Şimdi Ara

Netmaster CBW-383Z4 WAN problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
5.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Garip bir sorunla karşı karşıyayım.
    Ana sunucu olarak Ubuntu Server kurdum ve bunu DMZ host olarak modemden atadım.Server makinede dahil modeme kablolu bağlanan bilgisayarlarda hiç bir sorun olmadan bağlantı yapabiliyorum external IP ve internal IP dahil.

    Ancak gelgelelim wireless bağlanan cihazlarda sürekli bağlanmama sorunu var.Modem arayüzünde WAN Kiralamasını serbest bırak ve WAN Kiralamasını yenile diye bir seçenek var.Bunları tıklamadıktan sonra wireless cihazlar servera bağlanmıyor.Dışardan farklı bir external ipden bağlanıncada aynı sorunu yaşıyorum.Modemi kapatıp açarsam yada WAN'ı arayüzden yenilersem sorun düzeliyor.Ancak bir süre sonra tekrar aynı sorun baş gösteriyor.

    Sizce sorun ne olabilir? Böyle bir sorunla daha önce karşılaşan oldu mu? Fikri olan var mı?

    Teşekkürler.







  • çözüm bulan var mı?
  • Bu tip modellerin fazla trafik kaldiramadiginin farkına geçte olsa vardım. kablolu bağlantı için modelden Cisco ethernet switche bir port, kablosuz bağlantılar içinde TTNET'in kalma bir adsl Wireless Router kullandım, sorun biran için (5-6 ay) duzelmisti ancak 15 gün önce kablonet modemin ethernet çıkışlarında hiçbir sinyal alamadım.
    Servis ethernet portlarinin yandığını söyledi. Güç belada olsa yenisiyle değiştirdim.

    Kablonet kullanıcısı olarak Modem alternatifimizin olmaması bence çok büyük bir sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız problem için üzgünüz. Ancak modemlerimiz Türkiye çapında internet kafe ve şirketler tarafından yoğun olarak kullanılmaktadır.Bu nedenle sorunun trafikten kaynaklanmayacağını, modem dışındaki faktörler etkili olmuş olabileceğini belirtmek isteriz. Ayrıntılı bilgi NetMASTER cihazlarınızla ilgili destek için her gün 08:00 - 22:00 saatleri arasında 0216 366 6696 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Aslında bu olayı fazla büyütmek istemiyordum ancak yazdığınız bu mesajda olayın trafikten kaynaklanmayıp birde servis raporunda darbe kaynaklı soğutucu ayağının kırılmış olduğunu ve sırf müşteri memnuniyeti için bu aksamın değiştirildiği (sanki müşteri modemi alıp sağa sola çarpıp duruyormuş gibi) yazısını görünce, bende size o internet kafe ve şirketlerin U/L ve D/L miktarlarını sormadan geçemedim.(Benim 250 GB DL - 700-800 GB UL)

    Servise gönderdiğim modem öyle bir raporla geri dönmüş ki sanki ben modemi almışım atmışım yerlere...

    Oysaki o takıldığı günden beri olduğu yerde duruyor.Aşağıdaki resimdede nerde durduğunu görebilirsiniz.Tek sorun modem yatay değilde dikey duruyor, o da sadece ısınma problemi yüzünden.Modemi masaya yatay (paralel) bir şekilde kullandığımda bu sefer ısınıp kendini resetleyip duruyor.







  • Sayın Kullanıcımız,

    Yoğun upload / download trafiği nedeniyle cihazlarımızın fiziki hasara maruz kalması teknolojik olarak mümkün değildir. Kullandığınız modem zaten yüksek trafik ve yüksek hız için üretilmiştir.

    Modeminizin aşırı ısınmasının nedeni soğutucu ayaklarının kırık olması ve bu nedenle soğutucunun anakart üzerinde diot ve devrelere temasıdır. Bu da cihazın resetlenmesine neden olur. Modemi dikey veya yatay konumlandırmanın temelde bir farkı yoktur. Soğutucunun çalışması yeterlidir.

