Şimdi Ara

Neabot robot süpürgeler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
121
Cevap
7
Favori
12.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ranflu R kullanıcısına yanıt

    Emiş modunu en düşüğe getirirseniz süpürmemesi lazım yada çok düşük bir emiş yapıyor olması lazım.

  • unexpectederror U kullanıcısına yanıt

    Rahatsız etme modu açık ise ondan konuşmuyordur, kontrol etmenizi öneririm.

  • oqi kullanıcısına yanıt

    baktım ama yok açık değil.. hatta robotu bul kısmına da tıklıyorum yine ses yok..

  • Neabot kullanıp hala memnun olanlar var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • unexpectederror U kullanıcısına yanıt

    2 gün sonra kendiliğinden düzeldi şuan sorun yok gibi  

  • Merhaba , 17 Mart tarihinden beri neabot n2 lite kullanıyorum.Hepsiburada üzerinden satın aldım.Nerdeyse hiç kötü yorum olmadığı için f/p ürünü olduğunu düşündüğüm için satın aldım.Kullandıkça yorumumu düzenlerim.


    • Toz haznesi küçük ve dolduğunda herhangi bir uyarı vermiyor. Yerden toplayamayınca yada topladıklarını ortalığı dağıtınca anlayabilirsiniz.
    • Uygulama çok vasat ve türkçeleştirme berbat , hatta bazı yerleri eksik.Ürünü aldığımdan beri bir güncelleme gelmedi.Ürün mükemmel ondan gelmiyor demeyin değil çünkü :)
    • Elektrik kesilince robot başını alıp gidiyor , ilk defa gördüm.
    • Gücünden dolayı mı bilmiyorum ama sesli çalışıyor bence.Herhangi bir cihazla ölçüm yapmadım.
    • Kendi kendine offline moda geçiyor , kapatıp açmadan düzeltmeyi beceremedim.
    • Ana fırçanın bulunduğu hazne yere değiyor , bu sebeble derz aralarından geçerken tak tak yere vuruyor.


    Mopu hiç kullanmadım.Haritalandırması kötü değil , hareketleri stabil ve düzgün gidiyor. Halı ve yüksek yerlere gayet rahat çıkıyor veya üstünden geçiyor.Aldığım zaman kağıt üzerinde fiyat olarak en iyi cihaz buydu :) Umarım yazılıma sahip çıkarlar ve cihaz toparlar.

  • dj747 D kullanıcısına yanıt

    Kendi sattıkları ürünün forumu ile bile ilgilenmeyen bir firmada herhangi bir yatırım/geliştirme beklememenizi öneririm.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Siz de haklısınız :) Almak isteyenlere ulaşabileyimde en azından fikirleri olsun diye yazdım.Alışveriş sitelerindeki yorumlarda hiç eksi yada kötü yönü yokmuş gibi yazılar var hep.

  • dj747 D kullanıcısına yanıt

    Alışveriş sitelerinin üst yönetimlerinde çok arkaşadşım/öğrencim var ve hepsi belirli rakamlar karşılığında yorumlara müdahale edildiğini - gizli kalmak kaydıyla - söylüyorlar. Hatta ülkedeki en büyük pazaryerinin kategori yöneticisi 'sadece iyi yorumlar olacak' sözü karşılığında bataryalarımızı kendilerinin satmak istediğini söyledi telefonda. Bunu yazılı olarak vermesini istedim, doğal olarak reddetti. Kokuşan sadece devlet değil ki bu ülkede.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Bende satın almacı olduğum için aşağı yukarı neler dönüyor tahmin edebiliyorum.Allah yardımcımız olsun gerçekten.

  • Neabot n2 ile ilgili yorumlarımı yapmak istiyorum.


    Uygulaması tam anlamıyla facia. Nereden ne yaptığınızı okuyarak kesinlikle anlamıyorsunuz ve oldukça kullanışsız.

    Arada bir ortada hiç sebep yokken kendi kendine halkalar çiziyor.

    Elektrikler gittiğinde robotu evin öteki ucunda buluyorsunuz. Rahatsız etme modunda olmayacağını söyleseler de sabah kalktığımıda evde arayıp zor bulduk. Firma yüksek voltaj gelir, zarar görür diye bahane sunuyor. Böyle bir amaç varsa evin öteki ucuna ne diye gidiyor? İki adım gidip de durabilir değil mi ? Tamamen hikaye yani. Ayrıca elektronik mühendisi olarak söyleyebilirim ki yüksek voltajda zarar görebilecek tek yer adaptör olur. Piyasadaki en adi adaptörler bile yüksek voltajda çıkışına yüksek voltaj vermez en fazla açık devre olur.


