Şimdi Ara

Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi? (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.828
Cevap
29
Favori
217.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni geçtim binaya gelen hatta sorun vardı arıza kaydı bırakınca aynı gün ekip gönderiyorlardı ardından telefonla bilgi veriyorlardı. İşten dolayı 2-3 sefer arıza kaydı bıraktım sabah için randevu verdiler ve eve gelip baktı ekip telefonla bir yeri aradı eleman sorunu hemen düzelttiler. Hız olarak hattın desteklediği hızı alıyorum fakat daha önce Superonline vardı kopmalar oluyordu. Şimdi sıkıntısız kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgshadow -- 31 Mayıs 2018; 19:49:20 >
  • ben de geçtim buraya.. turkneteydim evvelden. fakat telekom portumu uçurdu ve felaketler başladı..

    Turknette 4 sene kaldım aşırı memnundum diyebilirim. ancak akn kalktığında müşteri temsilcilerini makasladılar. robot a aldılar. neyseki pek sorunum olmadığından ihtiyacım olmadı ta ki internetim gidene kadar.. arıza kaydı bıraktım.. ertesi gün çalışmalar başladındı 2 gün bekleyin dediler.. neyse dedik 2 gün sayılı zaman..

    Aradılar 2 gün sonra, telekom hattınızı iptal etmiş. yeniden başvuru yapmamız lazım dediler. şoktan çıkıp neyse hemen halledin dedim fakat yasal olarak 1 hafta sürecek dediler.. ve toplamda 10 gün geçti. aradılar beni. hattınız tamam giriş yaptık adınıza ancak bulunduğunuz bölgede port yok dediler..nasıl ya demeden hergün kontrol edeceğiz dediler.

    Not: bu arada tüm bunlar olurken, cezaevindeki mahkum gibisiniz. Siz arayamıyorsunuz onları. Onlar size ulaşıp haber verecek. SOnradan aramayıp online işlemlere yazmaya başladılar.. " bugün de port yok malesef. iyi günler dileriz " . cevap yazamıyorsunuz :))

    Toplamda 2 aya yakın süre geçti ve ben artık sıkıldım hattı iptal ettirmek istedim.. ve o da ne, müşteri hizmetlerine ulaşamıyoruz :D arıza kaydı olduğundan, arıza kaydınız var iyi günler dileriz deyip oto pilot kapatıyor telefonu. bir yandan fatura mesajları geliyordu. düşünün hizmet almıyorsunuz ama size faturalar geliyor :D ve bunlara karşılık adamlara ulaşamıyorsunuz. bilişim ve teknoloji çağında muhattap yok ? sosyal medyaya oraya buraya yazdım ve en sonunda donanımhaberdeki "turknetdestek" bana yardım elini uzattı ve süreci acayip hızlandırdı. 2 gün içinde hattı iptal ettirdi sağolsun. gerekli kişiler aradı. ancak o olmadan önce neler çektim bi bilseniz..ha bir de faturalarım iptal edildi.

    Netmastere başvurdum, port olmadan bize evrak yollamayın boşuna dediler. telefonla arayıp port durumunu sorgulatın, şayet varsa dilerseniz başvuru evraklarını gönderirsiniz dediler. 2 hafta aramadım çünkü pek umudum yoktu açıkçası. fakat geçen cuma aradım ve 1 adet vdsl port varmış :)) saat 5 suları olduğundan evrakları yarın yollayayım dedim. bu arada akşam evrakları yazıcıdan aldım kampanyayı seçtim. fakat aklımda soru işareti. çünkü port yasal olarak rezerve edilemez. yani ben evrakları yollayacağım, kabul edilecek, işlemler başlayacak ve port başvurusu yapılacak...Tek korkum portu başkasının kapacak olması...

    Cumartesi sabah erkenden aradım netspeedi. port halen orda mı dedim :D Ben mng kargonun önündeydim. evraklar hazırdı :)) port duruyor bilgisini alınca anında verdim postaya. bu sabah itibariyle ellerine ulaştı. ( pazartesi ) ve aradılar. işlemler için teyid aldılar ve bugün port için başvuruyoruz dediler. internetsiz 2,5 ay geçti ve bu zaman zarfında komşularımın wifisini kullandım. Fakat kötü durum. korkuyorsunuz birşey izlemeye.. onları yavaşlatır mıyım korkusu..resmen göçebe hayatı..

    netspeedi tercih etme sebebim, karşıda insan olması. turknette düşünün temsilci size yazıyor ve birşey diyemiyorsunuz :D sinir harbi yaşattılar bana. Süreçten dolayı özür dilediler. ancak gene aynı sorunları yaşamak istemediğimden, gelişmekte olan, vizyonu geniş bir markayı, netspeedi tercih ettim. Turknet malesef kendi topuğuna sıktı.

