Şimdi Ara

Neabot robot süpürgeler (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
7
Favori
12.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neabot Nomo N2 kullanıcısı olarak bende yaşadıklarımı ve deneyimimi paylaşmak istiyorum.


    Bir çok kişi uygulamasının kötü, kullanışsız olduğundan bahsetmiş ve çevirilerin yetersizliğinden dolayı anlaşılır olmadığını söylemiş. Bir bakıma haklılar ancak uygulamada atom parçalamıyorsunuz bu kadar karmaşıklaştırmaya gerek yok diye düşünüyorum :) bir kaç dakika gezindikten bir kaç kere kullandıktan sonra zaten neyin ne olduğunu anlıyorsunuz. Buradan uygulamayı savunduğumu da düşünmeyin. Farklı markaların uygulamalarına göre eksikleri var çevirileri de tam değil kabul ediyorum ama süpürge özellik olarak ne vadediyorsa onu da sorunsuz şekilde yapıyor. Eksiklerine rağmen bence bu süpürge deneyimini aşırı olumsuz etkileyen bir durum değil ve kesinlikle alınmaz demek için yeterli bir sebep değil. Bu arada Google Play Store da (iOS tarafından emin değilim) ürün uygulamasının beta sürümü mevcut. Uygulamadan şikayet edenler varsa beta programına katılarak daha yeni sürümü test edebilirler ancak uygulama tamamen ingilizce. Şu an yayında olan stabil sürüme göre daha iyi çalışıyor.


    Uygulamayı bir kenara bırakacak olursam üründen genel olarak memnunum kullandığım süre boyunca yapmasını istediğim ne varsa sorunsuz bir şekilde yerine getirdi. Süpürmesi, toz toplaması ve mop yapması bana göre gayet yeterli. Sayesinde ana süpürgemizi artık ayda bir kaç kere çalıştırıyoruz. Yazılımsal olarak herhangi bir arızayla ya da uyarıyla karşılaşmadım.


    Bu zamana kadar teknik 2 sorunla karşılaştım birisi alt fırçası fazla ses çıkartıyordu (eskimeye bağlı değil) diğer sorunum da mop bezi ıslanmıyordu tank su damlatmıyordu. iki sorun için de servisiyle görüştüm süpürgeyi hiç onlara yollamadan yedek parçalarını ücretsiz bir şekilde bana kargoladılar ve sorunumu bu şekilde çözdüler.


    Herkesin kendi düşüncesidir saygım sonsuz ancak benim için uygulamadaki çeviri hataları önemsiz ve ürün tam olarak bir f/p ürünü. Hele ki servis şu ana kadar memnun etti bazı markalarda ve satıcılarda karşınızda muhatap bulamadığınız senaryoları göz önüne alırsak servis desteği benim için çok önemli bir detay.





  • Styxf1 S kullanıcısına yanıt

    Bence bu önemli ve çok değerli bir yorum. Tabii ki bazı sorunlar görecelidir. Ama olayların ve sorunların farklı bakış açılarını izlemek ve öğrenmek çok değerli .

    Teşekkür ediyorum.

  • @Hepsirobot Bende teşekkür ediyorum Ali bey tüm yardımlarınız ve desteğiniz için

  • Styxf1 S kullanıcısına yanıt

    Olay budur, biz de Robot Kafalar olarak bir süre deneyimledik evet yazılımda çeviri kusurları var da anlaşılmayacak şekilde değil yazdığınız gibi işi temizlik onu da bu fiyata fazlasıyla yapıyor. Marka zaten F/P markası insanlar bunu ayırt edemiyor bence sektörde F/P da olmalı Premium da olmalı,herkesin parası premium markalara yetmez...

    Bu arada gerçekten sorun yaşayanlar mutlaka vardır hangi firma kusursuz ? iPad Air 3 yamuluyor Apple kabul etmiyor, sıfır araç alıyorum boyalı çıkıyor biz bunları yaşamış adamız bazı arkadaşlar uzayda yaşıyor gibi yazıyor sanki herşey mükemmel ülkede birtek robot süpürge markaları rezalet.

  • Robot Kafalar ekibi olarak bayramınızı şimdiden kutlarız.


    Neabot robot süpürgeler






  • Neden Neabot tavsiye etmiyorum?

    Vakti olmayanlar için kısa özet; Müşteriye verdiği değer sıfır, kronik sorunlu ürünlerinin arkasında durmuyor.

