Bir kaç defa müşteri hizmetleriyle görüştüm, sikayetvar.com'da şikayetimi belirttim ama bir türlü çözemediler. Bir de burada dile getireyim, forumla ilgilenen n11 yetkilisi arkadaş belki bir çözüm bulabilir. Aslında benden ziyade satıcı arkadaşın mağduriyeti söz konusu. Olay şu:
"engindenizmalzemeler" mağazasından 209924525692 nolu sipariş kaydıyla "ecusima yedek kafa" satın aldım. Satıcı ürünü gönderdi, ben de deneyerek teslim aldım. Ancak kargo firmasının bilgilerinin sisteme otomatik düşmemesi nedeniyle (sanırım) sipariş "kargolandı" durumuna geçmedi. Satıcı oradan n11 le görüşmeler yaptı, ben buradan görüşmeler yaptım, bir türlü doğrudan müdahale v.b. bğir yöntemle sorunu çözebilecek birine ulaşamadık. Sipariş tam 1 aydır "geciken kargolama" pozisyonunda beklemede. Dahası bu durumda daha ne kadar bekleyecek belli değil. İlgilenen yok, müdahale eden yok, umursayan yok.
Forumda gezinen n11 firma yetkilisi arkadaşın bilgisine !
lojistikdestek@n11.com buraya sipariş numaranızı söyleyip ürünü teslim aldığınızı söyleyin sistemden düşüyorlar
Paylaşımımın akabinden n11 tarafından arandım. Sorun halloldu.