    Netspeed hakkındaki ilk izlenimim ivedi hareket etti. ilk günden süreç başladı. süreç başarıyla tamamlanır internetim de gelirse ayrıca değerlendireceğim. Hiper150 tarifesini seçtim bakalım..

    süreci burdan editleyeceğim..

    edit :

    üstteki mesajı yazdıktan 1 saat sonra netspeed, port onayı alındığını belirtti. yani resmi olarak port benim. telekom yetkilisi bekliyoruz..

    edit2: 06.06.2018 çarşamba

    evrakları yolladığımdan bu yana 5 gün geçti ve bugün resmi işlemleri mutlu sona erdirecek kişi olan telekom yetkilisi geldi. gerekli kontrolleri yaptı. 67 mbit hız alabiliyormuşum vdsl den. dsl sinyali sorunu vs olur mu dedim adam 2. kez kontrolleri yaptı gayet sağlıklı dedi hattınız. kontrolleri ankastre kutusundan değil bizzat evin içindeki, modeme giden kablodan yaptırdım. böylelikle kablo bağlantıları da 10 numara Port korkusu tamamen geçti. Allah port bekleyenlerin yardımcısı olsun..

    Neredeyse herşey tamam sayılır, sadece netspeedten modem ayarları için kullanıcı ismi/şifre mesajımı bekliyorum. Ben aradım telekom yetkilisi gidince netspeedi. fakat telekom bildirim yapacakmış netspeed e. o şekilde bana kullanıcı ismi/şife mesajım gelecekmiş. bakalım bugün gelecek mi ? şayet bağlanabilirsem, ping ve hız testi yapacağım. wifi ve kablo için ayrı ayrı

    edit 3 ve son:

    Üstteki editi yazdıktan 1 saat sonra da mesaj geldi. 5 dk sürmedi işlemler. şakk diye girdi internete. hiper150 tarifesi 35 mbit hız sunuyor. fotoyu ekliyorum alta. bu wifi testiydi. kablo testi yapmaya gerek duymadım. en arka odadan 20 mbit alabiliyorum. Teşekkürler netspeed. SÜreci güncelleyeceğim burdan. 5 gün içinde resmen dünyaya bağlandık. Umarım buna da nazar değmez.

    Netspeed kullananlar yorumlarını yazabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ottoman984 -- 6 Haziran 2018; 16:41:15 >
  • 10 gündür internetim yok. Bugün btk' ya şikayet ettim bakalım ne olacak. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreamys

    10 gündür internetim yok. Bugün btk' ya şikayet ettim bakalım ne olacak. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.
    lokasyon neresi acaba
  • Dostlar selam,

    Evde ttnet fiber var. Netspeed için gerekli belgeleri göndermekten başka bir şey yapacak mıyım. Ttnete herhangi bir işlem yapmam gerekir mi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melburg

    lokasyon neresi acaba

    Alıntıları Göster
    İstanbul/Maltepe

    11 gün oldu hala durum aynı. Modemde sorun olabılır dedıler sıfır modem dedım olsun olur dedıler ofisteki vadsl modemı goturdum sorun aynı. Fotoğraf istediler gönderdim. Dsl ışığı yanıp sönüyor internet yok. Bunun bir port sorunu olduğunu belirttiğim halde çözüm yok. ADSL den VADSL' e geçiş sonrası gitti internetim zaten. Şirket telekom ekipleriyle sadece eposta ile işleri yürütüyorlarmış. Sıkıntı burda zaten. Telekom ekipleri modem bozuktur diye cevap atmışlar şaka gibi. Kanıt olsun diye fotoğraf attım.

    Kullanamadığım internetin faturası gelmiş bu arada :)
  • Selamlar... Net speed ile ilgi mağduriyetimi sizinle paylaşmak istiyorum. Kesinlikle kullanmayın demiyorum ama kullanmadan önce iyi bir araştırmayla kullanmanızı öreririm.

