Şimdi Ara

NAVİTECH 2012 MODEL QXV SERİSİ NAVİGASYONLARI SATIŞA SUNUYOR (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
14
Favori
109.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erolkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erolkan

    arkadaşlar rotayı çizdikten sonra mesela dönüşlerde hemen dönüşün dibine gelince "sağa dön" diyor..bunun mesafesi nasıl uzatılır?benımkı öncekı cıhazda sağa dönüşe 300m ,sağa dönüşe 100misağa dönün diyordu..bu cıhazda böyle bir ayarı varmı?



    Bahsettiğiniz sorun pek sık olmamakla birlikte bazı lokasyonlarda yaşanmaktadır. Bu sorun Igo-Başarsoft kullanan tüm cihazlarda yaşanmakta olup, Başarsoft haritasında ki tanımlamalar ya da IGO-Primo yazılımındaki bir hatadan kaynaklanıyor. Bunun üzerinde ciddi şekilde çalışıyoruz. En kısa sürede sorunu giderip güncelleme yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Güncelleme yayınlandıgında buradad bılgılendırısenız sevınırm..ayrıca eger yazılımla "analog tv" de koyabılırsenız cıhazın yazılımına süper olur:)birde poiler için simge paketi yüklerseniz süper olur..


    Bu fix, mevcut QXV SW güncellemesine eklenecektir. Ayrıca bilgilendirme yapacağız.

    Analog TV fonksiyonu yazılım güncellemesi ile olamaz. Cihazda TV-Tuner olması gerekir. Ayrı bir donanımsal fonksiyondur. TV fonksiyonu QXV-751T modelimizde mevcuttur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erolkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erolkan

    arkadaşlar rotayı çizdikten sonra mesela dönüşlerde hemen dönüşün dibine gelince "sağa dön" diyor..bunun mesafesi nasıl uzatılır?benımkı öncekı cıhazda sağa dönüşe 300m ,sağa dönüşe 100misağa dönün diyordu..bu cıhazda böyle bir ayarı varmı?



    Bahsettiğiniz sorun pek sık olmamakla birlikte bazı lokasyonlarda yaşanmaktadır. Bu sorun Igo-Başarsoft kullanan tüm cihazlarda yaşanmakta olup, Başarsoft haritasında ki tanımlamalar ya da IGO-Primo yazılımındaki bir hatadan kaynaklanıyor. Bunun üzerinde ciddi şekilde çalışıyoruz. En kısa sürede sorunu giderip güncelleme yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Güncelleme yayınlandıgında buradad bılgılendırısenız sevınırm..ayrıca eger yazılımla "analog tv" de koyabılırsenız cıhazın yazılımına süper olur:)birde poiler için simge paketi yüklerseniz süper olur..


    Bu fix, mevcut QXV SW güncellemesine eklenecektir. Ayrıca bilgilendirme yapacağız.

    Analog TV fonksiyonu yazılım güncellemesi ile olamaz. Cihazda TV-Tuner olması gerekir. Ayrı bir donanımsal fonksiyondur. TV fonksiyonu QXV-751T modelimizde mevcuttur.

    geçen hafta ben cihazı toolbox tan güncellemiştim..herhalde bu QXVSW güncellemesinde yoktu...yeni ekleme ne zaman olur?




  • İyi günler qxv-712 primo modelini kullanıyorum. Bluetoothu aktifleyip, telefonla bağlantı kurduktan sonra telefon görüşmesi yapmak istedim. Karşı tarafı arayınca benim sesim net bir şekilde navigasyon üzerinden gidiyor, karşı tarafta duyuyor. Yanlız karşı taraf konuşunca bana ses gelmiyor navigasyon üzerinden.

    Ne yapmam lazım? Kulaklık mı kullanmalıyım? Ancak kulaklık takmak çok saçma geldi kutusunda handsfree özelliği var yazıyor.Ayarları nasıl yapabilirim?Kullanıp bilgi verebilen arkadaşlara şimdiden tşk eder. İyi çalışmalar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crackeruser -- 6 Şubat 2013; 14:41:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crackeruser

    İyi günler qxv-712 primo modelini kullanıyorum. Bluetoothu aktifleyip, telefonla bağlantı kurduktan sonra telefon görüşmesi yapmak istedim. Karşı tarafı arayınca benim sesim net bir şekilde navigasyon üzerinden gidiyor, karşı tarafta duyuyor. Yanlız karşı taraf konuşunca bana ses gelmiyor navigasyon üzerinden.

    Ne yapmam lazım? Kulaklık mı kullanmalıyım? Ancak kulaklık takmak çok saçma geldi kutusunda handsfree özelliği var yazıyor.Ayarları nasıl yapabilirim?Kullanıp bilgi verebilen arkadaşlara şimdiden tşk eder. İyi çalışmalar dilerim.


