arkadaşlar merhaba, internette yazan herşeyi uygulamama rağmen oyunda sesleri ingilizce yapamadım. bir çözümü var mı acaba? < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > _____________________________ Eski kullanıcı adı: red a!ert