    NetSpeed Hizmet Tutarsızlığı
    Selamlar. Fiyat performans olarak netspeed in VDSL kampanyası makul geldi ve netspeed ile iletişime geçtim. Altyapımın VDSL 39 Mbps e kadar desteklediğini, hizmet verebileceklerini söylediler. Emin olamadığımdan birkaç kez daha müşteri hizmetlerinden, Facebook ve WhatsApp hizmetlerinden alt yapı sorgulatarak teyit ettirdim. Kayıtları mevcut. VDSL modem kampanyası olmadığından dolayı 400 TL'lik VDSL modem aldım ve sözleşmemi gönderdim. İlk etapta ADSL ile başladım ve en geç iki iş günü sonrada VDSL e geçebileceğimi söylediler. Yalnız bir süre sonra port sorunu yaşadıklarını ve en geç 15 iş günü içerisinde bu sorunu çözebileceklerini söyledir. Yaklaşık on gün sonra bugün beni arayarak, kablonun kısa gelmesinden ve mesafenin uzak olmasından dolayı VDSL kullanamayacağımı söylediler. 400 TL'lik modem ve aktivasyon bedeli ile beni mağdur ettiler ve resmen kandırdılar. Bu nasıl bir hizmettir.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/10521580
  • Vdsl de saha dolabi ile mesafe 130 metreden fasla ise istesikleri kadar vdsl var desinler adam akilli hiz ve hizmet alamiyirsunuz



    Benim saha dolabi mesafem 110 metre

    Hattim max 80mbps destekliyor gorunuyor ama anlik hizim 35mbps

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dreamys D kullanıcısına yanıt
    hocam senin sıkıntı sanki telekom ile alakalı. sistemsel hata nedeniyle benim de port uçmuştu. güya herşey normal görünüyordu. ama günlerce internet sorunu sandık. meğersek telekom başkasına satmış..
  • Arkadaşlar Merhaba ; Destek rica ediyorum .Benim Türk Telekom ile Tahahhüt'üm bitmiş idi telefonum da ayrı idi.Neyse Netspeed'e başvurdum ;bana dediler başvuru esnasında telefon hattınızı da bize taşıyarak dilerseniz biz yapiyoruz yalın internet kullanırsınız dediler , peki dedim...Sonra Netspeed Kullanıcı adı ve Şifreti benimle paylaştı.Dedim tamam fakat entersandır ki bu taraftan TTNET ya da TÜRK TELEKOM telefon hattı olmadan bir başka servis sağlayıcından hizmet alamayacağımı söylüyorlar yani bir nevi şantaj la , baskı ile tamamen faşistçe haraca bağlıyor , ya ben ya hiç diyorlar .Yani netspeed de diyor ki hattı taşıyamıyoruz vs .Netspeed tarafını ayrı düşüenceğim o sorun değil.Benim aklımın almadığı madem ben Telefon hattına ayrıca 33TL ödeyecek isem neden bir başka servis sağlayacısına alt yapı hizmeti veriyorsunuz ayrıca 33 TL ödemek ne demek , sadece kuru telefon hattına .Bunun bir çaresi yok mudur .Derdim bu hocam ..Netspeed de sözde ayda 52 TL , böyle olunca 85 TL gibi meblağ yapiyor , biri şaka desin.Herkes böyle mi kullanıyor.Ben de mi saflık.Düpedüz soygun bu.Verme o zaman kardeşim ISS kimseye , madem HAT zorunluluğu var , madem kendine kul köle edeceksin . Kalırdım TTNET de .Yıldırma mıdır , bilemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhammet_ka

