Şimdi Ara

Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.827
Cevap
29
Favori
217.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuan internet iyice kafayı yedi 8 ms ping alırken şimdi sabit 167 ping alıyorum hızında 4.5 mbps ye düşmüş şu son zamanlarda iyice sacmaladilar bakalım nasıl olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende formları doldurdum yarın kargolıyacagım bakalım umarım başımız agırmaz

    zira her geçişte hep sorun yaşadım
  • cuhuku C kullanıcısına yanıt
    Sanal kart kullan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son iki üç haftadır cihazları yetersiz geliyor sanırım Ping Yüksek hız yerlerde verdiğiniz paranın karşılığını alamıyorsunuz iptal dilekçesini yolladım çünkü arıza kaydı dahi almıyorlar çözüm yok kendi ekiplerimize bildirildik diyorlar sonuç yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sakaryada netspeed kullanan varmı ?
  • Merhaba kocaelindeyim de netspeed önerir misiniz
  • son zamanlarda ağırlaşma var,40tl verdiğim için ses etmiyorum.
  • Netspeed den uzak durun bugün kurtuldum bir yıllık tecrübem var ne mal olduklarını anladım hemen uzaklaşın asla bulaşmayın gidin hangi firma olursa olsun adı sanı duyulmuş büyük firmalarla anlaşın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pusula@ P kullanıcısına yanıt
    hocam bende 1senedir netspeed teyim.kurtuldum derken nasıl bir problem yaşadınız? tahatsüzdür diye aldık sakat bir durum yoktur umarım
  • zaga34 Z kullanıcısına yanıt
    1 Ev telefonu hattımı uzun zamandır kullandığım hattımı iptal edip yalına geçirmişler adıma imza atmışlar tt den 100 tl fatura çıktı özür dilediler kendi faturalarından düşüm yaptılar
    2 Nakil yapılacaktı port yoktu dondurulan hat açıldı nakil denemek için kullanmadığım halde fatura çıktı daha e devlette bile kaydı yok icraya vereceğini söylüyor (versin bende yedim)
    3 50 mbps ilk paket akşamlar prime time saatlerinde hız düşmesi Ping yükselmesi paket kaybı alay eder gibi 7-8 mbps vermeleri
    4 Mh eskiden gece 2 ye kadar açıktı şimdi 23:00 sabah açılış 09:00 eğer sen btk lisansı aldı işen 7/24 canlı destek vermek zorundasın
    5 Mt ler değil arka planda bulunan yetkilerin üslubu bozuk emirvaki kendini bilmiş bilmiş konuşması
    6 Arızayı ne yaptılarsa giderememeleri
    7 Haftasonu nakil kampanya statik ip satışı gibi işlemler olmaması

    Daha bir sürü sayamadığımız şey şimdilik aklıma gelen bunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Kardeş 40 tl para değil mi 40 tl versene bana bir yazık günah alamadığın hizmete ne para veriyorsun madem ucuzluk istiyorsun küçük çapta bir sürü iss var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pusula@

    Bu mesaj silindi.
    Niye sikayet edicen hocam kapattin bitti gitti.Bende 2 hafta once kapattim.Sen sikayet edince populer olmayacaksin para vermeyecekler yada madalya cocukca hareketler yapmana gerek yok.Herseyi isponluyan biri olma hayatta kendin kaybedersin.Sikayet etmek sana kalmadi btk kendi denetlesin isi bu kusura bakma yaptigin gercekten mantiksiz ve sacma..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marrusia -- 20 Ocak 2019; 9:19:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marrusia kullanıcısına yanıt
    Neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pusula@ -- 20 Ocak 2019; 9:18:59 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 5. Ayım netspeed te tek bir sorun yaşadım kendi kendine gün içerisinde adsl ışığı gidip geliyordu yani 12 saat gidiyor internet kullanamıyorum 12 saat sonra geri geliyor saati örnek olarak veriyorum değişiyordu özellikle haftasonuna denk geliyordu
    Bu olay iki hafta sürdü bundan 1-1.5 ay önceydi arıza kaydı oluşturdum defalarca aradım düzeltilmeye çalışılıyor falan dendi sonra kendi kendine düzeldi bi arama mesaj bildirim falan gelmedi şimdilik sorunsuz gidiyor
    Devam etseydi başka bi firmaya geçicektim belkide iki hafta iyi de sabrettim bunun dışında memnunum bir daha bu şekilde tekrarlanırsa değiştiricem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar son zamanlarda sizde de hızda dalgalanmalar oluyor mu?Bir de kendime ait vpn sunucum vardı fakat bağlandığım zaman hızı yerlerde sürünüyor.Operanın vpnini kullanınca sıkıntı olmuyor.Bu şekilde kullanıp da sıkıntı yaşayan var mı?
  • Merhaba,

    İstanbul Avrupa Yakası Bahçelievlerdeyim. Hattımda VDSL olarak sorun yaşanabileceği söylendiği için 16mbit olarak Netspeed'e geçtim. Tam 3 hafta oldu ve internet hızım 10-11mbit gibi sabitlenmiş. TTNET'teyken 15mbit gibi hız alıyordum kota düşmediği zamanlarda. Şimdi arayıp şikayetçi olsam fayda eder mi, sanırım geçici olarak hız arttırıp sonra tekrar düşürüyorlarmış. Hız sorunu kesin çözülen kimse var mı acaba. Duruma göre iptal ettirmeyi düşünüyorum. Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FORZAFATHER

    Merhaba,

    İstanbul Avrupa Yakası Bahçelievlerdeyim. Hattımda VDSL olarak sorun yaşanabileceği söylendiği için 16mbit olarak Netspeed'e geçtim. Tam 3 hafta oldu ve internet hızım 10-11mbit gibi sabitlenmiş. TTNET'teyken 15mbit gibi hız alıyordum kota düşmediği zamanlarda. Şimdi arayıp şikayetçi olsam fayda eder mi, sanırım geçici olarak hız arttırıp sonra tekrar düşürüyorlarmış. Hız sorunu kesin çözülen kimse var mı acaba. Duruma göre iptal ettirmeyi düşünüyorum. Teşekkürler.
    modem hat değerlerine bakmadan hiçbirşey söylenemez
  • Arkadaşlar formu doldurdum yolladım ama içeriye kadar ekip çağırıp interneti bağlatmanız mı ne gerekiyor diyorlar tam olarak anlamadım biri açıklık getirebilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fenerlico kullanıcısına yanıt
    Ekip gelip kablonun bir ucunu ankastre kutusuna çakıyor ve netspeed etiketi yapıştırıp gidiyor. Diğer boşta kalan ucunu sizin bağla(t)manız gerekiyor.

    Herkese dedikleri bu şekilde. Gelen kişiyi yakalayabilirseniz diğer ucunu da bağlatabilirsiniz büyük ihtimal.

    Benim internet bağlantısını tamamen onlar halletti. Pazar etiket yapıştırdılar. Ertesi gün gelip diğer ucunu da bağladılar. Yalnız bende şöyle bir durum olmuştu. Beni arayıp etiket tamam demişlerdi. Eve geldim etiket falan yok. Online işlemlerden arıza kaydı bıraktım. Telefon etmelerini bekledim. Telefon gelmeyince ben aradım. Pazar-pazartesi halloldu. Online işlemlerdeki arıza kaydına "iş emri atandı" diye not düşmüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 10 Numara -- 21 Ocak 2019; 15:47:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    ilgili konuda değerleri paylaşmıştım hocam. Teşekkürler.

    TTNET Zamanı :

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/136469745


    Netspeed Zamanı :

    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/136678432




  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.