Şimdi Ara

Netsiparis.com Yanlışına düşmeyin!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir teknoloji meraklısı olarak zar zor P 535 almaya karar verdim internette araştırma yaptım ve en ucuz ürünün netsiparis.com'da olduğunu öğrendim. sürekli takip ettim, Hepsiburada.com ile aralarında 50-80 liralık fiyat farkları oluyordu. Netsiparis.com'a sipariş verdim.
    Şuan ayın 21'i dikkat edin.
    Ayın 14'unde (sıfır kutulu) telefon elime geçti, buraya kadar herhangi bir sıkıntı yok.
    Telefonu kullandım bir süre, donanımhaberdeki talimatları uyguladım. Neyse şarj'ı bitti. Telefonu şarj'a taktım ama tık yok. Tam bir saat bekledim şarj ışığı yanmıyor. Hemen netsiparis'i aradım. Böyle böyle bir sorun var ne yapacağız?
    Beni pek dinlemediler aslında ASUS TÜRKİYE'nin telefonunu verdiler muhattabınız burası dediler. Peki deyip Asus'u aradım. Onlarda ürünü full paket halinde göndermemi istediler ve gönderdim (14 Martta).
    Dün (21 Mart 08) Asus bozuk halde bana ürünü geri gönderdi ve bir not düşmüş.
    Size bir değişim formu gönderdik. Ürünü bize siz değil ürünü aldığınız firma göndermeli, Garanti koşulları gereği telefon ilk 30 gün içinde arızalandığı için sıfır değişim hakkınızı kullanabilirsiniz. (Ama ben aramıştım netsiparisi [arslan bilgisayar mecidiyeköy/ist], onlarda bana ASUS'la görüşecektiniz demişlerdi)

    BU ARADA KREDİ KARTIMIN EKTRESİ GELDİ/AMA ELİMSE SAĞLAM ÜRÜN YOK

    Tekrar aradım netsiparişi, durumu olduğu gibi anlattım. Bana azarlarmış gibi şöyle dedi:
    Size kim dedi Asus'a gönderin diye?

    ++EE siz dediniz :)
    --Biz kimiz, ismini söyle?
    ++İsmi yok, sen telefonu açtığında bana ismini söyledin mi ki? Ben bir kurumlamı muhattabım yoksa şahıslarlamı?
    --Eee üüü bi saniye

    2. Bayana bağlar
    --Buyrun nasıl yardımcı olabilirim?
    ++Derdimi anlatırım 2. kez.
    --3. bayana bağlanır

    ------------------------------------BU ARADA BENDE ATEŞLER YÜKSELİR!

    3. Bayana bağlanır telefon (Bifter hanım)
    ++ OFF OFF Hanfendi bir sorunum var, elimde bir ürün var...
    --Beyfendi ürünü Asus'a gönderin, onlar size bir belge verecekler o belgeyle bize iletin.
    ++Yahu bende belge var zaten dinlemiyorsunuz ki?
    --Tamam beyfendi dinliyorum anlatın lütfen.
    ++Yine anlatırım ve, siz bana ürünü asus'a gönderin dediniz ama ilk bayan bana azarlı bir şekilde "KİM DEDİ SANA ASUS'A GÖNDER, niye asusa gönderiyorsunuz" diye sordu dedim.
    --Bayan bulunduğu odada bağırır, "Asus P 535'i Asus'a neden gönderdin diyen kim?"
    -----İlerden bi ses: BEENNN
    -----------------Ve bayan takılır kalır, tamam beyfendi der birdaha başlar.
    --Ürünü elinizdeki kağıtla birlikte bize yollayın, ben özellikle ilgileneceğim.
    ++vıss vıss vıss Peki ver adresi. Dur hızlı söyleme....


    İŞTE BÖYLE... Firma (!) içinde çalışanlar kurallardan/birbirlerinden bihaber olmuşlar. Bugün ürünü yeniden yolladım. En az 1 hafta içinde gelecek sanıyorum. Kredi kartımında sön ödeme tarihi geçecek, yani parasını ödediğim bir ürün 1 hafta sonra gelcek (daha sorun yaşamazsak!)

    İnanmayan şüpheci arkadaşlar olabilir, özel mesaj atarlarsa faturayı, asusun arıza bildiri ve sevkiyat kağıtlarını sizlere gösterebilirim.
    Keşke şuracıkta teknosada deneyerek alsaydım da 100 lira fazla verseydim diyesi geliyor insanın içindeN....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tubilo -- 21 Mart 2008; 12:34:03 >







  • kardeş sen şanssızmışsın
    ben bi casio hesap makinesi aldım piyasa fiyatının neredeyse %70 altına
    ürünü başka bir yerde daha ucuza bulursan anında bulduğun fiyattan daha aşağıya çekiyorlar ben h.makinesini böyle aldım
    umarım sorunun en kısa zamanda çözülür geçmiş olsun
  • Bende Toshiba laptop almıştım zamanında fakat sorun yaşamadım.Ama bu ürün iadesi-garantisi sorunları her zaman her firmada olabiliyor.Aynı tür olay benimde exa bilgisayarda gelmişti dvd rw yi gönderdim alana kadar anam ağladı aldım bide aynı model değildi ben gerekeni söyledim telefonda zaten.En uyuz olduğum olay kıç kadar odada herkes birbirine bağlıyo telefonu adam gibi bi konuyla ilgilenen yok.
  • Arkadaşlar ürünü sıfır kutusundan ben açtım. Bu konuda şanssız olabilirim, bu Asus'la ilgilidir.
    Önemli olan satış sonrası destek değil mi? İşte bunu anlatıyorum!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.