Şimdi Ara

Ne Fark var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 17
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • endum126 (19 mesaj) Master-Z (17 mesaj) kimiferhat (4 mesaj) Estonya Feribotu (3 mesaj) cetiner19 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (39 mesaj) Tablet (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3854 Mesaj
    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: CcCriSsS

    Ne kadar fazla donanım o kadar fazla para. Titanyum yeterlidir bence.

    Ne kadar ekmek o kadar köfte. (gece gece acıktım)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.

    Sanırım belli bir değerden sonra izin vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1917 Mesaj
    X pakette;
    -sunroof
    -parçalı deri ısıtmalı ön koltuklar
    -adaptif mercekli farlar (halojen)
    -park sensörü
    2008-9 larda böyleydi sonradan değiştiyse bilemem. Ayrıca 2011 titaniumlarda ford power sistemi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.

    Sanırım belli bir değerden sonra izin vermiyor.

    Nasıl izin vermiyor? dış sıcaklığı ölçüp bunu klima ile paylaşıp değişken olarak aradaki farkı mı sabitliyor yani? İlk defa duyuyorum böyle bir şey.
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    Titaniumlarda 8 hoparlör var. Mp3 çalıyor. Aux da var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.

    Sanırım belli bir değerden sonra izin vermiyor.

    Nasıl izin vermiyor? dış sıcaklığı ölçüp bunu klima ile paylaşıp değişken olarak aradaki farkı mı sabitliyor yani? İlk defa duyuyorum böyle bir şey.

    Sanırım dışarısı 20 ise 19 yapamıyorsunuz oto modda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    Titaniumlarda 8 hoparlör var. Mp3 çalıyor. Aux da var.

    Bunu bilmiyodum hicbiyerde yazmiyo aux diyolardi mp3 caliyor demiyordu kimse bu iyi olmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    X pakette;
    -sunroof
    -parçalı deri ısıtmalı ön koltuklar
    -adaptif mercekli farlar (halojen)
    -park sensörü
    2008-9 larda böyleydi sonradan değiştiyse bilemem. Ayrıca 2011 titaniumlarda ford power sistemi var.

    Ön koltukların ısıtmalı olduğunu bilmiyordum. Sanırım X pakette multicolor aydınlatma var. 2010 2011 anahtarsız çalıştırmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    Titaniumlarda 8 hoparlör var. Mp3 çalıyor. Aux da var.

    Bunu bilmiyodum hicbiyerde yazmiyo aux diyolardi mp3 caliyor demiyordu kimse bu iyi olmus

    Sizin dediğiniz alt donanımlar. Titanum'da hepsi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.

    Sanırım belli bir değerden sonra izin vermiyor.

    Nasıl izin vermiyor? dış sıcaklığı ölçüp bunu klima ile paylaşıp değişken olarak aradaki farkı mı sabitliyor yani? İlk defa duyuyorum böyle bir şey.

    Sanırım dışarısı 20 ise 19 yapamıyorsunuz oto modda.

    Şimdi hiç anlamadım, amaç zaten arabanın içini dışardan daha serin hale getirmek değil mi?

    Oto mod aracın içini ayarladığınız derecede tutmak için vardır, siz istediğiniz dereceye ayarlayabilirsiniz, daha serin isterseniz daha fazla fan çalıştırır sıcaklık düştükçe fanı kısar.

    sıcaklık ayarını mauel yaparsınız ve klima size karışamaz, yani karışamaması lazım, yeni bir sistem geliştirilmedi ise eğer




  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    Titaniumlarda 8 hoparlör var. Mp3 çalıyor. Aux da var.

    Bunu bilmiyodum hicbiyerde yazmiyo aux diyolardi mp3 caliyor demiyordu kimse bu iyi olmus

    Sizin dediğiniz alt donanımlar. Titanum'da hepsi var.

    Peki son bir soru bayagi sordum ama bu anahtarsiz giris ve calistirma diyor calistirma galiba start-stop peki ya giris nasil oluyor acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    klimanın çarpması dış sıcaklıkla klimanın sıcaklık ayarı arasındaki farktan oluyor, dış sıcaklık 30 ise klimayı da 22 ye ayarlarsınız hiçbir şey olmaz; ama dışarısı 40 derece ise siz 20 ye ayarlıyorsanız çarpılma garanti.

    Sanırım belli bir değerden sonra izin vermiyor.

    Nasıl izin vermiyor? dış sıcaklığı ölçüp bunu klima ile paylaşıp değişken olarak aradaki farkı mı sabitliyor yani? İlk defa duyuyorum böyle bir şey.

