Şimdi Ara

Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda. (118. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.496
Cevap
55
Favori
127.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • blackboy55555 B kullanıcısına yanıt
    Ben de bir sorun olmadı, başka bir modem varsa onla bir denemeye çalışın ya da hafta içi müşteri hizmetlerini arayıp destek isteyebilirsiniz.

    Az önce hız testi de yaptım bir sorun görünmüyor.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockerman21 -- 13 Nisan 2025; 22:0:20 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İnternete gümledi galiba.

    50 mbit 11 mbit geliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yılbaşı itibariyle netgsm ile vdsl sürecim başlamıştı.50 mbit altyapı desteğimle 18 mbit internet hızını aşamadım. Her ay açtığım arıza kayıtlarına lokal portunuzda sorun var, boşta lokal port yok 1 ay içerisinde Türk Telekom ekiplerince sorunun çözülmesi öngörülüyor cevapları verildi ve hiçbir ilerleme kaydedilemedi. alt komşumun 47 mbit vdsl kablonet referansına istinaden dün kablonet başvurumu yaptım, bugün Telekom ekibi geldi, hattınızı bağladık dedi. Yarın da kablonet ekibi gelip geçişi sağlayacak. Ancak benim şu an itibariyle dahi hız artışım gerçekleşmiş oldu. Netgsm hüsranla sonuçlandı. Eski yeni modem değerleri ve hız testlerini ekliyorum
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • burakizmr B kullanıcısına yanıt

    Netgsm bu tür durumları kasıtlı olarak yapıyor. (ya da bir b@ktan anladıkları yok) Çoğu kişinin hızını 32/12 35/12 profillerine kilitlemişti sizinkini biraz abartmışlar

  • Cmd_ C kullanıcısına yanıt

    Esas Geçiş bugün gün içinde olacak, şu an hala netgsm üzerinden hizmet alıyorum. Ben evde yoktum, Telekom yetkilisi modemin yanına gelip hattı açtım gerisini kablonetçiler halledecek deyip gitmiş, apartman girişi ankastrede kablom hala aynı pinlere bağlı, muhtemelen başka bir yere yönlendirdiler hattımı. Koblonetin adı yetti, Telekom netgsm i baltalıyor diye düşünüyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakizmr B kullanıcısına yanıt
    Kablonet in VDSL hizmeti mi varmış?

    Kablonet fiber vermiyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veriyor hocam vdsl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakizmr B kullanıcısına yanıt

    yılbaşından önce adsl mi kullanıyordunuz? bunca zamandır hat değerleriniz adsl ayarda kalmış görünüyor yeni vdsl ayarları girilmiş.

  • ide İ kullanıcısına yanıt

    Öncesinde airwifi kullanıyordum, vdsl ile başladım. Adsl bildiğim kadarıyla 16 mbit destekliyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burakizmr B kullanıcısına yanıt

    ADSL2+M 24.0 Mbit/s 3.3 Mbit/s


    ADSL2+ 24.0 Mbit/s 1.4 Mbit/s sizin eski ayarlar bu standarda çok yakınmış.

  • burakizmr B kullanıcısına yanıt
    Allah Allah.

    Telekom altyapısınla ortak kullanım olduğundan dolayı olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantı gitti gece gece...

  • İlginçtir dünde bu saatlerde kesildi yine

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en yoğun olmayan zamanda sabah 5:30 gibi türknette fiber 100 tarifesinde 110-21 gelen değerler netgsm fiber 100 tarifesine geçince aynı yer ve saatte hız testinde 82-15 geliyor. Acaba benim hattımda bir kısıtlama mı yaptılar. bazılarını 80 e kilitliyorlarmış hız onu geçemiyormuş diye okumuştum. Bu kilit konulan değerleri nereden nasıl görebilirim. bu konularda çok bilgisizim yardımcı olur musunuz

  • Hattımdaki kısıtlama için cimere şikayet başvurusunda bulunmuştum söyle bir cevap geldi;



    Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne (CİMER) yapmış olduğunuz başvuru ilgisi nedeniyle Kurumumuza yönlendirilmiş olup, başvurunuz incelenmiştir.

    Kurumumuzca hizmete sunulan çevrimiçi (online) tüketici şikayet başvuru sistemi, ilk etapta abone sayısı 200 binden fazla olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’yi geçen hizmet sağlayıcılardan teknik altyapısı online şikayet başvuru sistemine uygun olan işletmeciler/hizmet sağlayıcılar nezdinde uygulamaya geçirilmiş olup, abone sayısı 200 binden az olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’nin altında kalan hizmet sağlayıcıların da ilerleyen süreçte online şikayet sistemine entegrasyonu konusunda çalışmalar devam etmektedir. Ancak halihazırda abone sayısı 200 binden az olan işletmeciler ile yıllık net satışı elli milyon TL’den az olan hizmet sağlayıcıların kendi internet sayfalarından çevrimiçi (online) şikayet başvurusu iletilebilmekte olup, öte yandan bu tarz işletmeciler/hizmet sağlayıcılar hakkında Kurumumuza yazılı olarak başvuru da yapılabilmektedir.

    Bilgilerinize sunulur.

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

    Tüketici ile İlişkiler Müdürlüğü


    100/20 tarife alıp 35/12 hızlarda kullanmaya devam gibi görünüyor.





  • ydnbngl Y kullanıcısına yanıt
    Netgsm, şimdi de Ev İnterneti ile yanınızda.
  • Dostlar...

    Şoknet mi abonelik için para almıyordu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt
    Sıfırdan yeni abonelik ise hepsi bağlantı, kurulum ücreti istiyorlar.

    Geçiş yaparsanız ücretsiz oluyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 116117118119120
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.