Şimdi Ara

Neato Robot Süpürgeler Hakkında Herşey ! (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
417
Cevap
19
Favori
34.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • break. kullanıcısına yanıt
    Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler @Hepsirobot



    Evet @break. ben de fiyatını çok uygun gördüğüm için 6 taksitle alım yaptım hemen. satıcı da amazon olunca çok fazla da şüphe etmedim.

    Amazon müşteri temsilcisi telefonda 2 yıl amazon garantisi var dedi. Bu bilgi doğru olmayabilir gibi geldi bana.


    Hatta fiyat şu an 4040'a düşmüş. Sanırım kur düzenlemesi nedeniylle böyle bir güncelleme olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subway2 -- 13 Kasım 2020; 18:13:43 >
  • Sanmiyorum yanlis bilgi vereceklerini. Hayirlisi olsun guzel gunlerde kullanin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • subway2 S kullanıcısına yanıt

    Gerçekten güzel bir fiyat bu D7 için. Servisini nasıl hallediyorlar merak ettim çünkü Neato yazılımda bile ülkeye destek vermiyor. Resmi distribütörü yok çünkü.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    iRobot Roomba 976 iptal edip almayi dusundum ama servis problemi var dediginiz gibi. Aslinda sormak lazim servis olarak hangi firma destek verecek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • break. kullanıcısına yanıt

    en iyisi ben bir sorayım müşteri hizmetlerine. buradan bilgilendirme yapayım.

  • break. kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetleri ile tekrar görüştüm. 2 yıl amazon garantisi var.

    Bu garanti şu şekilde çalışıyor.

    İlk önce ürün kargoda sorunlu çizik kırık geldiyse amazon ücreti derhal iade ediyor ve amazon türkiye ürünü geri alıyor (bize ek bir kargo masrafı yüklenmiyor).

    Eğer 2 yıl içerisinde ürün arızalanırsa, yine amazon Türkiye ile iletişime geçiyoruz. Ve onların talimatıyla ürün yurtdışına gidiyor servis hizmeti almak için. Bu süreçte yine masraf rücu edilmiyor tarafımıza.


    Son olarak da 2 yıldan sonra arızalanırsa yine amazon Türkiye ile iletişime geçiyoruz. Bazen göz yumabiliyoruz dedi. (evet aynen bu ifadeyi kullandı, Türkçesi biraz bozuk bir hanımefendi idi, sevimli geldi bu ifade). 2 yıl sonunda da tüm masrafları bizim karşıladığımız da olabiliyor ama kesin bir şey diyemiyorum bu konuda dedi.

  • subway2 S kullanıcısına yanıt
    Bu yaklaşım güzel, iyi oldu öğrendiğimiz. Çünkü Neato çok iyi bir cihaz ancak tamiri hemen hemen imkansız - firma asla yedek parça satmıyor.
    Amazon’un devreye girmesi iyi olmuş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • subway2 S kullanıcısına yanıt
    Vay be gercekten basarili firma Amazon. Tesekkur ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • subway2 S kullanıcısına yanıt

    Ben de bakıyorum o cihaza. Amazon Germany satıcısıyla mi görüştünüz? Cunku ben bi kac defa amazon tr yi denedim olaydan bihaberler! Ayrica saticiyla iletisime gecebiliyorsaniz ecovacs deebot 950 yi amazon tr ‘ye koymalarini ister misiniz  Neato Robot Süpürgeler Hakkında Herşey ! 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jelatinbaret J kullanıcısına yanıt

    @Jelatinbaret İlk evvela amazon.com.tr'den ürünü sepetime attım ancak alışverişimi tamamlamadım.

    Sonra "Hesabım > Yardım > İletişim" yolunu takip ettim.

