< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
*NETATMO TERMOSTAT* [ANA KONU] (257. sayfa)



-
-
Hocam mesaj yazdim websitesinden donus olmadi. Bugun telefonla aradim, servis ekibi izne cikmis baska birinin numarasini verdi. O kisi de yurtdisi tarafina yazip teyit almamiz gerekiyor dedi ve seri no , fatura vs istedi. onlari da attim az once ama soyledigine gore yurtdisi ile olan yazisma 1 haftayi gecer diyor. Yani urunun garantisinin dolmasina 1 ay kalmis, haftaya zaten 2 hafta icin yurtdisina cikacagim. dondugum de 2 hafta icinde urunu servise veremezsem elimde patlayacak. bu nasil is anlamadim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nasılsa yapacak birşey yok, yasal sürecinde müracaat etmişsiniz servise bırakırsınız gereğini yapsınlar hocam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Hocam bu yenilenmiş acaba yeni sürüm anlamında mı yoksa servisin arızalı ürünü yenilemesi anlamında mı yazılmış. Bu kısmı anlamadım. Ürün kapalı kutu mu geldi size. Ben de hepsiburadan nethause satıcısından aldım (daha önce arızalanan ürünü de oradan almıştım) kapalı kutu geldi. Kışa girmediğimden sadece bağlantı vs işlerini yaptım ancak kombiye takmadım henüz.
-
Amazonu aradım kesinlikle tamir görmüş yenilenmiş ürün satışımız yok buradaki anlamı yeni sürüm olduğunu belirtmek için dedi. H ile başlayan kodlar farklı kutu tasarımı da farklı gibi. Bugün sipariş verdim elime geçtiğinde detaylı yazarım buraya.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bana da refurbished gibi geldi hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpermete -- 26 Eylül 2022; 15:33:33 > -
Valla müşteri hizmetlerine güvenmekten başka şansım yok nasılsa 30 gün iade hakkım var
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bendekine baktım şimdi NTH01-EN-EU yazıyor kutusunda
-
Hocam yenilenmiş işlem görmüş diye biliyorum bende 🙊
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
:/ gelsin şüphelenirsem iade ederim artık
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dediğiniz gibi aşağıdaki Amazon ürünü yenilenmiş ürün. Aynı sitede satıştan kalkan fr kodlu ürün yorumlarından anlaşılıyor. Müşteri hizmetleri ile tekrar iletişime geçtim 2 yıl boyunca bi sorun olursa paranız iade olur dedi. O yüzden bi şans vereceğim alacak olanlara yanlış bilgi vermiş olmayayım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu ekran sorunu can sıkıcı. Ben 2018’de almıştım şuan bir sıkıntı yok inşallah da olmaz,yenileri çok pahalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı yıl almıştık benimki arıza yaptı yenisini aldım eskisini tutuyorum olur da ekrana birşey olursa değişirim diye.
-
Üstelemek istemedim kullanıcı yorumları hiç iç açıcı değil, benzer sorunlar yenilenmiş ürün yazan honeywell t3r lerdede vardı, bence yol yakınken iptal edin, ayrıca bence hesaplıda sayılmaz, ekran hiç olmasa bile düzgün çalıştıktan sonra bi önemi yok, zevk meselesidir saygı duyarım herkesin bakış açısı farklı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Haksız sayılmazsınız hocam, şuan iptal ettim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mustaka89 -- 26 Eylül 2022; 21:14:27 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bence isabet olmuş, şu dönemde ekran bozuk bu cihazın yenisini almak lüks uygulama yeterli
Birazcık daha ileri gidip kendimce tavsiyede bulunacağım, bu cihazı sevdim seveli hep aklımın köşesinde uzaktan müdahele ile çok basit çaktırmadan cihazın bozulabileceği; fransızlar bu kış biz donuyoruz canımızdan çok sevdiğimiz ! Türk dostlarımızda biraz huzursuz olsun dese cihazlar toparlanıncaya kadar bir sezon geçer bunu canlı olarak yaşadık, bizim gibi bu konforun tadına varmış kullanıcıların mutlaka manuel düzgün çalışan yedeği olmalı diyorum
Teknolojiye %100 bağımlı olmak ileride çok ciddi şekikde bizi tehdit edecektir kontrol daima bizde olmalı nokta
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba
Ne arızası yapmıştı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ekranlı termostat kısmı sıradan pil kullanırsam 7-10 içinde duracell kullanırsam 20 gün içinde pili bitiriyordu. Sonrasında da elektrik sıkıntısı nedeni ile röle kısmı çalışmadı. ( ya yüksek voltaj yada hanım balkonu yukarken su almış olabilir net bilmiyorum kombi sigortası atmıştı açtım daha da çalışmadı )Servise gönderdim astarı yüzünden pahalı olur bir de garanti veremeyiz tekrar etmeyeceğine diyince yenisini alayım dedim.
-
Benim durumum biraz değişti. Taşındığım evde kombi yok merkezi sistem. Merkezi sistemlerde sade röle var, gösterge yok ve röleye termostatik vana bağlanıyor. Mantıken bizim aldığımız röleye de vana bağlanıyordu vana alıp buna bağlamak, ekranı da termometre gibi kullanmak istiyorum bakalım başarılı olabilecek miyim. Yalnız termostatik vananın tanesi 1.000 ₺ civarına geliyor, Evde 5 veya 6 tane kullanmam gerek konfor iyi de amortisman süresi uzun olacak gibi. Evde gündüz kimse olmadığı için akşam geldiğinde istediğim sıcaklığı yakalamak konfor açısından iyi ama işte.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpermete -- 27 Eylül 2022; 13:4:58 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X