< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forthus -- 31 Ekim 2020; 15:5:49 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forthus -- 31 Ekim 2020; 15:5:49 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hocam maalesef bu konularda tt hep sorun çıkarıyor bilgileri dahilinde.Ben de adsl'den vdsl'e geçiş yaptırmıştım ilk başta geldi sinyal sonra gitti bozuk porta takmış tt hattımı. Bayrama denk geldiği için de 1.5 hafta boyunca internetsiz kaldık ve sonra geldi.O sürenin faturasını sildirdim. |
Türk Telekom'da iken VDSL kullanmıyor muydunuz? |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Benzer bir sorunu biz de yaşıyoruz. Ayrı bir konu da açtım. Bizde sorun 3-4 ay kullandıktan sonra port değiştireceğiz demeleri oldu. Yok efendim sabit hat varmış da onu iptal etmeyi unutmuşlar falan filan diyorlar. Ne yapmaya çalışıyorlar ben anlamıyorum. Eğer ttnet'in bunlara garezi varsa onu da kendi aralarında halletmeliler, bu devirde internetin gitmesi insanı çileden çıkartıyor. |