Şimdi Ara

Netflix 2019da hız sorunu (kota kalkti derken) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
2
Favori
8.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün telekomdan aradılar. Sorunu anlaşılır şekilde anlatmış olmama rağmen arayan kişi genel "hız sorunumu" çözmeye çalışınca ona da ayrıntılı bir şekilde tekrar anlattım.
    Kendisi bu durumu anladığını (hiç sanmıyorum), öneri olarak ileteceğini iletti.

    Bende boşuna uğraştığımı anlayıp taahütümün durumunu öğrenmek istedim. Bir ay kadar kalmış düzelmezse ISS değiştirmeyi düşünüyorum.

    Bu arada şikayet etmeye de devam edeceğim.
  • Evimdeki sony android TV ile ttnet üzerinden netflix yavaşlık sorununu diğer topikte yazmıştım. Bugun de işyerimde test ettim. İş yerinde masamda hem türk telekom vdsl hem de türknet vdsl var. Masamdaki Samsung 4K Tv ile denedim. Türknet hatta bağlannca sorunsuz 10-15 sn içerisinde 4K ya çıktı. Aynı tv ile ttnet hattına bağlanınca 43 dk lık dizinin 41 dk sı, 0.5 Mbps, son 2 dk sında 1 Mbps olarak video kalitesine yükseldi. Tek kelime ile rezalet. ttnet ile daha 1 senelik taahüt olduğu için, iptal edersem 900 küsür TL ödemem gerekiyor bu sebeple Bugun yada yarın Vpn alıcam. Android Tv app leri de var. Araştırdığım kadarı ile express vpn ve Nord vpn bu konuda çok başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart

    Sorun yaşayan arkadaşlar buradan test yapabilir mi ?https://fast.com/tr/#

    Direkt netflix sunucularından hız testi yapıyorsunuz, benim speedtest 49 Mbit çıkıyor ama burada 15 Mbit çıktı hızım.

    Edit: 2-3 dk sonra yeniden test aldım, 7 mbit de çıktı 25 mbit de. Çok dalgalanma var
    Çok değişken oluyor. Sabah saatlerinde 30 mbit'i görüyorum. Öğleden sonra ve akşam sırasıyla 10 ve 5'e düşüyor. 100 mbit'e kadar kullanıyorum. Ama çok değişken cidden, 2 - 3 dakikada bir değşiyor. Sonuç ne peki? 4K TV'de 384p dizi izlemeye çalışıyorum. Torrent bırakıyorum artık geceleri, onu HDD ile TV'ye bağlayıp izliyorum. Ne yapayım? Başka yapacak bir şey yok. Daha 16 ay taahüt var.




  • Bende 15 saniye sonra 2160p oluyor ve 15.26 mbps diye sabit kalıyor... Filmin yarısına kadar info yu açık bırakacam bakalım değişecek mi.. 50mbps turk telekom fiber müşterisiyim Netflix 2019da hız sorunu (kota kalkti derken)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi habib_723 -- 5 Şubat 2019; 15:40:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende de var problem 13 mbps net geliyor fakat 240pde oynatıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Kısaca şöyle özetleyebilirim. Yalova'da yeni binaya fiber bağlandı, Gpon dedikleri, apartman girişine kutu koyup daireye network kablosu ile gelen fiber internet türünden. 24mbit hızı test ettiğimde hiçbir sıkıntı yok, anında 24mbiti görüyor. Gündüz netflix'i açtığımda 2160p'ye geçiyor kısa bir süre sonra, fakat akşam herkesin izleme saatinde açtığımda ise rezalet genelde 720p'de kalıyor. 1080p bile olmuyor kolay kolay. Akşam saatinde internete baktığımda bir yavaşlama yok, hatta netflix üzerinden de hız testi yaptığımda da normal gözüküyor fakat film oynatırken kesinlikle 4k olmuyor. 2-3 akşam farklı günlerde farklı saatlerde denedim durum aynı. Ben de sorun telekom'da mı netflix'te mi diye düşünüyordum ama sizin yazdıklarınızdan anladığıma göre bu iş telekom'un kazığı. Düzeltmenin de pek yolu yok gibi. 1 ay deneme süresindeyim, 4k olacak mı diye bakıp ona göre pakete devam ederim demiştim, bu durumda 4k'lık olan paketi almanın hiçbir mantığı kalmıyor.
    Yorumlarınız rica olunur.
    Teşekkürler




  • bir,de bu çıktı


    netflix =900gb harcamışım 1 ayda tabi hemen vodafon net aradı bu ay,da böyle olursa tek taraflı fesh edip cayma bedelini bana ödetmekten bahsetti dedim hani akk kota kalkmıştı akk kalkmış amaaa kota devam ediyor demiyorlar kullanım beşiği olmuş 50mbs hız =300 gb kota varmış sizleri arayan oldumu 1 ay netflix hep açık artı pc,telefon bunlarda var neymiş efendim ahmet 50 gb harcıyormuş mehmet 900gb harcıyormuş adaletsizlik oluyormuş btk,ya böyle bir sunum yapmış İSS,ler btk,da onaylamış yani kotasız internet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maalesef şaşırdım kaldım bende hızı düşürmüyorlar ama kota,yı fazla harcarsan hemen arıyorlar ve bu ay,da böyle harcarsan seni arayıp yeni paket önericeklerini söyleyip büyük ihtimalle fahiş fiyatlı paketler sunucaklarını tahmin edebilirim hep milleti soyma dertleri hani akk kota yoktu. yalan dolan işleri.