    FM transimitteri açık unutmuş olabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: erolkan

    arkadaşlar rotayı çizdikten sonra mesela dönüşlerde hemen dönüşün dibine gelince "sağa dön" diyor..bunun mesafesi nasıl uzatılır?benımkı öncekı cıhazda sağa dönüşe 300m ,sağa dönüşe 100misağa dönün diyordu..bu cıhazda böyle bir ayarı varmı?



    Bahsettiğiniz sorun pek sık olmamakla birlikte bazı lokasyonlarda yaşanmaktadır. Bu sorun Igo-Başarsoft kullanan tüm cihazlarda yaşanmakta olup, Başarsoft haritasında ki tanımlamalar ya da IGO-Primo yazılımındaki bir hatadan kaynaklanıyor. Bunun üzerinde ciddi şekilde çalışıyoruz. En kısa sürede sorunu giderip güncelleme yayınlayacağız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.



    Tümünde demek yerine kendi markanıza ait yorum yapsanız daha sağlıklı olur malum çoğu cihazda olanda sizde yok ama genelleme yapılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada bir mesaj silindi galiba; yoksa bana mı öyle geliyor.
  • Evet silinmiş sorun nedir acaba ben yardımcı olayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Evet silinmiş sorun nedir acaba ben yardımcı olayım.

    Sıkıntı yok Üstadım Keyifli forumlar diliyorum sizlere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DD252Admin

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Evet silinmiş sorun nedir acaba ben yardımcı olayım.

    Sıkıntı yok Üstadım Keyifli forumlar diliyorum sizlere.

    Sizlere de iyiş forumlar.




  • navitech 444 sipariş vermiştim hemen hemen 3-4 gündür deniyorum herhangi bir sorun görmedim benim beklentilerimi oldukça karşıladı ama sesli telafuz olarak algılama sorunu var gibi gorunuyor ayrca ben film muzik vs dinlemek istiyorum cihazla ama hangi flash bellek veya usb bellek almalıyım bu cihazda kullanmak için bana öneride bulunabilirmisiniz? teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsakin

    navitech 444 sipariş vermiştim hemen hemen 3-4 gündür deniyorum herhangi bir sorun görmedim benim beklentilerimi oldukça karşıladı ama sesli telafuz olarak algılama sorunu var gibi gorunuyor ayrca ben film muzik vs dinlemek istiyorum cihazla ama hangi flash bellek veya usb bellek almalıyım bu cihazda kullanmak için bana öneride bulunabilirmisiniz? teşekkür ederim

    Sayın gsakin,
    konuşarak adres girme konusunda, 1-)Konuşma işareti yeşil iken adresi söyleyiniz 2-) adresi, once il (ya da ilçe), sonra cadde ya da sokak, sonra da numara seklinde pespese söyleyiniz . Özellikle cadde, sokak isimlerinin tam ve doğru söylenmesi gerekir. Ornegin: Profesör Doktor Muammer Aksoy caddesi yerine Muammer Aksoy caddesi denilmemelidir. Bunlara uyarsanız VR (konuşarak adres girme) özelliğinden gayet memnun kalırsınız.

    Cihazınız 32 GB ye kadar hafıza kartlarını destekler. Size iyi bir markanın SD kartını almanızı tavsiye ederim. USB stick pek kullanışlı olmayabilir zira mini USB ye çevirme aparati da almanız gerekir, ayrıca USB girişi genelde şarj için kullanılmaktadır?

    Ayrıca cihazınızı guncellemediyseniz, güncellemenizi tavsiye ederim. Tüm QXV modeller için Primo 2.4. Güncellemesi yayinlanmistir. Harita ile birlikte bedelsiz guncelleyebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi navitechservis -- 10 Şubat 2013; 1:25:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >





  • Orijinalden alıntı: navitechservis,
    konuşarak adres girme konusunda, 1-)Konuşma işareti yeşil iken adresi söyleyiniz 2-) adresi, once il (ya da ilçe), sonra cadde ya da sokak, sonra da numara seklinde pespese söyleyiniz . Özellikle cadde, sokak isimlerinin tam ve doğru söylenmesi gerekir. Ornegin: Profesör Doktor Muammer Aksoy caddesi yerine Muammer Aksoy caddesi denilmemelidir. Bunlara uyarsanız VR (konuşarak adres girme) özelliğinden gayet memnun kalırsınız.



    Sayın navitech servis,
    Yukarıdaki mesajınızda yazdığınız kırmızı işaretlediğim kısım hakkında sorum olacak.Alıntıdada söylediğiniz gibi özellikle cadde ve sokak isimlerini tam söylemek gerekirse haritada resimdeki gibi cadde ve sokak isimlerin de kısalma yapılmış bir çok cadde ve sokak ismi var bunları nasıl söylemek gerekecek?





