Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.496
Cevap
55
Favori
127.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum hız ve geçiş anlamında bir sıkıntı yaşamadım fakat abone olduğumdan beri NAT havuzunda aynı ip adresini kullanıyorum ve bazı web sitelerine "Server İp ve Proxy" gibi nedenlerle erişemeyebiliyorum bunun dışında bir sıkıntı yaşamadım.

  • Netgsme müracaat etmiştim.Bu sabah eski iss bağlantım kesildi.Netgsm'in gönderdiği modem kullanıcı adı ve şifresiyle bağlantı kuramıyorım.Müşteri hizmetlerini sabah aradım 1 saat içinde bağlantınız gelir dendi.3 saat oldu gelmedi.Yeniden müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalıştım tam 1 saat sonra süre geldiğinde cevap vermeden telefon kapandı.İlk günden pişman oldum.

    Şimdi 3 ay dolmadan başka issye geçemiyor muyum?

  • blackboy55555 B kullanıcısına yanıt

    3 ay dolmasını beklemeniz gerekli.

  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Yok hocam doğru.Sabah müşteri temsilcisiyle görüştüğümde bir şey yapılmamış.1 saate gelir dedi.3 saati geçti gelmedi.

    Telefonla aradıklarında müşteri hizmetleri hizmetini özellikle sormuştum Gece 12 sabah 9 arası hariç ulaşabilirsiniz demişlerdi.Müşteri hizmetlerine ulaşmanın bu kadar zor olduğunu bilseydim hiç bulaşmazdım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackboy55555 -- 5 Ekim 2024; 14:30:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerine ulaşabildim.Müşteri hizmetlerine ulaşabilmem bu sefer 50 dakiyayı buldu.Müşteri hizmetlerine ulaşmanın zorluğunu anlattım.Hafta sonu yoğunluk var özür dileriz diyorlar.

    Eski iss olan netspeedin hala onay vermediğini bu yüzden bağlanamadığımı söylüyorlar.Halbuki eski iss olan netspeedin online işlemler merkezinden baktığımda iptal etmiş, cep telefonuma da birkaç günlük kullanım bedeli olan faturayı sms olarak gönderdi.Müşteri hizmetleri eski iss iptal etse de onay vermesinin 1-2 günü bulabileceğini, eski iss onay verene kadar internete bağlanamayacağımı söylüyor.

  • Faturayı ödediniz mi?

  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    herhangi bir ek hizmet almadım ama ip numaram hiç değişmediğini fark ettim .müşteri hizmetlerini arayacağim.ayrıca upload hızımda 50mb üstüne cıkıyor.bunlar benim hiç bir işime yaramaz. dizi sayfalarıda acılmıyor.

  • Nikki Sixx kullanıcısına yanıt

    Netspeedi aradım.Biz aboneliğinizi iptal ettik geçiş işleminizi onayladık bizimle bağınız kalmadı.Son çıkan birkaç günlük faturayı da ödedikten sonra hiçbir bağınız kalmayacak bizim yapabileceğimiz bir şey yok diyor.Son çıkan faturayı da ödedim gene aynı dsl ışığı yanıyor ancak internet bağlantısı yok.

  • Şuradan Netspeed' de ki hizmet noyu yazın hizmet no yazan yere yazın; çevrilemedi diyorsa iptaldir.

    Netgsm hizmet noyu biliyorsanız bir de onu yazın bakalım ne çıkacak.

    Bir ihtimal bölgenizde Telekom çalışmasıda olabilir.

  • skandal S kullanıcısına yanıt

    Ip adresinin değişmeme sorunu tüm abonelerde var sanırım 3 aydır bendede hiç değişmedi bence bu soruna bir çözüm bulmaları lazım benimde şu an kullandığım ip adresim mail spam olarak blackliste alınmış ve 185.118.176 İp bloğunun çoğuda aynı şekilde.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz yere baktığımda eski iss olan netspeedin hizmet nosunu yazdığımda verici işletme NETSPEED P/T yazıyor.Netgsmin abonelik sözleşmesinde hizmet no yazan numarayı yazdığımda çevrilemedi yazıyor.Bu durumda netspeed hala iptal etmemiş mi oluyor.Bu arada netspeed online işlemler merkezine artık giriş yapamıyorum.

    Netgsm mobil uygulamasına baktığımda hizmet durumu aktif, internet online olarak görünüyor.Modemde DSL ışığı ve internet ışığı yanıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackboy55555 -- 5 Ekim 2024; 17:2:47 >
  • blackboy55555 B kullanıcısına yanıt

    Daha geçiş olmamış o zaman; hala Netspeed'desiniz.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Netspeede online işlemler merkezine giremeyince şifremi unuttumu işaretledim.YEni şifreyle denediğimde aktif aboneliğiniz bulunmuyor.Lütfen müşteri hizmetleriyle iletişime geçiniz yazıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackboy55555

    Netspeede online işlemler merkezine giremeyince şifremi unuttumu işaretledim.YEni şifreyle denediğimde aktif aboneliğiniz bulunmuyor.Lütfen müşteri hizmetleriyle iletişime geçiniz yazıyor.

    Siz faturayı yeni ödediyseniz; geçiş geçikmiş olabilir. Netspeed'de sorun var gibi. Ara ara linkten hizmet no ile kontrol edin.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Netspeedi az önce gene aradım.Bir önceki aramamı da kayıtlarda gördüklerini bir önceki aramamda bilgi verdikleri gibi onay verdiklerini, başka yapabilecekleri bir şey olmadığını söylüyorlar.Netgsm ise az önce hizmetiniz 48 saatlik geçiş süreci aşamasındadır karşı operatörünüzün onay vermesi beklenmektedir şeklinde mesaj gönderdi telefonuma.

  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.