Şimdi Ara

NEOPLAN MI TRAVEGO MU (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
5
Favori
110.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salus

    quote:

    Travego neoplanın yanında belediye otobüsü gibi kalıyo.Travego diyenler hiç neoplan görmemiş olmalı
    Katılıyorum...

    Maalesef otobüslerle bir iki seyahat yapan herkes yorum yapma hakkına sahip olabiliyor.Belediye otobüsü olsa şehir içi çalışırdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emreasker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Salus

    quote:

    Travego neoplanın yanında belediye otobüsü gibi kalıyo.Travego diyenler hiç neoplan görmemiş olmalı
    Katılıyorum...

    Maalesef otobüslerle bir iki seyahat yapan herkes yorum yapma hakkına sahip olabiliyor.Belediye otobüsü olsa şehir içi çalışırdı.


    seyahat yapan değil otobusu uzaktan goren yorum yapıyo gecen gun boluda otobus kaza yapmıs ılerdekı tesısde mıllet dıyo sofor uyumusda yapmıs..

    travego daha ıyıdır starlıner sımdı boyleler yenıyken star 1 lerde boyleydı eskıyınce otogarın altında iş verende olmaz yatar..travego eskıyınce turızm de çalısır heryerde çalışır 403 ler gıbı hiç turızmde gordunuzmu starlıner..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piskopat19 -- 8 Temmuz 2010; 13:29:26 >




  • bizim dogu anadolu firması olan ıgdırlı turizmde biri 2007 biri 2008 model 2 tane travego 17 shd miz var. bana sorarsanız neoplan bizim yollara giremez ıgdırlı turizm de 60 tane 17 lik travego var ve hepsi sapasaglam bi ortak neoplan sıfır aldı aracı 2 hafta sonra satmak zorunda kaldı travego hem dayanıklı hem guclu servis yedek parca hersey guzel ama neoplan oyle degil konforu var diyosunuz travego neoplandan 1000 kat daha rahat daha konforlu her sey travego icinn
  • Otobüsler hakkında fazla bilgim yok. Her iki otobüse binmiş biri olarak konfor ve görünüm yönünden neoplan.
  • travego neoplandan konforlu demek bence çok saçma ikisinede bindim eskilerde dahil olmak üzere her daim neoplan konforun zirvesinde otobüsler üretmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atakansah

    travego neoplandan konforlu demek bence çok saçma ikisinede bindim eskilerde dahil olmak üzere her daim neoplan konforun zirvesinde otobüsler üretmiştir.



    Lüxline Koltukluya Binmemişsindir Sen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnuR_4O3


    quote:

    Orijinalden alıntı: atakansah

    travego neoplandan konforlu demek bence çok saçma ikisinede bindim eskilerde dahil olmak üzere her daim neoplan konforun zirvesinde otobüsler üretmiştir.



    Lüxline Koltukluya Binmemişsindir Sen?



    hocam bilmiyorum ama yeni bir otobüstü koltukları daha yeni jiletinden çıkmıştı belli yani kamil koç ile 2 sene önce balıkesire gittim ve hiç beğenmedim. dönerken şansa truva turizm ile yine sıfır diamond ile geldim bak mesela oda travegodan konfor olarak çok üstündü.

    birde şunu farkettim diamond ile balıkesirin çok dik dağlarını çıkarken bile hiç zorlanmadı araç travego dahil olmak üzere sollamadığı bir araç kalmadı buna RAMPALARDA DAHİL.

    tabi bunlar benim yaşadıklarım durumlar değiştiyse bilemem.




  • Ben her iki otobüse de bindim.

    Travego iç malzeme de çok kalitesiz plastik her taraf.

    Neoplan daha karizmatik ve konforlu evimde hissettim resmen.

    Yolcu gözüyle bence durum bu...
  • ben de yolcu gözüyle neoplan ı tek geçerim
  • NEOPLANNNNNN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 80.S.5.5 -- 1 Ağustos 2010; 13:12:50 >
  • neoplan starliner travegodan daha pahalı, daha güçlü, daha büyük ayrıca otm vites,daha aksesuarlı
    karşılaştırma adaletsiz olmuş biraz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emregirit

    neoplan starliner travegodan daha pahalı, daha güçlü, daha büyük ayrıca otm vites,daha aksesuarlı
    karşılaştırma adaletsiz olmuş biraz



    Pahalı Olması Avantaj Değil. Daha Güçlü Sanki Çok Büyük Farklılıklar Varmıs Gibi Konusuyrsun Travego 17 469 HP Starliner 480 HP. Daha Büyük 10 CM :D Aksesuarlı Mı? Adaletsizlik Diye Birşey Yok İkiside Aynı Hatlarda Kullanılabilen Arabalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnuR_4O3


    quote:

    Orijinalden alıntı: emregirit

    neoplan starliner travegodan daha pahalı, daha güçlü, daha büyük ayrıca otm vites,daha aksesuarlı
    karşılaştırma adaletsiz olmuş biraz



    Pahalı Olması Avantaj Değil. Daha Güçlü Sanki Çok Büyük Farklılıklar Varmıs Gibi Konusuyrsun Travego 17 469 HP Starliner 480 HP. Daha Büyük 10 CM :D Aksesuarlı Mı? Adaletsizlik Diye Birşey Yok İkiside Aynı Hatlarda Kullanılabilen Arabalar.