    Servis raporuyla ilgili olarak, bahsedilen hasar, “taşıma, temizlik vs.” sırasında bilginiz dışında da gerçekleşmiş olabilir. Bu konuda bizim herhangi bir yorumumuz bulunmamaktadır. Cihazın sahipliği kullanıcıya aittir ve cihazın durumu ile ilgili destek uzmanlarımız ancak görünen somut arıza/hasar üzerinde yorum yapabilirler. Bildiğiniz gibi donanım hasarları garanti kapsamı dışında değerlendirilir ve ücret yansıtılır. Ancak, anlaşıldığı kadarıyla memnuniyetiniz için aksamın değişiminde ücret talep edilmemiştir.

    Mesajınızdan servis merkezimizde cihazın fiziki olarak tamiratı yapılmış ve resetleme/ısınma sorunu giderilmiş olduğunu anlıyoruz. Şikayetiniz devam ediyorsa lütfen destek@netmaster.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi ve modeminizin alt yüzeyinde yer alan seri numarasını iletiniz. Destek uzmanımız sizi arayacak ve konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    Yoğun upload / download trafiği nedeniyle cihazlarımızın fiziki hasara maruz kalması teknolojik olarak mümkün değildir. Kullandığınız modem zaten yüksek trafik ve yüksek hız için üretilmiştir.

    Modeminizin aşırı ısınmasının nedeni soğutucu ayaklarının kırık olması ve bu nedenle soğutucunun anakart üzerinde diot ve devrelere temasıdır. Bu da cihazın resetlenmesine neden olur. Modemi dikey veya yatay konumlandırmanın temelde bir farkı yoktur. Soğutucunun çalışması yeterlidir.

    Servis raporuyla ilgili olarak, bahsedilen hasar, “taşıma, temizlik vs.” sırasında bilginiz dışında da gerçekleşmiş olabilir. Bu konuda bizim herhangi bir yorumumuz bulunmamaktadır. Cihazın sahipliği kullanıcıya aittir ve cihazın durumu ile ilgili destek uzmanlarımız ancak görünen somut arıza/hasar üzerinde yorum yapabilirler. Bildiğiniz gibi donanım hasarları garanti kapsamı dışında değerlendirilir ve ücret yansıtılır. Ancak, anlaşıldığı kadarıyla memnuniyetiniz için aksamın değişiminde ücret talep edilmemiştir.

    Mesajınızdan servis merkezimizde cihazın fiziki olarak tamiratı yapılmış ve resetleme/ısınma sorunu giderilmiş olduğunu anlıyoruz. Şikayetiniz devam ediyorsa lütfen destek@netmaster.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi ve modeminizin alt yüzeyinde yer alan seri numarasını iletiniz. Destek uzmanımız sizi arayacak ve konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    Servisten gelen ve ethernet girişleri tamir olmuş olan modemimin daha öncede yaşadığım wireless sorununa lütfen vidyoyu izleyerek tanık olun.Bu servisten gelmiş hali eski hali falan değil.
    En kötüsüde ben wirelesstan şikayetciyken bu sorunu bridge olarak kullandığım başka bir modemle çözmeme rağmen (bridge'deki modemde ethernet üzerinden yoğun bir trafik geçirdi) Netmaster modemin ethernet girişlerinin yanması ve dahada kötüsüde wireless olarak trafik yüklendiğimde sürekli problem yaşamam.

    Şu an 2 yıl gerisine dönmüş gibi hissediyorum.

    Bir yerde bir sıkıntı var.Benim modemimde ilk geldiği günden beri wireless ta sıkıntı vardı.Tamam benim pek wirelessla işim yok dedim o problemi aştım.Ama wireless trafiğini ethernet yönlendirdiğimde modemimin başına gelenler işte ortada.Servise gitti geldi yok soğutucu ayağı kırılmış falan.O zaman bu wireless trafik ve bağlanmama problemini lütfen bana izah ediniz.

    Online VLC local ve network stream görüntülerim aşağıdaki youtube linkindedir.

