Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
34
Favori
98.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus535 A kullanıcısına yanıt
    Adamların müşteri memnuniyeti için yaptığı hiç bir şey yok ki. Eski modemdir, atın çöpe yenisini alın derler ya da gidin kiralayın derler, umurlarında olmaz. Hatta bazılarının işine gelir arka kapı var işte milletin bilgilerine bakarız mis gibi derler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asus535

    Evde yaptığımız teste göre; Cable Haunt açığı, bizim modemimizde de var.
    bilgi için bakınız: teknohaber

    bu açığı kapatmak için yeni bir firmware çıkacak mı? yükleme merkezi

    bu sitede yazdığı şekilde, güncelleme istiyoruz: Cable-Haunt
    teşekkür ederim
    merhaba arkadaşın bahsettiği cable haunt açığı cbw-383zn ve cbw-383z4 modemlerde varmı 2 sine yada herhangi birine

    güncelleme gelicek mi detayları paylaşırsanız seviniriz

    https://tr.sputniknews.com/yasam/202002031041321371-milyonlarca-kablolu-modem-guvenlik-acigi-nedeniyle-risk-altinda/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Winston_2010 -- 7 Şubat 2020; 3:44:33 >




  • maximus01982 M kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı sorunu yaşadım. 5 Ghz destekli modeme geçtim sorum çözüldü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • segesta35 S kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini aradım, “OBSS Varlığı” seçeneğini “0 (Devre Dışı)” yapmamı söylediler. Şimdilik sorun düzeldi gibi, ama bu kapattığım ayar ne ayarı onu bilmiyorum, umarım güvenlik ile ilgili birşey değildir.

    Siz yeni modemi kiraladınız sanırım, eskiden modemi satıyorlardı o zaman satın almıştım, şimdi tekrar modem ücreti ödemeyeyim nasıl olsa aldığımız hız 50 Mbit, modem 300 Mbit destekliyor, Türkiye’de 300’lü hızları son kullanıcı fiyatına görene kadar çok var diye düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yahu bazı arkadaşlar modemin 300 mbps hız desteklediğini ama 30 mbit internet aldığını söylüyor tamam modem 300 mbps hız destekliyor da aldığınız paketteki internetin hızı kaç allah aşkına yani gidip 10 mbit lik paket alırsan 10 mbit çıkar 50 alsan 50 çıkar ben şuanj kabloyla bağlandım 5o mbit tam olarak da geliyor
  • Winston_2010 W kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Cablehaunt açığı ile ilgili herhangi bir problem kalmamıştır. Konu, Türksat omurgasında çözülmüştür.
    Şu anda hiçbir Netmaster modem modelinde (Infinity401, CBW-383ZN, CBW-383Z4, CBW-700, CBW-560) Cablehaunt ile ilgili herhangi bir açık bulunmamaktadır.

    Saygılarımızla,
  • merhaba, tecrübeli arkadaşların yardımını bekliyorum.net arızası probleminden sonra bina içi kutudaki anfi arızası değiştirilerek sorun düzeldi ancak bu sorundan sonra tv üzerinde youtube,puhu tv uygulamalarda en fazla 720p görüntü seçeneği çıkıyor.kablo ile bağladığımda da aynı sorun devam ediyor. tv de ağ durumu dns 46.197.15.60 görülüyor bununla ilgili olabilir mi?
  • scream__82 kullanıcısına yanıt
    Bahsettiğiniz uygulamalar internet üzerinden çalışan uygulamalar kablonetin o uygulamaların içine girip ayar yapabileceğini zannetmiyorum. Telefon veya bilgisayar üzerinden denediğinizde de aynı sorun var mı onu bir kontrol edebilirsiniz.

    Şu son zamanda herkes evde, internet kaldırmaz diye tüm hizmetlerde kaliteyi düşürdüler, belki bununla ilgili olabilir.

    Benzer sorun yaşayanlar daha sağlıklı bilgi verebilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba yeni eve taşınınca altyapı olmadığı için farklı bir servis sahlayicisina geçtim elimde netmaster cbw-383zn modem yatıyordu 1 yıldır dünde wireless router ve gigabit switch olarak lazım oldu şuan öyle kullaniyorum. Kurulumda pek sorun yaşamadım ama temel ayarlardan ip veremiyorum 192.168.0.1 olarak geliyor ve 192.168.1.11 vermeye çalışıyorum ama ip aralığı geçersizdir diye uyarı alıyorum varsayılan da 0 olan kismi degistirmeme izin vermiyor modem bunu çözebilen varmı birde modem özelliğini tamamen kapatabilecegimiz bir ayar varmı durmadan internete bağlanmaya çalışıyor ve hattı tariyor fakat zaten coax kablo bağlı değil. Eğer kapatilamiyorsada bu şekilde kullanmakta bir sıkıntı olurmu sanki modem ciddi ısınıyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doubleb kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modem ara yüze giriş yaptıktan sonra, aşağıdaki adımları sırasıyla uygulamanız halinde IP değişikliği gerçekleşmiş olacaktır.