    Detaylara gelelim. Zamanında çokça araştırma yaparak Neabot Nomo Q11 satın almaya karar verdim. Araştırmalarımda satış sonrası hizmetin iyi olduğunu gördüğüm için tercih ettim, ilk zamanlar gerçekten de öyleydi. Su haznesinde sıkıntı olunca süpürgeyi bile göndermeye gerek kalmadan yeni hazne göndermişlerdi direkt. Ama artık Neabot maillere bile dönmez oldu. Delta Servis desen zaten kargo ücretini bile müşteriye kitleme peşinde.

    Soruna gelince, robot süpürge kendini masanın altına sıkıştırmış ve ön tekeri yerinden çıkmış. Normalde bastırınca yerine girmesi gerek ama takılmıyor, parçası kaybolmuş durumda. İnternette konu ile alakalı araştırma yaptığımda şikayetvar sitesinde aynı konudan muzdarip bir çok kişi gördüm ve Delta servisin buna kullanıcı hatası deyip ufacık parça için süpürge fiyatının %10'u kadar fiyat talep ettiklerini okudum. Bunun üzerinde servise göndermek yerine “muhteşem müşteri memnuniyetli” Neabot Türkiye'ye mail attım, dönüş yapma zahmetinde bile bulunmadılar. (Az önce sosyal medya gönderisine yaptığım bu mesajın özeti yorumu 10 saniyede silebildiler ama. İşlerine geldiği gibi..)

    Akabinde Neabot global yetkililerine mail gönderdim, derdimi anlattım Türkiye yetkililerinin durumu görmezden geldiğini ilettim. “Merak etme biz sana yardımcı olacağız.” dediler ve bazı bilgiler talep ettiler. Tüm bilgileri sağladım, video istediler onu da çektim gönderdim. Sonra satıcıyla iletişime geçtik seninle iletişim kuracak dendi. Birkaç gün beklemenin ardından tekrar yazdım ve tekrar iletişime geçtiklerini söylediler. 2 haftanın sonunda artık son mailime onlar da cevap vermedi. (Klasik Çinli müşteri hizmetleri, oyalayıp dururlar) Son mailde ise bana sadece gerekli parçayı söyleyin, satın alıp kendim yapacağım demiştim..

    En az sıkıntıyı yaşatsın, gerekirse 3 5 neyse fazlasını verelim yolda bırakmasın deyip piyasanın en pahalı ürünlerinden birini aldık ama müşteri olarak üvey evlat muamelesi görüyoruz.

    Neyse ki @oqi hocamın telegram gurubundan tavsiyesi üzerine @Hepsirobot Ali Bey'le tanıştım ve kendisi sorunu 2 saat içerisinde halledip ürünü geri verdi. Kendisine buradan da tekrar teşekkürlerimi sunuyorum..

    (Yaklaşık 1 senedir kullandığım ürün ile ilgili yorumlarımı bir başka yoruma dökeceğim.)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • H A N kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Delta servisin kötülüğü dillere destan ama Neabot ülke distribütörü bu işten sorumlu aslında.
    Eski telefonculardan robotçu olmuyor, bir kez daha gördük.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • dj747 D kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ürünle ilgili güncel deneyimleriniz nelerdir?

    Elektrik kesilince şarj yuvasından çıkmasını, elektrik dalgalanmaalarına karşı kendini koruması şeklinde yürumlamışlar, elektrik kesilince WiFi de gittiğinden yuvayı bulamıyor sapıtıyor tabii


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Styxf1 S kullanıcısına yanıt

