< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Netflix Cozunurluk sorunu (4. sayfa)
-
-
Bende aynı TV var 1080p hep.. Xbox da sorun yok kesin Philips kaynaklı ama nasıl çözülecek bilmiyorum.. reddit te var mı gelisme bilen var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tv'yi resetleyince düzeliyor yazan var reddit'te ama ben denemedim. sorumluluk almayayım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: uret21tv'yi resetleyince düzeliyor yazan var reddit'te ama ben denemedim. sorumluluk almayayım.
10 kez resetledim olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Defalarca TV reset attım programı sildim yükledim hala 1080p
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynen bende de sorun devam ediyor. hayır tv güncelleme falan da almıyor nasıl çözülecek merak ediyorum açıkçası.
-
Varmı bir gelisme acaba ben hala 1080p
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sefer de 480p oldu yine haydaaa
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
benim de 35mb hiz varken 1080p ötesine geçmiyor Philips TV'lerde genel olarak sorun var gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çözüm bulan varmı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün Google da baktım biraz net birşey yok ancak şikayet var.com da birkaç kişi daha ayni konudan şikayetçi olmuş Philips e ..bende yazdım isterseniz yazın durum bende de hala aynı..buarada fark ettiniz mi bilmiyorum YouTube ta da çoğu yerli kanal video 720 yada 1080 p açılıyor..4k kanalların bir çoğu düşük açılıyor bazıları 720 p.. bundan da şikayetçi olmuş insanlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende çok okudum yorumları herkes aynı şikayette bulunmuş sorun yüzde yüz Philips in Netflix uygulamasindaki uyumsuzluktan
Ben mesela xbox dan açıyorum Netflix i tv direkt 4k oynatıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar şimdi müşteri iletişim merkezi ile görüştüm, sorunun philips kaynaklı olduğunu ve Globalde yaşandığını söylediler. Aralık ayı içinde Türkiye için yazılım güncellemesi gelecekmiş. Boşuna TV ile uğraşmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winston-tuborg -- 7 Aralık 2020; 13:23:22 > -
eyvallah hocam sağol philips müşteri hizmetleri mi söyledi bunu
-
Şansimiza az kişide olan bir sorun değil yoksa hayatta düzelmezdi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Kadirdalgiceyvallah hocam sağol philips müşteri hizmetleri mi söyledi bunu
Aynen müşteri temsilcisi söyledi. Bi süre tv yi rahat bırakalım 1080p hdr çalılıyor bende onunla idare ediyorum.
-
Ben xbox üzerinden açıyorum hocam 4k direkt
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güncelleme geldi, problem çözülmüş bilginize..
-
Teşekkürler hocam televizyona da netflixe de güncelleme gelmiş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
TV güncellemesini yaptım bende de düzeldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X