Şimdi Ara

Neden Otomatik?????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
1.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    Otomobil tutkunu biriyim , manuel araç kullanmadığım zaman , otomobil kullandım diyemiyorum. Oyuncak araba diyorum. Manuelin keyfi çok ayrı geliyor.
    Hatta peder beyin A6 sı yerine , arkadaşın 1.2 symbolünü kullanmak daha çok keyif veriyor.

    Son zamanlarda dizel, otomatik aşkı tutturmuş gidiyor. Firmalar da nedense manuel araçlara bi dur dediler. Nerede beğendiğim bir araç görsem otomatik.
    Şu sıralar E46 almaya niyetliydik arkadaşa, manuel bulamadık desem yeri. Kaç model araba ama manueli neredeyse yok.
    İmprezaya , lancer a gücümüz yetmiyor. Zaten arabayı alsak benzinine yetişemeyiz. Bugün 2000-2008 Mercedes SL lere baktım onlar da otomatik. Çıldırmak üzereyim. Abi SL gibi bir araba alıyorsun otomatik alıyorsun:S bu ne perhiz bune lahana turşusu...
    Hadi aile aracı olanlar olsun otomatik. Ama tek kapılı bir araçta neden otomatik vites olur? veya Mazda neden otomatik mx-5 çıkartıyor bir türlü çözemedim. Allahtan RX-8 manuel.

    Neyse sinirlenmiştim, paylaşmak istedim. Bi sorum yok. varsa düşüncelerinizi okumak isterim. Neden otomatik? Vites değiştirmek bu kadar mı zor? Veya geri kaçırmamak.







  • Yola pet şişeden su atsam trafik 3 saat kitlenir .

    Hala neden otomatik denilir mi ? Artık İstanbul bu trafiği taşıyamıyor . Benim okulum git gel rahat ama şehir içinde 3-4 km lik yere bile giderken sıcak bir yandan trafik bir yandan . Arabadan çıkıp yeter diye bağırmak istiyorum .

    Anadolu da İstanbul kadar trafiği olmayan şehir için de yaşasaydım otomatik almazdım asla .
  • Otomatik benim gibi rahatına düşkün insanlar içindir.

    Bende merak ediyorum otomatik varken niye manuel kullanır?

    Zevk meselesi işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknoloji insanların rahatı, konforu ve güvenliği için otomatik sistemler geliştirip insan hatasını minumuma indirmeye çalışıyor. Bu nedenle otomatik etrcih edilebilir ama tabi son karar kullanıcıya ait.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    İstanbulda yaşıyorum. Manuelle de trafiğe kaldım 3 saat , otomatikle de kaldım. Sinir aynı sinir :D En azından kullandığım şeyden keyif aliyim diyorum manuelse kullandığım alet dur kalk bile olsa eğleniyorum, kısa mesafede pati çekip durmaya çalışıyorum falan :D
    Demekki bende bi sorun var.
  • Manueldeki keyif her daim ayridir zaten bunu herkes bilir. Ama istanbul-ankara gibi yerlerde trafige girdiginizde o zaman otomatigi ararsiniz. Gerci artik yeni manueller de eskisi gibi degil adam araca yokus kalkis destegi koyuyo kavrama nok. Gibi bi derdin yok. Debriyajla gaza basmadan araba ilerler hale geldi. Manuel araba tutkunlari illa manuel alacaksa eski arabalara baksınlar yeni modellerin de otomatikten bi farki yok artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden akıllı telefon? Ne gerek var? Çevirmeli telefon kullanmayınca, kaynımı, görümcemi, bacanağımı o tuşları teeek teeek çevirerek içime sindirerek aramayınca telefon kullanmışım gibi hissetmiyorum. Hele akrabaları santralden bağlatmak! Aman tanrım! Çılgıncasına seviyorum çevirmeli telefonumla arama yapmayı!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mitsubishi evo x te bile otomatik sanziman kullanmayi uygun gorduyse, demek bazi otomatik sanzimanlar surus zevkini orselemeyebiliyor. Arastirin derim mitsubishi evo x sst sanziman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huysuz İhtiyar

    Neden akıllı telefon? Ne gerek var? Çevirmeli telefon kullanmayınca, kaynımı, görümcemi, bacanağımı o tuşları teeek teeek çevirerek içime sindirerek aramayınca telefon kullanmışım gibi hissetmiyorum. Hele akrabaları santralden bağlatmak! Aman tanrım! Çılgıncasına seviyorum çevirmeli telefonumla arama yapmayı!

    Güzel örneklemişsiniz kesinlikle ancak nick mesaj uyumu desem ne olur ?

