Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
49
Favori
291.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Dün Destek Hattımız ile görüştüğünüz, görüşen arkadaşımız tarafından da uyarılmıştır. Yaşadığınız sorunun çözümü ile ilgili Türksat Çağrı Merkezinden ( 0 850 804 44 44) evinize ekip çağırıp, gelen ekibin bize telefonla araması gerekmektedir.

    Daha detaylı bilgi alabilmeniz için Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.

    Sonuçta upstream kanalları tâli bir sıkıntı idi. Esas kısa süreli ve sürekli (modem bağlı görünse de) internet kesintileri şikayetimin Infinity 401 in arızalı olmasından ilerigeldiği test modem
    sayesinde ortaya çıktı. Şimdi Kablonet ekibinin arızalı modemi alıp Netmatser servisine problemin giderilmesi için teslimini bekliyorum. İnşallah tamir cihetine gitmeyip direkt yeni bir Infinity verirler.




  • keremyan kullanıcısına yanıt
    cihaz kiralama hizmeti ile alınanlar diyor hocam, bende cvb 700 ü o şekilde almıştım. ilk uydunet içindi. Şimdi köşede duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbo954

    Bir sorum olacak. Buna Netmaster destek sitesi cevap veremedi Kablonet e sor dedi onlarda da bir sorduğum operatör farklı diğeri farklı cevap verdi, doğrusunu bilen var mı?
    Sorum şu: Infinity 401 modem de bağlantı sayfasını açtığımda 24 downstream kanalı ve 8 upstream kanalı görünüyor. Benim modemde 24 downstream kanalı da aktif ve seçime açık iken 8 upstream kanalından sadece 2 si aktif. geri kalan 6 kanal "bilinmeyen " olarak sıfır değerlerde.
    Eve gelen ekip de bu duruma normal diyor fakat Kablonet çağrı merkezinde bazı operatörler " evet sizin upstream değerleri anormal diğer bütün boş kanlların da aktif olması lazım derken bazı op. ler hayır 2 kanal normal diyor. Üstelik birkaçgün öncesine kadar bende 3 kanal aktif idi bugün 2 kanala düşmüş.
    Bu upstream kanalı işinin "olması gereken" doğrusunu bilen var mı?








    Sizce Değerler normal mi?

    Birde Downstream power ile Upstream power nerden bakabilirim? Hangi değerler arasın da olmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EFE_ -- 2 Kasım 2017; 22:31:26 >




  • Sinyalleriniz benimkine göre çok iyi. Sinyalin gürültüye oranı (SNR) bende zar zor 41 i görüyor çok nadir 42 lere çıkıyor. Sinyal gücüm hep negatif desibellerde.-5 in üzerine yükselince seviniyorum. Şimdi şimdi test modeminden mi dir yoksa denk mi geldi ancak sinyallerim 0 Db cıvarında geziniyor.Sizde de upload kanalları 2 kanal.Bende de öyle idi. Upload gücünün yüksekliği pek marifet sayılmıyor diye hatırlıyorum ama net bildiğimi söyleyemem.İnternet data akışı kesiksiz sağlanıyorsa sisteminiz iyi bence. Bende değerler normal sınırlarda iken dahi data akışı çok rahatsız edici idi.Basit bir Yahoo sayfası bile bazen açılmak için 2 dk bekletiyordu. Test modemi ile bu kayboldu.
  • Hızlı Cevabın için teşekkür ederim. Benimde evimde küçük bir NAS cihazı var. O yüzden Upload benim için önemli.

    Birde beni esas rahatsız eden konu 16Mbit TTNET kulanırken, 100 Mbit kablonet e geçtim (upload 4Mbit). Ama hız olarak hissedilir bir fark göremedim.

    Speed Test ile hız testi yaptığımda değerler uçuyor. Yaklaşık 98 Mbps Download 4,2 Mbps Upload 10 Ms Ping alıyorum ama farklı Site ve uygulamalar kullandığımda bu değerlerin çok altında kalıyor.