    Robotla ilgili güncel yorumlarınızı paylaşır mısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, süpürgeyi oldukça uzun araştırmalar sonucunda aldım. Yaklaşık 3 aydır her gün kullanıyoruz bütün evi bu süpürge ile temizliyoruz bunun yanına bir de dikey şarjlı süpürge aldım ve büyük süpürgemizi uzun zamandır çalıştırmadık. Düzenli çalıştırmada elektrikli süpürgemizi kesinlikle aratmıyor hatta ulaşamadığımız yerlere ulaştığı için evi daha temiz yapıyor diyebilirim. Silme süpürme performansından oldukça memnunuz. Yap dediğimiz şeyleri yapmadığı olmadı hiç. Bizim şansımızdan mıdır bilemiyorum gayet güzel temizliyor ve herhangi bir sapıtma, takılma yaşamadım :) Sadece bazen fırça kısmından yere vurma sesi geliyordu. Bu tarz düzensiz seslere aşırı duyarlı olduğum için beni rahatsız ediyordu ama çevredekiler o sesi anlamıyordu bile :) bu ses sorununu @Hepsirobot Ali beyin de yardımıyla fırçanın yanına ufak bir keçe yapıştırarak çözdük. Ayrıca elektrik gittiğinde yuvadan çıkma durumu olmadı hiç. N2 kullanıyorum ben. Şimdi uygulamasını da güncellemişler eski demode uygulamadan eser kalmadı. Q11 de kronik bir tekerlek sorunu olduğunu yazmış herkes o sebeple Q11 yerine N2 modelinde karar kılmıştım. İlk aldığımda servislik bir durumum oldu yaklaşık 13-14 günlük görüşmeler sonucunda cihazımı sıfır kapalı kutusuyla değiştirdiler. Servis başta yeteri kadar özen göstermiyordu ancak araya Türkiye distribütörünü de katarak çözüme ulaştım. Süreç uzasa da ben servisten istediğimi aldım, sadece biraz uğraşmak ve sabırlı olmak gerekiyor. Ürün de elektronik ürün sonuçta biraz şans işi. Bugün hangi firmada sorunsuz ürün var ki? Kutudan ne çıkacağını bilemiyorsun. Ama en azından bir muhatabının olması güzel. Genel bir değerlendirme yapacak olursam f/p olarak biz çok memnunuz herhangi bir pişmanlığımız yok. Umarım yardımcı olabilmişimdir :) @Ercan06061910




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Styxf1 -- 23 Ağustos 2022; 23:23:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türk Milleti'nin diriliş mücadelesi olan 30 Ağustos Zafer Bayramı'nın 100.yıl dönümünde başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm şehit ve gazilerimizi rahmet ve minnetle anıyoruz.


    Rabbim cümlesinden razı, 30 Ağustos Zafer bayramınız kutlu olsun.

  • Herkese merhaba, neabot n2 lite siparişi verdim bende. Bundan sonraki süreçte ürünle ilgili soruları olacak arkadaşlara yardımcı olmak için ara ara kullanım ile ilgili yorumlar yapacağım. Ürün alım sürecinde ben gerçek kullanıcı yorumlarına ulaşmak için baya uğraştım çünkü..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Styxf1 S kullanıcısına yanıt

    Ne güzel yazmışsınız 👌

  • Teşekkürler @oqi Sizler kadar olmasa da, deneyimimi elimden geldiğince paylaşmaya çalıştım. Umarım almış ve alacak olan kişilere yardımı dokunur :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Styxf1 S kullanıcısına yanıt
    Ben de teşekkür ederim, seçimimde yorumunuz etkili oldu..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @Hepsirobot @oqi merhabalar bir sorum olacak.. N2 lite aldım ama 1 ay sonra talınacağım, şu an kurulum yapsam, 1 ay sonra yeni evde tekrar kurulum yapabilir miyim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ercan06061910 E kullanıcısına yanıt

    Tabii ki yapabilirsiniz. herhangi bir kısıtlama yok bu konuda.

    Yeni baştan internete bağlayacaksınız, tanıtacaksınız ve haritalandırma yapacaksınız.

    İyi günlerde kullanınız.

  • Cihazı kullanmak nasip olmadı, uygulamaya cihaz ekle diyorum kulum başarılı diyor tekrar ana sayfaya atıyor robot ekle çıkıyor.. Ürünü iade edeceğim..
    Mesajı güncelliyorum.. Telefonu fabrika ayarlarına döndürdükten sonra yeniden uygulamayı yükledim bu sefer kurulumu başarabildim.. İlk denemede 4 faklı telefondan 4 farklı hesapla denedim ama olmadı.. İlk kurulumda tüm evi haritalamasını yaptı.. Şarj %50 bile olmamıştı.. Hazne ağzına kadar dolmuştu.. Evden o kadar kir çıkması şaşırttı bizi 😃 daha sonraki kullanımlar da herhangi bir sıkıntı yaşamadım.. Şu an için cihazdan memnunum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ercan06061910 -- 22 Eylül 2022; 18:34:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de dün itibariyle nebot n2 lite modelini aldım, evim 3 katlı ilk geldiğinde çalıştırmadan uzun süre şarj ettim, daha sonra ilk katın haritalamasını yapıp bitirdi fakat üst katı da haritalandırması için ELİMLE üst kata taşıyıp orayı temizlettirdim, bu kez alt katın haritasını silmiş, şimdi yeniden haritalandırma yapıyor, nerde yanlış yaptım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tygon T kullanıcısına yanıt

    Haritalar kısmında kaydetme olması lazım haritayı kaydetmeden başka yeri haritalayamazsınız mevcutu siler.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.