    ---------- Mesaj 21:04 saatinde birleştirilmiştir ----------

    ki o,da olmadı tek taraflı fesh edip vodafon cezai bedeli,de kullanıcı,ya ödettiriyor ohh mis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netflix izlerken en az sorun yaşayacağımız iss sizce hangisi,
    Telekom sorunu devam ederse çöm geçmeden iptal etmeyi düşünüyorum,
    Ne dersiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vodafon iyi ama kota sorunu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslanbe kullanıcısına yanıt
    Ne kadar süredir kullanıyorsunuz, tarife ücreti nedir acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yaklaşık 1,5 ay oldu 50 mbs hız netflix 4k artı pc online oyun 3 telefon youtube video,lar sorun yaşamadım istanbul zeytinburnu
    yalnız kota 900 gb olmuş dedikleri hemen aradılar yukarda belirttim sıkıntı çıkaracaklar.
    91₺ modem fiyatı içinde
    görüntü on numara lg tv,den seyrediyorum netflix 4k



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aslanbe -- 5 Şubat 2019; 21:59:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: habib_723

    Bende 15 saniye sonra 2160p oluyor ve 15.26 mbps diye sabit kalıyor... Filmin yarısına kadar info yu açık bırakacam bakalım değişecek mi.. 50mbps turk telekom fiber müşterisiyim
    Browser da bunu nasıl görebiliriz?
  • Superonline fiber 100Mbps fakat su saat itibari ile 4k tvmde aldigim hiz 480p-1080p arasi gidip geliyor, yilbasindan once min 11.44Mbps lerdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekomdan aradılar benide fesh ederiz falan demediler ama çok yoğun kullanıyormuşum interneti daha üst pakete geçirelim falan yaptılar. Çok yoğun dedikleride 890gb 4 kişilik aile için gayet normal paketten memnunum dedim kapattım. Üstü kapalı sopa gösteriyorlar heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCRiS

    Browser da bunu nasıl görebiliriz?

    Alıntıları Göster
    Bu konuda bilgim yok bu LG kısmında info yu da burada öğrendim bilmiyordum....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marut06

    Telekomdan aradılar benide fesh ederiz falan demediler ama çok yoğun kullanıyormuşum interneti daha üst pakete geçirelim falan yaptılar. Çok yoğun dedikleride 890gb 4 kişilik aile için gayet normal paketten memnunum dedim kapattım. Üstü kapalı sopa gösteriyorlar heralde.
    Adamlar sanırım 500GB mı 5 TB mı üstündeki kullanımlar için sanki daha fazla mı ödüyorlar ne tam bilgim yok ama sanki öyle bir şey vardı....

    Hızınız kaç mbps bende 50 mbps var 2 kişiyiz zar zor 150 GB bitiriyoruz o da netflix falan izlediğim de oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cebich

    Netflix izlerken en az sorun yaşayacağımız iss sizce hangisi,
    Telekom sorunu devam ederse çöm geçmeden iptal etmeyi düşünüyorum,
    Ne dersiniz?
    Başka bir topikte aşağıdaki yorumu yazmıştım.


    yılbaşından sonra AKN yi kaldırana kadar benim de hiçbir sorunum yoktu fakat ondan sonra aynı sorunlar bende de başladı. Şöyle özetliyim. 35 Mbps Vdsl abonesiyim. Sony 4K android TV ile Netflix çamur gibi görüntü veriyor. Önceden gece yarısı ve gündüz sorun olmuyordu sadece akşam 5-6 ile gece 1 arasır sorun oluyordu. Son birkaç gündüz de görüntü kalitesi yerlerde. Sorunu biraz debug ettim. Şöyle ki, Anladığım kadarıyla Türknet netflix konusunda çok başarılı. iş yerinde masamda Türknet vdsl hat var. 70 Mbps. Onda akşam sabah hiç sorun yaşamıyorum. Browser ile netflix ten bir film açıp klavyeden ctrl+alt+shift+s tuşlarına bastığınızda yayının hangi cdn'den geldiğini görüyorsunuz. Türknet hat ile yayın her zaman Türknet CDN'inden geliyor. Networkünde Netflix CDN'i olduğu için yayın hiç yurt dışına çıkmadan Türknet CDN'inden geliyor. Masamda bulundan diğer hat ttnet vdsl. Ona bağlanıp aynı yayınları açtığımda yayının bazen fransa, bazen de amerikadaki bir cdn'den geldiğini görüyorum. Eğer yurt dışı çıkışlarında filtreleme, yavaşlık yapılırsa yayın düşük kalitede geliyor.

    Bu filtrelemenin sadece netflix trafiğinde yapıldığını düşünüyorum. Çünkü, TV'ye Android olduğu için marketten vpn uygulaması yükledim. Yurt dışına bağlanıp, netflix uygulamasını açtığımda yayın anında 4K ya çıkıyor. vpn'i kapatıp ttnet üzerinden çıktığımda aynı film görüntü çamur gibi.yurtdışına çıkışta komple filtreme yapılsa, vpn trafiği de yüksek kalitelere çıkmazdı. Vpn üstünden sorunsuz 4K alıyorum. Netflix maksimum 4K çözünürlüğü 15,4 Mbps ile veriyor. Daha 1 sene taahüt olduğu için mecbur kalıcam( 900 küsür TL istediler taahhüt bozmak için), bittiği anda Türknet'e geçicem. Şimdilik vpn ile devam başka çare yok gibi.




  • paliogo P kullanıcısına yanıt
    LG smarttv için de vpn varsa bende onu deneyeyim o zaman,
    VPN İle bağlanınca tr altyazı problemi mi yaşarım bu durumda acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cebich kullanıcısına yanıt
    Bazı içeriklerde yaşayabiliyorsunuz ama çoğunda sorun olmuyor. Bilgisayarda Opera browserın VPN özelliği var, deneyebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.