Hocam otomatik ödeme verdim. Netgsm seçip üyelikten aldığım abone no yazdım onayladı. Netgsm seçip yaptım. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 19 Aralık 2024; 1:24:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (73. sayfa)

-
-
Kredi kartı ile NetGsm üzerinden otomatik ödeme talimatı verilebiliyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Referans paylaşımı konusunda kodumu paylaştım ama ceza yedim forum yonetiminden nedendir acaba.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim mesajım da silindi, sanırım 48 saatte bir mesaj atma kısıtlaması varmış ve buna uymamışız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aktifbank ve Akbank'ta NetGsm internet adında fatura ödeme anlaşması görünüyor ama geçen hafta çıkan faturam için tesis no'mu girdim hiçbir şekilde fatura görünmedi bankalarda.
Sanırım sadece NetGsm uygulamasından ödeniyor fatura.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternete takılma var ...
Hız iyi gibi duruyor ama bir şeyler ters gidiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Netgsm e comnetten ilk gectigim 2 gunde aksam yavaşlama oluyordu. Son gunlerde biraz daha iyi, pek yavaslama gozlemlemiyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
3 tanesi aktif 20 ye yakın da bekleyen referans var. Bu bekleyenler aktif olacak mı bilgisi olan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba arkadaşlar,
Bugün Telekom ekibi geldi modemi bağladı. İnternet ışığı da yanmaya başladı. Wifi sinyali de görünüyor ama internete girmiyor. Daha beklemek mi gerekiyor? Yoksa benim birşey yapmam mı gerekiyor?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerini arayıp. 1 tuşuna basıp bekleyin bağlanınca durumu açıklayın. Hemen aktif ediyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aradım şimdi, Telekom'dan onay bekleniyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Netgsm referans indirimimi yansıtmıyor. 5 referansım var sadece 4 tanesini yansıtıyor. Beşinciyi neden yansıtmadıklarını sorduğumda arkadaşımın aboneliğini iptal ettiğini söyleyip kapatıyorlar. Hem bana hem arkadaşıma indirimi yansıtmıyorlar. Ayrıca arkadaşım 4 aydır netgsm i kullanıyor ve tüm faturalarını zamanında ödüyor. Arkadaşımın açtığı kayda ise 13 gündür yanıt vermiyorlar. Benim açtığım kaydı ise anında kapatıyorlar diğer abonelik iptal edilmiş diye. Netgsm e sesleniyorum yansıtın artık şu indirimleri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarin erkenden arayın. Durumu sorun. Yardımcı olurlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bende de 3 tanesi aktif. Aylık ödedikçe millet aktif ediyorlar. Öbür ayı bekleyin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mattg -- 19 Aralık 2024; 21:27:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 4 ay oldu yansıtmadılar. Arkadaşım 4 aydır 359 TL olarak ödüyor faturalarını
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şikayet açın olmadı durumu. Tüketici haklarına başvurup anlatın. Yardımcı olurlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avukatım zaten :) yanlarına bırakmam yani. Ama kötüniyetli oldukları açıkça ortada. Buraya da bilerek yazdım herkes görsün diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X