyor.

    Hadi adam parayı iade etmeseydi. Yine yan sanayi alsaydın orjinal parasına mal olacaktı.

    Öğle ben bunu satıyorum. Hiç şikayet gelmiyor. Yok özel getirtiyorum. Yok şu. Yok bu...

    Kafam rahat olsun. Yolda sorun bırakmasın istiyorsanız orjinalden başkası yalan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar su araci bi degerlendirebilir misiniz? Bende clio var bunla takas edicem daha guvenli bir araca gecmek istiyorum. Takasta bu aracin bana maliyeti 28.000 oluyor. Alinir mi o fiyatlara?



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-2007-model-hatasiz-1.5-tekna-lpg-li-495572114/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sq4 S kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar 2004 Almeranın radyo ışıkları yanmıyor, paneli söktüm ama ses düğmesini çıkaramadığım için led lambalara ulaşamadım. Bilgisi olan varsa lütfen yardım. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet__88

    merhaba iyi günler. bu gün başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum. karşılaşan var mı bilmiyorum. 2006 almera tekna kullanıcısıyım. radyo açıkken kontak kapatıp eve çıktım. 2 saat sonra tekrar arabayı çalıştırıp yola çıktım önceden radyo direkt çalışıyordu. çalışmadı. radyo açma tuşu çalışmadı. radyoyu hiçbir şekilde çalıştıramadım. cd almıyor. klima ve havalandırma fonksiyonları ve 1,2,3,4,5,6 tuşları çalışıyor. sigortalara baktık herhangi bir sorun yok. yardımlarınız için şimdiden tşk ederim.

    Kontrolcü statik elektrikten şaşırmış. Gibime geliyor

    Aküyü sökün. 1 saat sonra geri takın.



    Not: bir imobilizer hatasında sadece sigortadan yapar dememe rağmen sigorta kontrol ettim sağlam demişti. Ancak tekrar kontrol ettiğinde sigortanın aslında yanmış olduğunu fark etmiş. Bunu dikkatli kontrol edin.

    Öncelikle çok tşk ederim. Aküyü ayırıp 1 saat kadar sonra tekrar bağladım ve sorun düzeldi. Kalın sağlıcakla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 13681369137013711372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.