    Ayrıca F1 vites . Sol ayağım yorulmadan 1 parmak darbesiyle aynı zevki yaşayabiliyorum




  • O kadar sıkışık trafiğin içinde, zaten iş yoğunluğu yüzünden kafamız allak bullak, eve gidene kadar bir de manyelin hamallığını çekmem istemem açıkçası. Ama manuel sevene de saygı duyarım. Nedeni bu. Az yorulmak. Eve gidince kendime yarım saat fazla zaman ayırmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keomaa K kullanıcısına yanıt
    Hocam zevk meselesi tabiki. Benim de çok tanıdığım var araba dediğin otomatik olur diyor.
    Ancak firmalar neden otomatiğin yanına manuel şanzıman seçeneğini koymuyor onu anlamıyorum.

    Bildiğim ve tahmin ettiğim kadarıyla manuel şanzıman hem daha ucuz bir sistem hem de arızası falan yormuyor üstelik motordan motora uygulanması da çok daha kolay. İsteyene versinler 2014 E320 mesela? Bunun için geçen sene mercedese mail atmıştım. Almanyadaki satış temcilsiyle görüşün , onlar yapıyor demişlerdi. Yani aslında Türkiyede yok. Başka memleketlerde adamlar bu hizmeti sunuyorlar.
  • Otomatik ve otomatik var hocam araç dsg zf 7 gtronic olduktan sonra otomatik olabilir hondanın 5 ileriside dahil de yıl 2014 hala 4 ileri otomatik nedir ya
  • ağır aksak trafikte motor frenini çok kullanan biri olarak, otomatikte frene basmaktan ayağıma ağrılar giriyor. hele yokuş aşağı gaza basmıyorum araç vites yükseltip ileri atılmak istiyor. bu durumdan çok rahatsızım. 4 tam otomatik cvt kullandığım için vitesi manuel düşürünce ısınma yapıyor kayışa yük bindiği için. yarı otomatikler bana göre.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Çok farklı şanzımanları denedim hocam. Aynı tadı vermiyor.
    A6 yı mesela kesiciye sokamıyorsun. Alıyorum triptroniğe basıyorum. 4800 devirde vites yükseltiyor. La bi dur ben kesici sesini duymak istiyorum diyorum :D Dinlemiyor :D Veya kırmızı ışıkta beklerken ara gazı veremiyorsunuz. N ye çekip basınca 2 bin deviri geçirtmiyor bu sefer.
  • Huysuz İhtiyar H kullanıcısına yanıt
    Debriyaja karşı aynı duyguları besliyorum :D
  • Cok soylenen otomatikte sansiman bakim ucretleri ve tamir manuele oranla pahali diye, gerceklik payi nedir? Varsa boyle fark ortalama ne kadardir? Otomobil alma arifesindeyken bilgilenelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GBoztepe -- 29 Eylül 2014; 23:18:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yemişim manüelin keyfini altında cidden güçlü bir araç olmadıkça.
    yeni nesil otomatikler gayet konforlu performanslı
    yeni araç alırken imkanım olsa hiç düşünmem otomatik alırım.
    hamallıktan başka birşey değil. şehir de farketmez nerde olursan ol otomatik candır.
    sıkılırsan al manüele artı eksi değiştir nedir yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Kesiciye soksana F1 vitesi. Veya hızını düşür ama vites küçültme :D Yapabiliyor musun? Hayır. N deyken ara gazı ver bağırt? bu da mı olmadı? neyin zevki o zaman seninki? Vites değişirkenki sarsıntıyı seviyorsun heralde diyeceğim F1 onu da çok hissettirmiyor. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Otomatik ve otomatik var hocam araç dsg zf 7 gtronic olduktan sonra otomatik olabilir hondanın 5 ileriside dahil de yıl 2014 hala 4 ileri otomatik nedir ya

    Yalan olmasın sanırım ilk defa artıladım bir mesajını

    Bir de bunların yanında F1 vites olucak off of tadından yenmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisatlas

    Kesiciye soksana F1 vitesi. Veya hızını düşür ama vites küçültme :D Yapabiliyor musun? Hayır. N deyken ara gazı ver bağırt? bu da mı olmadı? neyin zevki o zaman seninki? Vites değişirkenki sarsıntıyı seviyorsun heralde diyeceğim F1 onu da çok hissettirmiyor. :D

    Dediklerinin hepsini yapıyorum 5 . vitesten tabiki 1 e 2 ye düşmüyor ama 3 oluyor Kesiciye de bir nebze de olsa girmene izin veriyor ayrıca .
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.