    Man ile dalga geçiliyor sanki ? =D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cargo3230C


    quote:

    Orijinalden alıntı: OnuR_4O3


    quote:

    Orijinalden alıntı: emregirit

    neoplan starliner travegodan daha pahalı, daha güçlü, daha büyük ayrıca otm vites,daha aksesuarlı
    karşılaştırma adaletsiz olmuş biraz



    Pahalı Olması Avantaj Değil. Daha Güçlü Sanki Çok Büyük Farklılıklar Varmıs Gibi Konusuyrsun Travego 17 469 HP Starliner 480 HP. Daha Büyük 10 CM :D Aksesuarlı Mı? Adaletsizlik Diye Birşey Yok İkiside Aynı Hatlarda Kullanılabilen Arabalar.



    Man ile dalga geçiliyor sanki ? =D


    Neoplan'ı hafife almamak lazım mercedes'ten çok daha güzel bir araç ama çok elektronik ben bu alemde o403'ü TEK GEÇERİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaemir

    Neoplan'ı hafife almamak lazım mercedes'ten çok daha güzel bir araç ama çok elektronik ben bu alemde o403'ü TEK GEÇERİM


    Şimdi moda bu..
    DIKLAA




  • Sıfır km iken her araç iyi gelir göze.

    Neoplan Starliner'a bindim km 300.000 felandı ön taraflarında oturmama rağmen takırtı sesi gelmeyen yer yoktu.

    Daha yeni alınmış Tourliner'a da bindim deri koltuklar felan.Konforlu geldi ama km yapmış Starliner'a binince olayı anladım.

    Mercedes taş gibi araba üretiyor km görünce sağı solu dökülmüyor milyonu deviriyor.Otomatik olsa ne olur sanki şehiriçinde dur kalk yapıyorlar uzun yolda açılıyolar Cruise Control tamamdır..

    Neoplan sadece görüntüsü olan bir araç ön cam simsiyah filmli gündüz bir nebze gece imkansız dışarıyı görmek en öne oturunca...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YnsTz -- 4 Ağustos 2010; 22:35:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yns 

    Sıfır km iken her araç iyi gelir göze.

    Neoplan Starliner'a bindim km 300.000 felandı ön taraflarında oturmama rağmen takırtı sesi gelmeyen yer yoktu.

    Daha yeni alınmış Tourliner'a da bindim deri koltuklar felan.Konforlu geldi ama km yapmış Starliner'a binince olayı anladım.

    Mercedes taş gibi araba üretiyor km görünce sağı solu dökülmüyor milyonu deviriyor.Otomatik olsa ne olur sanki şehiriçinde dur kalk yapıyorlar uzun yolda açılıyolar Cruise Control tamamdır..

    Neoplan sadece görüntüsü olan bir araç ön cam simsiyah filmli gündüz bir nebze gece imkansız dışarıyı görmek en öne oturunca...







    Süzerin 403 Motoru Actırmadan 3 Milyonu devirdi adam korkudan actırdı motoru.




  • Yolcu bakımıdan Neoplan tabikide dış görünüş olsun konfor olsun..Bİrde fiyat farkı var aralarında..
    Ama siz birde arac sahibi bakımından düşünün o zaman en kral otobüstür Travego..

    Bizim metro'dan bir abimiz anlatıyor..Neoplanın lastiğini bile sökmeye korkuyoruz diye...
    tabi bu işin şakası ama Neoplan'larda heleki Starliner'da en ufak mekanık arıza başınızı yakıyor..
    Herzaman Mercedes en iyisidir piyasası kesinlikle bitmez..
  • Trevego tabikide..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi efebir -- 7 Ağustos 2010; 2:23:20 >
  • Yolcu, sahip, şoför gözüyle Travego diyorum. Ulusoy'un 2001 Royal Classlarla Metrodaki 78 av 049 muydu, 1997 403 arasında, 403 kral kalıyor. Mis gibi gidiyor, daha rahat, ses bile gelmiyor içeri. Royal Classda hep rüzgar sesi hep bir şey. İnsanın başı ağrıyor. Orası burası kendini bırakmış duruyor. 0403 taş gibi araba. Travegonun malzemesi kalitesiz diyen arkadaş hiç uluslararası otobüs incelemelerine bakmamış herhalde. Volvo, Mercedes, Neoplan, Scania, Setra vs. kıyaslandığında, travegonun malzeme kalitesi gerçekten iyi. Ha dersen ki koltukların yanındaki tutacaklar falan kırılıyor, özellikle TV taktıksan sonra falan, o bizim ustalara kalmış bir durum. Bizde bazı işleri özensiz yapma durumu var, estetik değil fonksiyon önemli. Bu bakımdan BMC Probüslerin içi, Cargoların içi kıyaslandığında anlaşılabilir.
    TRAVEGO




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.