    Youtubedaki inceleme videolarına inanarak aldığım robot tam bir hayal kırıklığı. Videolardaki kişilere güzelleme için para ödendiğini düşünüyorum. Keşke kimsenin sakın almayın dediği xiaomi alsaydım. En azından bilerek alırdım.


    Kullanıcalar bu konuda birlik olursa belki bazı şeyler düzeltilebilir.

  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt

    Elektrik kesildiğinde yuvadan çıkma özelliği bir arıza değil ROS algoritmasının bir gereğidir. Sadece Neabot değil bir çok robot markasında benzer özellik aktif haldedir.


    Tüm robotlarda yuvaya yanaşmanın tamamlanması için şarj kontaklarında enerji olması lazımdır. Bu enerji kaybolduğunda robot yerinden uzaklaşıp yeniden yuvasını aramaya başlayacaktır. Yuvasını bulabilmesi için de şarj ünitesi tarafından gönderilen sinyale ihtiyacı vardır. Bu sinyal elektrik kesintisi yüzünden yayınlanamıyorsa robot evin her tarafında yuvasını aramaya başlar.

    Yani söz konusu durum makul bir algoritma sonucudur.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Ben kendim 360 kullanıyorum böyle bir şey olmuyor ama. Firmanın açıklaması voltajdan korumak şeklindeydi. Bu tamamen mantık dışı. Dediğiniz sebep ise bana çok mantıklı gelmiyor maalesef. Kullanıcılara sorsak 10 kişiden 9 u istemez böyle olmasını. Bunu kullanıcı tarafından seçilebilir bir özellik yapsalar bari keşke.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxyzff09 -- 29 Mayıs 2022; 12:47:27 >
  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt

    Ecovacs da aynı şekilde dolaşır efendim, şu an S7 de aynı şekilde. Şu şekilde düşünebilirsiniz: robot enerjinin kesilmesinin şebekeden mi, yoksa başka bir şeyin kaza ile kendisine çarpıp yerinden ayrılmasından mı olduğunu anlayamaz ve dolayısı ile yeniden yuvasını aramaya başlar. Yuvadan yanaşma sinyali alamayınca da evi dolaşıp duracaktır.


    Ek olarak şunu da yazayım: yazılıma bu şekilde bir müdahale yaptığınızda robota kaza ile bir şey çarpıp yerinden uzaklaştığında yuvasını aramayacağı için sürekli deşarj konumunda kalacak ve bataryasını tüketmeye başlayacaktır - enerji varken bile.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 29 Mayıs 2022; 12:48:37 >
  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt

    Ecovacs da aynı şekilde dolaşır efendim, şu an S7 de aynı şekilde. Şu şekilde düşünebilirsiniz: robot enerjinin kesilmesinin şebekeden mi, yoksa başka bir şeyin kaza ile kendisine çarpıp yerinden ayrılmasından mı olduğunu anlayamaz ve dolayısı ile yeniden yuvasını aramaya başlar. Yuvadan yanaşma sinyali alamayınca da evi dolaşıp duracaktır.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Bilgiler için teşekkür ederim. Benim kullandığım 360 s5' de bu durum söz konusu olmadığı için bana tuhaf geldi açıkçası. Aldıktan sonra denk geldiğim yorumlar yüzünden Neabot beni baya tedirgin etti açıkçası. En ufak şeyde kızıyorum :) Şu anki korkum tekerlek yayının kırılması ve firmanın garantiye sokmaması. Umarım uygulaması da güncellenir ve biraz daha yoluna girer.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Bende de bir tane 360 S10 var, o da enerji kesildiğinde offline konuma geçiyor ve fiziki kullanıcı müdahalesi olmadan yeniden açılmıyor. Firmaların bu konudaki yazılım anlayışları farklı tabii ki.

    Servisin cevabı ise firmanın orijinal yanıtı olabilir, Ecovacs tüm modellerinde bunun koruma amaçlı olduğunu yazıyor mesela. Tüm adaptörler switching power supply türünde olmasına rağmen anakart üzerindeki şarj devrelerinin kapasitörlerinde sorun yaşandığına ben çok şahit oldum - sanırım bundan kaynaklı da olabilir.

  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt

    Neabot genelindeki şikayetleriniz ve ithalatçı firma olan ISA iletişimin bilgisizliği/beceri düzeyi gerçekten kaygılandırıcı boyutlarda. Maalesef size tamamen katılıyorum.

  • "Kullanıcı hatası" dedikleri bir durumda sizce arızayı yaptırıp ücreti ödedikten sonra mı hakem heyetine başvurulmalı yoksa yapılmadan cihazı iade alarak mı ? Bu tür konularda bilginiz var mı ?

  • xxyzff09 X kullanıcısına yanıt
    Hukuki doğrusunu bilemiyorum ama sanki öncesinde ve yazılı bir kanıt ile başvurmak daha anlamlıdır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.