Şimdi Ara

Nakil Sonrası Tarife Değişikliği(?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    İlk mesajı değiştirip güncel bilgiyi paylaşıyorum:
    Nakil işlemi gerçekleşti. 59 TL olan fiber 24 mbit internetim nakil sonrası aynı fiyata 8 mbit yalın adsl olarak değişti. İnternetsiz kaldığım için mecbur geçiş yaptım yapacak bir şey yok diyerek.
    Gelen ekip hattı kontrol ettiklerinde maksimum 8 alabileceğimi paketi 16 mbit'e yükseltmem durumunda kopmalar yaşanacağını ve verimsiz olacağını söyledi.
    Ocak ayına kadar idare edip eğer net 8 mbit alabileceksem devam edebilirim sonuçta adil kullanım da kalkacak dediğimde, adil kullanımın kalkması sizin için geçerli değil siz eski müşterisiniz Ocak ayında sözleşme imzalayan müşteriler için akn olmayacak dedi.
    Müşteri hizmetlerine AKN ile ilgili sorduğum tüm sorularda bilmiyorum cevabı aldım. Müşteri hizmetleri cevap vermekten kaçıyor belli ki. Ekibe bunu söylediğimde haklılar bilmiyorlar bir belirsizlik var bize söylenen eski müşterilerin aynen devam edeceğiydi dedi.

    Milleti deli gibi arayıp sözleşme yeniletmeye çalışmalarının sebebi buydu zaten belliydi bir şeyler olacağı.

    Şimdi ne yapsam bilmiyorum. Binada Kablonet kutusu var muhtemelen kablonet ile sağlıklı bir bağlantı alınabiliyordur. Ona geçmek istiyorum ama cayma bedeli 500 küsür TL çıkıyor. Bunu tüketici hakem heyetinden çözebilir miyim emin değilim.

    Eski mesaj:

    quote:

    Bulunduğum muhitte şuan fiber altyapısı ile internet kullanmaktayım. Fakat 1-2 hafta içerisinde ev değiştireceğim ve kiraladığım yeni dairede fiber altyapısı bulunmamakta. Mecburen ADSL/VDSL seçeneklerine geçiş yapmam gerekiyor. 1 yıl daha taahhüdüm devam ettiği için iptal gibi bir durum söz konusu olamıyor. Zaten iptal edilse bile diğer servis sağlayıcıların vereceği kotalı belirsiz paketlerine gereksiz fazla para vermek istemiyorum.

    Burada asıl merak ettiğim şu;
    -Fiber olarak imzalanmış sözleşmede servis sağlayıcı bana fiber hizmeti sunamadığı için bir hakkım var mıdır? İmza attığım paketin fiyatından daha yüksek bir fiyata yeni tarifeye geçebileceğim bilgisini verdi müşteri hizmetleri.
    -Superonline ADSL/VDSL paketine geçtiğim taktirde 2019 yılı itibariyle kotalı ve dolayısıyla hız düşümlü bir pakete mi taşınacağım yoksa taahhüt gereği hız düşümsüz kotasız bir paket mi tanımlanacak?
    -Böyle bir durumda seçilebilecek en uygun fiber dışındaki paketler nelerdir? 64 TL'ye 16 mbit'e kadar gibi bir teklif aldım. Mevcut paket fiyatım 59 TL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnonimAdam -- 4 Aralık 2018; 11:44:27 >







  • Yardımcı olabilecek kimse yok mu?
  • Merhaba, siz sözleşmeyi fiber üzerine yaptınız, eğer yeni yerde fiber yoksa, altyapı yetersizliği nedeni ile ücretsiz iptal hakkınız var. İlla xdsl alacaksınız gibi bir zorlama yapamazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkosucu

    Merhaba, siz sözleşmeyi fiber üzerine yaptınız, eğer yeni yerde fiber yoksa, altyapı yetersizliği nedeni ile ücretsiz iptal hakkınız var. İlla xdsl alacaksınız gibi bir zorlama yapamazlar.
    Bu şekilde çıkış yapıp ceza bedeli yansıtılan kullanıcılar varmış. Bu sisteme girmek kolay da çıkmak zor malum. Net olarak ceza bedeli ödememek için ne yapmak gerekir?
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:12:4 >
  • AnonimAdam A kullanıcısına yanıt
    Çıkan ceza bedelini ödeyip, tüketici hakem heyetine başvurmak gerekli. Ödediğiniz miktarı faizi ile geri alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkosucu

    Çıkan ceza bedelini ödeyip, tüketici hakem heyetine başvurmak gerekli. Ödediğiniz miktarı faizi ile geri alırsınız.
    Hem konuyu yukarı taşımış olayım hem de cevap vereyim.

    Bunu daha önce yapan var mı? Nakil sonrası bunu yapsam ceza ödemeden kurtulabilir miyim? 500 TL'den fazla ceza çıkıyor fiber dolabı yaptırıyoruz sanki. Başınıza daha önce geldi mi bu durum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

    bu mesaj silindi
    Maddeye göre dediğiniz doğru.
    Acaba yapan oldu mu? Ceza iyi bi bedel çünkü ödemek istemiyorum açıkçası.

    Bunu müşteri hizmetlerine taşınmadan önce sorduğumda sözleşmede sunulana göre hiç internet bağlanamayacağı durumlarda ücretsiz iptal hakkınız var ceza ödersiniz demişlerdi.
  • AnonimAdam A kullanıcısına yanıt
    Tüketici haklarının 16. Maddesi, 2. Fıkrasını incelediğinizde net cevabı bulabilirsiniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.