Özet geçeyim. Yanmaz eldiven aldım , Parmağında 3 milim delik çıktı, üretimden kalan bir defosu olduğu aşikar. Mersin Tarsus'dan Erbu Teknik adındaki yerden almıştım, soru cevaptan yazdım defolu diye, eldiven kalınlığından bahsettiler dedim 3 milim delik var, yolladım. Tabi ürünü "Değişim" talebiyle yolladım, kod alıp sürat ile geri gönderdim. Ayın Otuzundan Beşine kadar bekledim adamlara ürün gitmiş bana bir şey yollamıyorlar, haber de vermiyorlar. Adamlara soru cevap yazdım, dedim değişim ürününü kargoladınız mı? adam da bana diyor ki.. "tekrardan deneyiniz veya n11 i arayınız" Sonra yine üsteledim dedim kaç gün önce değişim için kargoya ücretsiz geri verdim ürünü?, adam bana diyor ki; "Sistemimizde değişim talebi isteği gözükmüyor o yüzden lütfen tekrardan değişim talebi oluşturunuz veya n11 den destek isteyiniz" Ulan böyle iş mi olur? Neyin değişimini göremiyon mk? Üründen de ses seda yok, sana resim atmadım mı değişim formunu? niye söylemiyorsun? adam diyor; "ÜRÜN BİZE GERİ GELDİ FAKAT İADE OLARAKTAN GELDİ SİZDE DEĞİŞİM OLARAKTAN SİSTEME TEKRAR GİRİNİZ VEYA N11 DEN DESTEK ALINIZ BİZ KAFAMIZA GÖRE GÖNDERİM YAPAMIYORUZ SİSTEMDEN DEĞİŞİM TALEBİNİZİ GÖREMİYORUZ" Ben eldiveni yolladığımı görüyorum, ertesi gün gitmiş zaten. 28 kargo 30 orada en geç. Tepem attı, resmen siplemiyorlar adamı. Kaç gündür sistem ödemeyi geçecek diye en sonunda ertelemeyi seçtim zaten. N11 ile görüşmeye koyuldum cuma yazıştım, yetkililer size döncek dendi pazartesi geçti ben de gittim bugün yine yazdım 40 tl değişim kuponu vereceklermiş. Konuşmanın ortasında 40 tl'lik kupon tahsis edeceğiz deyince, ben de dedim şimdi para iadesi yapmıyor musunuz? Resmen Erbu Teknik ve N11 ortak dolandırıcılığına maruz kaldım, konuşma birden buz kesildi. Biz parayı şak diye yolluyoz sayın m koduum. Niye elitler gibi takılıp bekletiyorsunuz da ödeme geçmiş olunca iade olmuyor? Şimdi bakalım iade olacak mı? Adamlar iade geçiyoruz dedi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 10 Kasım 2021; 14:0:52 > |
Bildirim