Şimdi Ara

N11 Yapılmayan Alışverişten Paramı Aldı Geri Ödemiyor.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
693
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11 Kasımda 26.90 liraya kemer almak istedim. Alışverişi yaptım siparişlerime baktım hiçbir şey yok. Canlı destekten bildirdim. Kemer mi almıştınız dedi. Evet dedim. Şu an yoğunluk var birkaç gün içinde düzelir telafisi yapılır şikayetinizi kaydettim dedi. Tamam dedim doğrudur 1-2 gün sonra tekrar ararım veya yazarım. Birkaç gün sonra tekrar aradım şikayet oluşturdum. Bankanızla görüşün ödeme itirazında bulunun bizden kaynaklı bir şey yok dediler. Bankayı aradım '' Onay kodunu girerek alışveriş yapmışssınız ödemeyi yapan da sizseniz bu durumda itiraz hakkınız yok alıveriş firmasıyla görüşün'' dedi. Siz de haklısınız dedim. N11 i şikayetvara yazdım yine tık yok aynı hikaye bankanızla görüşün diyor. Resmen paramın üstüne yattılar.

    Alışveriş sitelerinin çok hatasını gördüm ama böylesini de görmedim.



  • ödemen karşlığında hizmet alamamışsın. Nasıl ödeme itirazında bulunamıyorsun ? Bilgisiz mh ye denk gelmiş olabilirsin. 2 bankanın itiraz şartlarını atayım örnek olsun, ödemen karşılığında hizmet alamışsın.
    https://www.akbank.com/kredi-karti-harcama-itirazihttps://www.garantibbva.com.tr/tr/bireysel/kredi_kartlari/kredi_karti_kullanim_kilavuzu/islem_itirazi.page




  • Banka diyor ki Alışveriş karşılığında hizmet almışsınız. Itiraz konulu maddelere bakınca benim durumumu karşılamıyor. Yanı banka diyor ki firma sizin ürünü vermiyorsa o bizim sorunumuz değildir.
  • Merhaba muratsahin2003,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba muratsahin2003,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    Cep numaramı gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratsahin2003

    Banka diyor ki Alışveriş karşılığında hizmet almışsınız. Itiraz konulu maddelere bakınca benim durumumu karşılamıyor. Yanı banka diyor ki firma sizin ürünü vermiyorsa o bizim sorunumuz değildir.
    firma sana ürünü göndermiyorsa itiraz edersin banka da o firmaya parayı vermez bu böyle işler. Müşteriye iade eder. Ne demek hizmet alamayınca firma ile görüşün. Milleti cahil cühela sanıyorlar sanırım
  • ulan nasıl sinirlendim bak. Hangi banka hocam? İfşa edin şu kan emici bankayı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dumura Uğrayamayan Adam

    ulan nasıl sinirlendim bak. Hangi banka hocam? İfşa edin şu kan emici bankayı
    Yapi kredi bankası hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.