    Teşekkürler..



    http://www.youtube.com/watch?v=TSM0RD4-184



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Charmlander -- 21 Eylül 2014; 22:21:24 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charmlander

    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    Yoğun upload / download trafiği nedeniyle cihazlarımızın fiziki hasara maruz kalması teknolojik olarak mümkün değildir. Kullandığınız modem zaten yüksek trafik ve yüksek hız için üretilmiştir.

    Modeminizin aşırı ısınmasının nedeni soğutucu ayaklarının kırık olması ve bu nedenle soğutucunun anakart üzerinde diot ve devrelere temasıdır. Bu da cihazın resetlenmesine neden olur. Modemi dikey veya yatay konumlandırmanın temelde bir farkı yoktur. Soğutucunun çalışması yeterlidir.

    Servis raporuyla ilgili olarak, bahsedilen hasar, “taşıma, temizlik vs.” sırasında bilginiz dışında da gerçekleşmiş olabilir. Bu konuda bizim herhangi bir yorumumuz bulunmamaktadır. Cihazın sahipliği kullanıcıya aittir ve cihazın durumu ile ilgili destek uzmanlarımız ancak görünen somut arıza/hasar üzerinde yorum yapabilirler. Bildiğiniz gibi donanım hasarları garanti kapsamı dışında değerlendirilir ve ücret yansıtılır. Ancak, anlaşıldığı kadarıyla memnuniyetiniz için aksamın değişiminde ücret talep edilmemiştir.

    Mesajınızdan servis merkezimizde cihazın fiziki olarak tamiratı yapılmış ve resetleme/ısınma sorunu giderilmiş olduğunu anlıyoruz. Şikayetiniz devam ediyorsa lütfen destek@netmaster.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi ve modeminizin alt yüzeyinde yer alan seri numarasını iletiniz. Destek uzmanımız sizi arayacak ve konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    Servisten gelen ve ethernet girişleri tamir olmuş olan modemimin daha öncede yaşadığım wireless sorununa lütfen vidyoyu izleyerek tanık olun.Bu servisten gelmiş hali eski hali falan değil.
    En kötüsüde ben wirelesstan şikayetciyken bu sorunu bridge olarak kullandığım başka bir modemle çözmeme rağmen (bridge'deki modemde ethernet üzerinden yoğun bir trafik geçirdi) Netmaster modemin ethernet girişlerinin yanması ve dahada kötüsüde wireless olarak trafik yüklendiğimde sürekli problem yaşamam.

    Şu an 2 yıl gerisine dönmüş gibi hissediyorum.

    Bir yerde bir sıkıntı var.Benim modemimde ilk geldiği günden beri wireless ta sıkıntı vardı.Tamam benim pek wirelessla işim yok dedim o problemi aştım.Ama wireless trafiğini ethernet yönlendirdiğimde modemimin başına gelenler işte ortada.Servise gitti geldi yok soğutucu ayağı kırılmış falan.O zaman bu wireless trafik ve bağlanmama problemini lütfen bana izah ediniz.

    Online VLC local ve network stream görüntülerim aşağıdaki youtube linkindedir.

    Teşekkürler..



    http://www.youtube.com/watch?v=TSM0RD4-184

    Sayın Kullanıcımız,

    Kontrollerinizin yapılıp sorunun nedeninin tespiti için 0216 366 66 96 numaralı destek hattımız ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Dilerseniz destek@netmaster.com.tr adresine iletişim bilgilerinizi gönderin, danışmanlarımız sizi arayarak yardımcı olsunlar.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Bu sorun için daha önce Kablonet'e başvurdum ve yetkili kişiler bana modemi alıp servise göndereceklerini söylediler, ancak yerine verecekleri geçici modem 1 mbps hızında olacaktı.
    Bu onların prosedürüymüş.Bende onlara dedim ki ;modemin wireless zaten çalışıyor ethernet portları yada köprü yanmış n'olsun.50 MBps internet bir şekilde devam ediyor, ben ne yapayım 1 MBps interneti,ben zaten telefondan bile hotspotla bağlanıyorum nete.

    Ve ben bu duruma kesinlikle itiraz ettim.Ya bana aynı tipte yada kapasitede modem vermeleri gerektiğini yada bu durumu BTK'ya şikayet edeceğimi söyledim.

