Şimdi Ara

N11 beni mağdur etti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar n11.com ile başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. Yazılım sektöründe faaliyet gösteren bir firmanın satış/pazarlama departmanında çalışmaktayım Firmamız bizlere belirli periyotlarda prim olarak n11 hediye çeki veriyor bizde bunları sisteme tanımlayıp alışveriş yaparak kullanıyoruz. Ekstra eforlar sarf edip kazandığımız (satışta çalışan arkadaşlar bilirler.) bu primleri yani çekleri harcarken bugüne kadar hiçbir sıkıntı yaşamadık ta ki 01/08/2019 da aldığım bir ürünü iade edene kadar. İşte bütün süreç burada başladı. 750 tl lik bir çek sisteme tanımlayıp alışverişimi yaptım kargo sürecinden sonra ürünler elime ulaştı ürünlerden biri defolu olduğu için iade sürecini başlattım gönderen firma sıkıntısız iademi kabul etti ve süreç tamamlandı fakat n11 çekimden kullandığım tutarı iade etmedi. Tutar yaklaşık 250 tl yani çekin 3te 1ine tekabül ediyor. İlk iletişime geçtiğimde süreci değerlendiricez dediler daha sonra ise prosedür gereği bu iadenin mümkün olmadığını dile getirdiler. Canlı chat sistemindeki ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Böyle bir usulsüzlük ve paraya çökme işlemini daha önce hiç yaşamadım. Bu arada çalıştığım firma bu çekleri nakit ödeyip satın alıyor. O nokta da da herhangi bir problem yok. Lütfen bunu paylaşarak herkesin görmesini sağlayalım. Destekleriniz için teşekkür ederim.
    N11 beni mağdur etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.