    Üst taraftan "Siparişle ilgili olmayan sorunlar" sekmesini seçip, aşağıdaki "Sorununuz hakkında daha fazla bilgi verebilir misiniz?" açılır kutusundan "Sipariş verme"yi seçtim. Bunu seçince alt tarafta beliren "Telefon"u ardından da "Beni şimdi arayın" düğmesini tıkladım.

    kısa süre içerisinde (30 sn gibi) amazon beni aradı. Müşteri temsilcisine bağlandıktan sonra temsilciye sepetimdeki ürünle ilgili bilgi almak istiyorum dedim. Onlar zaten böyle deyince hemen sizin sepetinizi kontrol ediyorlar. Arayan kişiler Türkçe konuşuyorlar.

    Bazen Türkçesi yetersiz olan bir temsilci denk gelebiliyor ama rahatlıkla anlaşabiliyorsunuz.

    Ben aramalarımda hep bu yolu takip ediyorum.


    ecovacs deebot 950 için aslında talep edebiliyorsunuz amazon'dan diye biliyorum. Dikkate alabiliyorlar. :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subway2 -- 14 Kasım 2020; 20:31:24 >




  • İos için uygulamayı yüklemek için bölge değiştirmekten başka bir seçenek var mı?

  • Benim cihaz bugün geldi. Geçen hafta Cuma sipariş vermiştim. Bugün Perşembe elime ulaştı. Almanya'dan buraya 6 gün gayet makul.

    Gayet güzel iş çıkardı bugün. Tabii ki bu robotları alan herkes gibi bu kadar tozun nasıl çıktığı konusunda bir şok yaşadık.

    Cihazı Telefonumdan google asistan ile sesli de çalıştırabilecek şekilde ayarladım.

    Tek bir sorunumuz var o da shaggy halılar. Maalesef onlarda takılıyor. Mümkün değil temizleyemiyor. Temizleseydi şaşardım zaten. Çok uzun ipleri var halının. Muhtemelen fırçaya dolanıyor. Alet çok zorlanıyor üzerinde ve clean my brush hatası veriyor haklı olarak. Zaten o halıları kullanmayacaktık bu da bahane olur artık elden çıkarmak için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi subway2 -- 19 Kasım 2020; 18:16:16 >
  • subway2 S kullanıcısına yanıt

    Harika, iyi günlerde kullanınız.

    Shaggy halılar her robotiçin sorundur. 1.5 fırça çapını geçen uzunlukta tüyler illaki sorun yaratır. Neato piyasadaki en güçkü fana ve en geniş fırçaya sahip cihazdır, temizliği çok çok iyidir.

    Güle güle kullanınız.

  • Neato Botvac 85 robotum var. Çok memnundum. Bir süre önce bataryadan kaynaklandığını düşündüğüm sorunlar başladı. Batarya değiştirdim ama ne yazık ki 3-5 kullanımdan sonra yine kulla ılamaz duruma geldi. Bir servis hizmeti bulamadım. Ne yapmak gerekir acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neatev N kullanıcısına yanıt
    Arızası nedir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şarjdayken sık sık, çöp torbamı kaldırıp düğmeyi aşağı indirin mesajı veriyor. Şarjdan ayırıp kapatarak beklemek gerekiyor, sonrasında da batarya tam boşmuş gibi görünüyor. Rota belirlemede de sorun olduğunu düşünüyorum. Eskisi gibi değil, şaşkın hareketler yapıyor :). Şarj istasyonunu bulmakta zorladığı da oldu.

  • Neatev N kullanıcısına yanıt
    Klasik Neato arızası.
    Şarj devresi kapasitesi düşüyor ve bataryayı da öldürüyor. Bunlar yaşlanınca sorun çıkartan makinelerdir, tamiri mümkün ama pahalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Neato d7 aldım uygulamayı nasıl indirebilirim acaba bilgisi olan var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N.ylmz N kullanıcısına yanıt
    Son bir iki ay içinde değişme olmadı ise D serisinin uygulaması Türkiye’ye açık değildi.
    Siz yine de aldığınız yer ile görüşün.
  • Tüm forum üyelerinin yeni yılını gönülden kutluyor, sağlık, huzur ve bereketli günler geçirmesini diliyorum.

    Saygılarımla
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.