    Ben şu an kullanmakta olduğum modemi size göndermeye hazırım ancak bana 30 dk geçmeden yenisini yada aynı kapasitedeki benzer bir modemi sağlamak zorundasınız.

    Turksat müşteri numaram 1061079342.

    Ben bu modemi Turksat'tan satın aldım sizden değil ve o yüzden benim ticari olarak ilk muhattabım Turksat A.Ş.'dir.Bu sorun telefonda izah edilebilecek bir sorun değildir.Gelen kişinin bizzat kendisinin görüp tecrübe etmesi gerekir.Eğer ki bu sorunu çözmeye niyetli iseniz müşteri numarasından bana bir şekilde ulaşabilirsiniz..

    Çünkü bu işin yönü artık hukuki boyutlara kaymaya başladı.

    Teşekkürler..




  • Sayın Kullanıcımız,

    Durumunuzla ilgili Türksat yetkilileriyle iletişime geçilmiş, cihazınız Uydunet tarafından kontrol edilmek üzere sizden teslim alınmıştır. Konu Uydunet'in takibindedir. Bizim yardımcı olabileceğimiz başka bir konu olursa her zaman 0216 366 66 96 numaralı destek hattımızı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • Merhaba,

    Elimdeki mevcut modemi aynı tip test modemiyle değiştirdiler bir süreliğine 1 hafta-10 gün (servise gidip gelme sürecinde).

    Yeni verdikleri modemi kullanırken neredeyse gözlerimden yaş gelecekti.Bunca zaman neden ben bu kadar eziyet çekmişim diye kendime soramadan edemedim.

    Ancak daha sonra tamirden gelen eski modemimi kullanmaya başlayınca eski işkenceler yeniden ufaktan ufaktan başladı.

    Yaklaşık 1 ay wireless sorunu devam etti.Bende zaten Wireless AP var ekstradan deyip Netmaster'ın wirelessını eskiden olduğu gibi kapattım.

    Sonra tekrar ethernet portlarıyla ilgili yaşadığım şişme sorunlarını başladı.Bende zaten Gigabit Cisco Ethernet switchim var deyip modemdeki ethernet portlarımı tekrar eskiden olduğu gibi iptal ettim.Sonra bir döndüm baktım ki tekrar 1 sene önce yaşadığım sorunlarını tekrar yaşıyorum.Resmen Deja Vu oldum ;)

    Neyse alıştım artık ben bununla yaşamaya derken son 1 aydır modem kilitlenip tepkisiz kalma ve donma özelliğine kavuştu.
    Böylece modem çalışıyor mu çalışmıyor mu ne yapıyor belli değil öyle donup kalıyor ışıkları yanık vaziyette.İlk başlarda kapatıp o özelliğini kaybediyordu.

    Daha sonra 1 hafta-10 gündür donma özelliğini kapatıp açsamda kaybetmeme özelliği kazandı.Bu seferde modemin yanında bir toplu iğne bulunduruyorum.Çünkü arkasındaki reset deliğine 20 saniye boyunca toplu iğneyle basılı tutmayınca donma özelliği kaybetmiyor.Buda iyi bir özellik olmuş, sonuçta toplu iğnesiz modemin yanına gitmiyorsunuz.Sürekli tedarikli olmakta fayda var.Ve her seferinde modemin içine girip ayarları baştan yapıyorsunuz.Port yönlendirme, DMZ host, DynDNS vb ayarları.

    Geçen hafta kablonetten arkadaşlar geldiler baktılar.Tabi bu saydığım özellikler sürekli aktif olmadığından random zamanlarda ortaya çıktığından sorunu ne kadar anlatmaya çalışsamda anlamak istemediler ve cihazın garantisinin dolduğunu en iyisinin yeni bir cihaz almak olduğunu söylediler.

    Sıfır aldığımdan beri tam anlamıyla kullanamadığınız bir cihazı siz olsanız tekrar sıfırını alır mısınız?

    Sadece bu son sorumu cevaplayın yeterli.

    Teşekkürler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.