    Yaklaşık değerleri yazmak gerekirse yaptığım bir çok testte Uygulama ve sitesine göre değişim göstermek ile beraber
    * Download 10 Mbps ile 35 Mbps
    * Upload 1 Mbps ile 3 Mbps
    * Ping 40 ms ile 80 ms arası değerler görüyorum.

    Az sayıda site ve uygulamada ise 70-80 Mbit gördüm.


    Bu hız testlerini Hem PC de İnternet üzerinden hem Telefonda Bir çok Uygulama üzerinden yaptım.
    İnternet üzerinden yaptığım testler de Arama sıralamasın da öne çıkan 5-6 site, Telefon uygulamalarında ise puanı en az 4.5 indirmesi 500.00 üzerinde olan uygulamaları kullandım.

    Ama hiçbiri Speed test değerlerine ulaşmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EFE_ -- 3 Kasım 2017; 12:16:8 >




  • Şimdi hız biliyorsun kabloya ne kadar abone yüklenirse (o anda devrede ve yüklü kullanıyorsa) ona göre düşüyor. Gecenin tenha saatlerinde sanırım hızın artacak ama işyerleri vs. hatta yüklenirken hızın düşecek bu normal. Ping ler ben oyun oynarken 60-110 arası ortalama çıkıyor. Gayrettepe santralı ping i çok arttırıyor. Maalesef ping pek normal değil ve hiç olmadı bende.(İstanbul Avrupa yakası). Ben 10 Mb hız paketindeyim hızdan memnunum yeter ki hattım düzgün çalışsın. Ekiplerin de şikayeti "bazı aboneler hatta anormal gürültü veriyor (nasıl oluyorsa) diğer abonelerin interneti sapıtıyor" şeklinde.
  • Arkadaşlar yeni infiniti modem kiraladik, snr değeri vs gayet iyi ama bu hemen 4-5m öteden 4 üzerinden 3 diş almasına rağmen performansı kafa yedirtiyor. Özellikle evdeki tabletin bağlantısı çok kötü oldu. 10 mgbitten 0,5 gördüğümü biliyorum. Önceden docsis 2 vardı, o tek antenli idi ama bundan daha kötü değildi yani. Onu değiştirdim çünkü son aylarda evdeki bağlantı sayısı arttı o yüzden kaldırmıyordu.



    Özet olarak: yüksek çekim gücü, düşük performans alıyorum açıklaması ne olabilir? Modemde bağlantı sayısı fazla(4)ama kullanan kişi az yani tek kişi olsa bile, 4-5m ötede durum bu.

    Edit: modem dibi ping max. 20ms 4-5m öteden 150ms



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -FoundeR- -- 5 Kasım 2017; 10:25:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt
    netmaster'da wifi performansı her zaman çok kötüydü, arkasına wifi router takmanız tavsiye edilir.
  • O zaman ben bu kiraladigim modemi geri verip docsis 2 modeme router takayim, kira parası ile router almış olurum, yeter mi docsis 2, 4 bağlantıya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili yardımcı olabilmek için iletişim bilgilerinizi bize özel mesaj olarak iletirseniz sizi arayabiliriz. Veya siz modemin yanındayken bizi arayabilirsiniz. Modemin ayarlarını güncelleyerek performansını kontrol edebiliriz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apespecter

    netmaster'da wifi performansı her zaman çok kötüydü, arkasına wifi router takmanız tavsiye edilir.