    Arkadaşlar Merhaba ; Destek rica ediyorum .Benim Türk Telekom ile Tahahhüt'üm bitmiş idi telefonum da ayrı idi.Neyse Netspeed'e başvurdum ;bana dediler başvuru esnasında telefon hattınızı da bize taşıyarak dilerseniz biz yapiyoruz yalın internet kullanırsınız dediler , peki dedim...Sonra Netspeed Kullanıcı adı ve Şifreti benimle paylaştı.Dedim tamam fakat entersandır ki bu taraftan TTNET ya da TÜRK TELEKOM telefon hattı olmadan bir başka servis sağlayıcından hizmet alamayacağımı söylüyorlar yani bir nevi şantaj la , baskı ile tamamen faşistçe haraca bağlıyor , ya ben ya hiç diyorlar .Yani netspeed de diyor ki hattı taşıyamıyoruz vs .Netspeed tarafını ayrı düşüenceğim o sorun değil.Benim aklımın almadığı madem ben Telefon hattına ayrıca 33TL ödeyecek isem neden bir başka servis sağlayacısına alt yapı hizmeti veriyorsunuz ayrıca 33 TL ödemek ne demek , sadece kuru telefon hattına .Bunun bir çaresi yok mudur .Derdim bu hocam ..Netspeed de sözde ayda 52 TL , böyle olunca 85 TL gibi meblağ yapiyor , biri şaka desin.Herkes böyle mi kullanıyor.Ben de mi saflık.Düpedüz soygun bu.Verme o zaman kardeşim ISS kimseye , madem HAT zorunluluğu var , madem kendine kul köle edeceksin . Kalırdım TTNET de .Yıldırma mıdır , bilemedim.
    benimde aklıma bir kaç gündür bu soru var. Netspeed MH sizin adınıza telefon hattını kapatacağız diyor. Tamam kapatınca TTnet port yok deyip işin içinden çıkabilir. Netspeed de bu konuda hiçbir şey yapamaz ve sonuçta mağdur olan taraf biz oluruz.
  • geçeli yaklaşık 2 ay oldu hız altyapının destekledeği kadar alıyorum burda bir sorun yok. fakat ping çok yüksek online oyunlarda sorun yaşıyorum. özellikle online oyun oynayanlar adsl hat için geçiş yapacaklar varsa hiç tavsiye etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deta53 -- 12 Haziran 2018; 14:44:51 >
  • sağlayıcılarla telekomu ayırmak gerekiyor bence. turknette, netspeedte bana göre en iyi hizmeti veriyor. fakat telekom altyapısı çok kötü. her geçen gün gelişen sisteme ayak uyduramıyor. 20 sene önceki teknolojide çoğu bölgeler ve haliyle sürekli bakım çalışması yapılıyor.. benim dün e kadar çok iyiydi. ping 6 ms..gel görelim ki dsl sinyali kayboldu.. öğrendik ki telekommuş..
  • Şuan türk telekom kullanıyorum taahhütüm 26/07/2018'de bitiyor. Geçiş yapmayı düşünüyorum ama ev telefonu hizmeti de alıyorum. Ev telefonunu kapattırmadan geçiş yapma şansım var mı, port sorunu yaşar mıyım?
  • ChaosFİre C kullanıcısına yanıt
    Evet ev telefonunu kapattırmadan geçebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TTNet taahhüt bitmek üzere. 35MB 100GB AKN paketine 24 ay taahhütlü 66TL istiyorlar. Ayrıca 20TL telefon da var tabi. Fiyat yüksek gerçekten. Bu sebeple Netspeed'e geçmeyi düşünüyorum ama online oyunlardaki ping sorunu yüzünden emin olamıyorum. Türk Telekom'la yaptıkları anlaşma gereği kendilerine ayrılan bant genişliği üzerinden hizmet veriyorlar. Dolayısıyla yoğunluk ve ping kaçınılmaz değil mi? TTNet'te de durum mükemmel değil ama daha da kötüsüne katlanılmaz heralde..
  • yalın 16 mbps 75gb AKK 40tl gerçekten çok iyi. yenilere 44 olmuş ama
  • TürkNet gibi bunlar da CGNat uygulamasına geçmiş. Talep edilse bile dinamik IP vermiyorlar. Sabit IP için 10tl istiyorlar.
    Vallahi sıkıntı bunlar da ya. Kaymakamlığa şikayet edip ayıplı hizmet sebebi ile 10 TL istiyeceğim bende.
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    CGNAT'ı tüm sağlayıcılar kullanıyor hatta tüm dünyada kullanılan yasal bir uygulama ayrıca ülkemizde BTK bu uygulamaya izin vermiş. Statik ip extra bir hizmet olduğu için sizden talep etmiş oldukları ücrette yasal bir ücret. Şikayet etmeniz bir işe yaramayacak çünkü verecekleri cevap bu şekilde olacaktır. IPV6'ya geçilmediği sürece IPV4 kısıtlı bir kaynağa dönüştüğü için çözümün sorumlusu sağlayıcılar değildir. Yapacakları bir şey yok.
  • Netspeed kullanıyorum. 5 gündür internetim yok. Müsteri hizmetleri Turktelekom santral arizasi var diyor. 30 Haziran a kadar sürebilir diyor. Üst komsum Turktelekom abonesi ve interneti var.Sokaktaki santral kutusunun onunden gecerken, turktelekom servisini gordum. Arizayi giderdigini ancak Netspeed abonelerinin arizalarinin sureceginu soyledi. Hala internetim yok. Kisacasi Ttnet Netspeedi takmiyor bile. Yeni firma ariyorum.Geçiş yapacagim. Netspeedin hicbir soz hakki yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockinlife -- 18 Haziran 2018; 19:4:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.