    Kablosuz sekmesine tıklayınız.
    Sol kısımda bulunan “Misafir Ağı” seçerek açılan sayfada sağ kısımda bulunan IP grubunu aşağıdaki gibi değiştirerek sayfa sonunda bulunan Uygula Butonuna tıklayınız.
    Kira Havuz IP :192.168.10.1
    Kira Havuz Başlangıcı: 192.168.10.10
    Kira Havuz Sonu: 192.168.10.99

    Bu işlemi tamamladıktan sonra üst kısımda bulunan Temel seçeneğini tıklayarak Lan ip adresini “192.168.1.1” olarak değiştirebilirsiniz.

    Sayglarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Modem ara yüze giriş yaptıktan sonra, aşağıdaki adımları sırasıyla uygulamanız halinde IP değişikliği gerçekleşmiş olacaktır.

    Kablosuz sekmesine tıklayınız.
    Sol kısımda bulunan “Misafir Ağı” seçerek açılan sayfada sağ kısımda bulunan IP grubunu aşağıdaki gibi değiştirerek sayfa sonunda bulunan Uygula Butonuna tıklayınız.
    Kira Havuz IP :192.168.10.1
    Kira Havuz Başlangıcı: 192.168.10.10
    Kira Havuz Sonu: 192.168.10.99

    Bu işlemi tamamladıktan sonra üst kısımda bulunan Temel seçeneğini tıklayarak Lan ip adresini “192.168.1.1” olarak değiştirebilirsiniz.

    Sayglarımızla.
    Merhaba hızlı cevap için teşekkürler bu şekilde problem çözüldü. 2 sorum daha olacak;

    1. DHCP kapalı şuan fakat router modunda mi bridge mi kullanmak lazım
    2. Modem özelliğini kapatabiliyormuyum yani durmadan kablonete bağlanmaya çalışıyor ve hattı tariyor oysa ben sadece ap ve switch olarak kullanıyorum ürünü asıl modeme ethernetle bagli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • doubleb kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modem Router modunda kullanılmalıdır. Elinizdeki ürün modem olduğu için sürekli olarak sinyal tarama işlemi yapacaktır. Bahsetmiş olduğunuz kapatılma işlemi yapılamamaktadır.

    Saygılarımızla.
  • Merhabalar, CBW-383Z4 modemle kablonet 25 megabit sınırsız internet kullanıcısıyım. (5 yıldır)
    Şöyle bir problemim var, evde kablosuz olarak notebook, iPhone 8 Plus ve iPhone 7 ile 22-23 megabit civarı hız alıyorum. Ancak yeni aldığım iPhone 11 ile 0,47-4 megabit arası hız alıyorum. Reddit'te ve forumlarda bu şekilde sorun yaşayan arkadaşlar mevcut.

    Goblin isimli kullanıcının yazmış olduğu çözümü uyguladım, kontrol kanalını 2'ye getirdim, çoklu yayın hızını 48 mbps yaptım, ve nphy hızını 3:54 yaptım. bu sefer iPhone 11 ile 6-12 megabit arası almaya başladım. Sanırım buradan bir ayar yapsam normale dönecek her şey ama ne yapabilirim bilmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?
  • CnnRose kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız problem ile ilgili modeminizin kablosuz ayarlarının yapılandırılması ve genel kontrolü için modeminizin yanında olduğunuzda Destek Hattımız ile irtibata geçebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • 383zn modem kullanıyorum bende. 100 megabit internete geçtiğimden beri sorun yaşıyorum. Bağlantı sürekli kopuyor yada bağlanamıyorum, netflix izlemekde haram oldu kopmalardan. Kablonet mh ile görüştüm ama çözüm olmuyor bir türlü, en son 6 tl ye yeni modem kiralayabilirsiniz dediler. Docsis 3.0 modem önerdiler.
    Bazen bağlanmaya çalışırken kimlik hatası diyor modem bazende modemi göremiyorum.
    Şuan evde internet yok desem yeridir. Çok sıktı bu konu beni, yıllardır kullanırım ama değiitirmeyi düşünmüyor değilim interneti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yyusa Y kullanıcısına yanıt
    Bende 3 gün oldu 100 Mb akıllı sınırsıza geçtim modül yayın ile. Modemimiz de aynı.

    Modem salondaki tv ile kablo ile bağlı. Şu anda Ovh.net ile 96 hız alıyorum. Laptop ile daha düşüklerde.

    Netmaster numarasını arayın modem ayarlarınızı değiştiriyorlar yardımcı olurlar.
  • Konuştum şimdi netmaster mh si ile. Oda sinyalinizde problem var diyor. Anlamadım ne yapacağımı, son 1 haftadır kablonet mh si ile 3 4 görüşme yapmıştım onlarda netmaster e yönlendirmişlerdi. Şimdi yine kabloneti arıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yyusa Y kullanıcısına yanıt
    Kablonete arıza kaydı bırakın. Kablolar ve giriş yerlerini kontrol etsinler.
  • Aradım kabloneti onlarda sinyalleriniz normal diyor, kablo ile pc bağlantısı hız testi yapınca indirme 37.19 mbps, yükleme 5.56 mbps ping süresi ise 13 ms çıkıyor. Sonunda eve servis yollayacaklarını söylediler, bakalım gelince ne bulacaklar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şimdi aradı servis, sinyaller normal modemin değişmesi lazım, değişiklik için başvuru yapın dediler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.