    sayın dostum nen tp-link router taktım ama hız değişmedi.ap. modunda..neyı eksik yaptım acaba.
  • Bu modemin.. hatta şimdiye dek çıkmış tüm kablonet modemlerinin en büyük eksikliği ev ağına her hangi bir depolama cihazını playlaştırmak için usb bağlantısının olmamasıdır.
  • Docsis 2.0 vardı son zamanlarda upload sıfır aşırı yavaşlık kopmalar olmaya başladı anladım ki yeni modeme geçirmek için birşeyler dönüyor yıllardır kullanıyorum teknik servisi aradım geldiler bu modem çok eski işlem yapamayız docsis 3.0 e geçin daha fazla hız destekliyor vs zaten kullandığım hız 10mb daha fazlasına ihtiyacım olmuyor bu modemi sonuçta yıllar önce sizden almışım en azından ücretli bakın yok 2 yıl garantisi bitince bakmıyorlarmış infinityi satın almadım kiraladım aynı sorun olacağını biliyordum yaklaşık 3 aydır kiralık sürekli kopmalar oluyor ufacık ev zaten hiçbir odadan çekmiyor sözde kablosuz modem ama salondan odaya uzun bi kablo çektim mecbur kablolu olarak kullanıyorum rezalet en kısa zamanda iade edeceğim eski modemi docsis 2.0 olanı takıp direkt kullanabilir miyim yoksa tekrar servisin mi gelmesi lazım onuda geçici olarak kullanacağım sonra da aboneliği iptal ederim
  • juve212 J kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili iletişim bilgilerinizi özel mesajdan bildirebilirseniz, sizi arayarak konuyu daha iyi anlayıp yardımcı olmaya çalışabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.




  • Bendeki REZALETİ görüyorsunuz @KABLONET sana sesleniyorum bu rezaleti daha nekadar sürdürmeyi düşünüyorsun ARTIK !!!! size online servisinizden mesaj bırakmaktan ve 126 yı aramaktan çok sıkıldım ve gına geldim. Ya bu benim REZALET değerlerimi düzeltin yada üyeliğimi sonlandırın bıktım artık kaç senedir sizin üyenizim, sistem destek ve bilgisayar uzmanıyım YÖNETİCİ ve üst düzey yetkili her kimse ona sesleniyorum LÜTFEN,LÜTFEN !!! bu yazdıklarımı biri okusun görsün ben gündüz vakti youtube da 4K HDR videoda donma, ve gün içinde oluşan darboğaz, ping yükselmesini v.b.b sorunlar yaşıyorsam bunun sorumlusu sizlersiniz evime gelen adamın biz bu kadar hizmet verebiliyoruz demeside cabası BAKIN SİZDEN (MHD) den rica ediyorum ve size her ay gıgım çıkmadan bir ton para ödüyorum hizmet alamıyorum benim bu durumumu ya düzeltin yada size elveda demek durumunda bırakmayın beni sizden tekrar RİCA!!! ediyorum saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 8 Kasım 2017; 18:43:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notropil





    Bendeki REZALETİ görüyorsunuz @KABLONET sana sesleniyorum bu rezaleti daha nekadar sürdürmeyi düşünüyorsun ARTIK !!!! size online servisinizden mesaj bırakmaktan ve 126 yı aramaktan çok sıkıldım ve gına geldim. Ya bu benim REZALET değerlerimi düzeltin yada üyeliğimi sonlandırın bıktım artık kaç senedir sizin üyenizim, sistem destek ve bilgisayar uzmanıyım YÖNETİCİ ve üst düzey yetkili her kimse ona sesleniyorum LÜTFEN,LÜTFEN !!! bu yazdıklarımı biri okusun görsün ben gündüz vakti youtube da 4K HDR videoda donma, ve gün içinde oluşan darboğaz, ping yükselmesini v.b.b sorunlar yaşıyorsam bunun sorumlusu sizlersiniz evime gelen adamın biz bu kadar hizmet verebiliyoruz demeside cabası BAKIN SİZDEN (MHD) den rica ediyorum ve size her ay gıgım çıkmadan bir ton para ödüyorum hizmet alamıyorum benim bu durumumu ya düzeltin yada size elveda demek durumunda bırakmayın beni sizden tekrar RİCA!!! ediyorum saygılarımla.

    Hocam değerleriniz o kadar kötü değil, hatta ideal. Bence sizde bağlı olduğunuz lokal şebekede veya Netmaster modemde bir sorun var. İlginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CBW-383ZN KABLOSUZ KABLO MODEM ----> Bu modemi kullanıyorum SNR değerleri çok düşük.
  • VDSL2+ geçmeyi düşünüyorum bakalım ne olacak.
  • veya SOL un 4.5G li verdiği SUPERBOX modeme geçmeyi düşünüyorum.
  • Çünkü benim mahallede FİBEROPTİK bağlantı yok.
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.