  • Yöneticim denedim ben söylemeyi bana otistikmisin dediler yahu
  • Orijinalden alıntı: İmkansız


    Orijinalden alıntı: navitechservis,
    konuşarak adres girme konusunda, 1-)Konuşma işareti yeşil iken adresi söyleyiniz 2-) adresi, once il (ya da ilçe), sonra cadde ya da sokak, sonra da numara seklinde pespese söyleyiniz . Özellikle cadde, sokak isimlerinin tam ve doğru söylenmesi gerekir. Ornegin: Profesör Doktor Muammer Aksoy caddesi yerine Muammer Aksoy caddesi denilmemelidir. Bunlara uyarsanız VR (konuşarak adres girme) özelliğinden gayet memnun kalırsınız.



    Sayın navitech servis,
    Yukarıdaki mesajınızda yazdığınız kırmızı işaretlediğim kısım hakkında sorum olacak.Alıntıdada söylediğiniz gibi özellikle cadde ve sokak isimlerini tam söylemek gerekirse haritada resimdeki gibi cadde ve sokak isimlerin de kısalma yapılmış bir çok cadde ve sokak ismi var bunları nasıl söylemek gerekecek?



    Sayın İmkansız

    Bildiginiz gibi VR datadaki 'phonetik names' verilerini kullanır. Datada nasil yer alıyorsa öyle söylemek gerekir. Ama yine de bazi yarim soylenen sokak isimleri de alternatifler halinde siralanabilmektedir. Bu tip uzun sokak isimleri VR in sucu değil taktir edersiniz .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben vr da suç var demedimkiBu adresi vr'a konuşarak kısaltmaları okumadan girebilirmiyiz diye merak ettim
  • qxv-523 Model Navigasyon cihazımda Video İzle bölümü yok. Videoların uzantılarını cihazın tanıdığı uzantılar yapmama rağmen Video player özelliği kayıp
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    qxv-523 Model Navigasyon cihazımda Video İzle bölümü yok. Videoların uzantılarını cihazın tanıdığı uzantılar yapmama rağmen Video player özelliği kayıp

    Açılış menüsü; Diğer e basın; Video iconu nu göreceksiniz. Birşekilde icon silinmiş ise ( ki çok zor) SW güncellemesi yapınız. Yine de olmazsa benimle telefonla irtibata geçiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    qxv-523 Model Navigasyon cihazımda Video İzle bölümü yok. Videoların uzantılarını cihazın tanıdığı uzantılar yapmama rağmen Video player özelliği kayıp

    Açılış menüsü; Diğer e basın; Video iconu nu göreceksiniz. Birşekilde icon silinmiş ise ( ki çok zor) SW güncellemesi yapınız. Yine de olmazsa benimle telefonla irtibata geçiniz.

    SW güncellemesi yapmam için ne gerekli. Cihazı bilgisayarıma bağlayıp yeni güncellemeleri de yaptım ama gene de gelmedi. Tel belirtebilir misin? Hangi Tel?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    qxv-523 Model Navigasyon cihazımda Video İzle bölümü yok. Videoların uzantılarını cihazın tanıdığı uzantılar yapmama rağmen Video player özelliği kayıp

    Açılış menüsü; Diğer e basın; Video iconu nu göreceksiniz. Birşekilde icon silinmiş ise ( ki çok zor) SW güncellemesi yapınız. Yine de olmazsa benimle telefonla irtibata geçiniz.

    SW güncellemesi yapmam için ne gerekli. Cihazı bilgisayarıma bağlayıp yeni güncellemeleri de yaptım ama gene de gelmedi. Tel belirtebilir misin? Hangi Tel?

    0212 482 86 00. Şahin Kayır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    quote:

    Orijinalden alıntı: navitechservis

    quote:

    Orijinalden alıntı: pasalipomak

    qxv-523 Model Navigasyon cihazımda Video İzle bölümü yok. Videoların uzantılarını cihazın tanıdığı uzantılar yapmama rağmen Video player özelliği kayıp

    Açılış menüsü; Diğer e basın; Video iconu nu göreceksiniz. Birşekilde icon silinmiş ise ( ki çok zor) SW güncellemesi yapınız. Yine de olmazsa benimle telefonla irtibata geçiniz.

    SW güncellemesi yapmam için ne gerekli. Cihazı bilgisayarıma bağlayıp yeni güncellemeleri de yaptım ama gene de gelmedi. Tel belirtebilir misin? Hangi Tel?

    0212 482 86 00. Şahin Kayır

    Sorun çözüldü. Teşekkürler Şahin Bey.




  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.