    Sanırım dışarısı 20 ise 19 yapamıyorsunuz oto modda.

    Şimdi hiç anlamadım, amaç zaten arabanın içini dışardan daha serin hale getirmek değil mi?

    Oto mod aracın içini ayarladığınız derecede tutmak için vardır, siz istediğiniz dereceye ayarlayabilirsiniz, daha serin isterseniz daha fazla fan çalıştırır sıcaklık düştükçe fanı kısar.

    sıcaklık ayarını mauel yaparsınız ve klima size karışamaz, yani karışamaması lazım, yeni bir sistem geliştirilmedi ise eğer

    Çaktırmayın bende anlamadım. Ben devam edeyim mono ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Master-Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club


    quote:

    Orijinalden alıntı: LusT


    quote:

    Orijinalden alıntı: emre_fan_club

    Nedense hicbir aracın full donanimlisi ilgimi cekmez ayni fiyata daha iyi aracin orta donanimlisini alirim daha eftal benim icin

    Kardesim suan dacia logan var 2006 model ama en bos paket ne konfor ne performans alayi 0 yani en dolusunu alip klimasini felan komple somurmek istiyoz :D

    evet en bosu da biraz iskence gibi oluyor (her model icin degil tabi) en altın bir iki üstü yeterlidir benim icin klima bile kullanmayan insanim

    Klima sart oldu soguk ayarda kalorifer sicak ufururmu ufuruyor bizim arabada iste :D

    Doğandan inip Focus'a binince çarptıydı klima beni.

    Kuzenin araba klimali arada biniyoz henuz carpmadi arabadan arabaya farklilik gosterirmi bilmem

    Hayatımda ilk defa klimalı arabamız oldu. Birden açınca yazın ortasında grip oldum valla.

    :D yuz felci felanda yapiyor diyolar her ne kadar sakat olsada klima sart cami acsan sicak ruzgar vuruyor o daha fena

    Klima otomatikse siz sadece sıcaklığı ayarlıyorsunuz. Manuelde ise arabanın içini soğutmak için biraz fanı hızlandırın istediğiniz gibi oldu mu en kısık ayara alın. Oto. Klima da böyle çalışmakta.

    Valla henuz almadik arabayi ama buyuk ihtimal otomatik olur analogla kim ugrasicak

    Titanium'lar oto. Klimayı 22'ye getirin yaz kış kullanın. Bazı arabaların klima düğmelerine neredeyse 1 2 defa basılmış oluyor. Bu arada Sony ses sistemi olan araçlarda ayarı iyi yapın. Baslar çok açık olursa aynaların ayarını bozabiliyor.

    Ha bide ses konusu var sesde cok onemli focuslarinda 6+ hoparloru gayet doyurucu kotu olansa teyplerin track calmasi ona bi cozum varmi 20 muzik kime yeterki aux girisi diyorlar ben pek anlamadim o olayi

    Titaniumlarda 8 hoparlör var. Mp3 çalıyor. Aux da var.

    Bunu bilmiyodum hicbiyerde yazmiyo aux diyolardi mp3 caliyor demiyordu kimse bu iyi olmus

    Sizin dediğiniz alt donanımlar. Titanum'da hepsi var.

    Peki son bir soru bayagi sordum ama bu anahtarsiz giris ve calistirma diyor calistirma galiba start-stop peki ya giris nasil oluyor acaba

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    3854 Mesaj

    Ben de sizin kullandığınız araçta farklı bir özellik var sandım, öğrenmeye çalışıyorum. bilmiyorum ortaya karışık salladım desene baştan.

    Neyse konu dağılmasın, Titanium donanım her türlü yeter, araçlarda değerini koruyan ve ikinci eli fazla olan donanım hep orta donanımdır.

    Yani X almazsanız çok fazla aramazsınız, sanırım x doğan slx teki gibi lüx'ün sembolü
    |
    |
    endum126 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1778 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Master-Z

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: kimiferhat

    Ben de sizin kullandığınız araçta farklı bir özellik var sandım, öğrenmeye çalışıyorum. bilmiyorum ortaya karışık salladım desene baştan.

    Neyse konu dağılmasın, Titanium donanım her türlü yeter, araçlarda değerini koruyan ve ikinci eli fazla olan donanım hep orta donanımdır.

    Yani X almazsanız çok fazla aramazsınız, sanırım x doğan slx teki gibi lüx'ün sembolü

    Eyvallah kardesim yorumun icin sagol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1268 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126

    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,359
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.