Şimdi Ara

msi gx630-anko...arkadaşlar bi yardım lutfen...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaşlar.hepsiburada.com dan msi gx630 notebook aldım.bilgisayar ilk başlarda iyiydi fakat sonradan aşırı ısınmaya başladı işlemcinin fanı durdu serviste(anko)değişti.daha sonra sol menteşe kendiliğinden açılmaya başladı(dikkat edin kırılmadı 2 parçaymış ve açılmaya başladı) bende elimde patlamasın diye yolladım servise 25 ekimde.dun bi bayan aradı ve menteşenın açılmasının kullanıcı hatası oldugunu soledi daha doğrusu msi merkez onlara oyle soylemiş.bende kendilerine benden kaynaklanmadığını soyledım.ben notebooku sureklı masa ustunde kullanıyorum bıkaçdefa başka yere goturmusumdur.mentese yada kasanın herhangı bıyerınde çizik,kırık,ezik,vuruk hiçbişey yok.telefonda bayana bunu soyledim evet doğru fakat msi merkez bize bunun kullanıcı hatası olduğunu soyledi dedi ve benden yapılması ıcın 130 dolar artı kdv istedi.bende urunu yollayın bana geri dedim.şimdi ne yapmalıyım?bana bi yol gosterin arkadaşlar lutfen...msi turkiyeyi arıyorum sureklı mesgul onlarla irtibata gecemedim...bilen arkadaşlar lutfen yardımlarını esirgemesinler...2210tl ye aldığım notebook elimde patlıcak...şimdiden çok teşekkür ediyorum...







  • buarada çalışıyorum gece okuyabilirim yorumlarınızı arkadaşlar lutfen tavsiyelerinizi yorumlarınızı önerilerinizi esirgemeyin...
  • Benim bilgisayarımda da aynı sorun var. EX620 modeli ve 2 senelik. Kullanıcı hatası olduğunu sanmıyorum çünkü sadece açıp kapamayla bu hale geldi.
    Asuslarda da aynı sorun var sanırım. Arkadaşımın ekranı arkasına destek koymadıkça düzgün duramıyor. Benim bilgisayarımın şu anda sadece bağlantı noktalarından biri gevşedi ama ekran hala düzgün duruyor. O yüzden ben tamire ihtiyaç duymadım.
  • olaya bi bakarmısınz ankodaki bayan aradı ve bana dediki bu sizin hatanız!bende anlattım olayı ve sizin hatanız değil ama msi bunu kullanıcı hatası olarak kabul ediyor ve garanti kapsamına almıyor dedi!!!bilgisayarım yapılmamıs bır sekılde geri geldi ve direk geri yolladım ısınma problemını yıneledim ve gayet guzel bı not yazdım kırılan mentese konusunda...ne msi dan ne ankodan memnun değilim dedim...gorucez bundan sonra ne olacak...emanet bılgısayarla ıslerımı goruyorum msi ın bana bunu yapmaya hakkı yok...garanti bıtene kadar servise yollıcam sonrada hakem heyeti ve ıcra mahkemesı benım kaybedıcek bıseyım kalmadı laptobumdan oldum zaten...
  • Haklısınız, ne yazık ki sadece MSI değil, Türkiye'deki servislerin çoğu gerçekten çok kötü, bilgisayarla ilgili olanlar ve de olmayanlar.
    Acer marka bilgisayarı olan bir arkadaşım sorun yaşamıştı ve servise gittiğinde gereksiz bir çok parçanın değiştirilmesini söylemişlerdi. O da itiraz etti ve sadece gerekli olanları değiştirtti, şimdi ise hiç sorunu yok. Kısacası Türkiye'de her şey insanları kazıklamaya yönelik.

    Ben Hollanda'da yaşıyorum ve tamamen benim hatamla kırdığım alet de oldu, keyfime göre değiştirmek istediğim şeyler de oldu fakat hiç sorun çıkarmadan değiştirdiler. Maalesef Türkiye'de ahlak konusunda çok sıkıntılarımız var, o yüzden 3.dünya ülkeyiz ve bu kafa yapısını değiştirmezsek böyle kalmaya devam edeceğiz.
  • İnternetten ürün almayın hocam. Maalesef bu durumların hepsi internetten yapılan alışverişle alakalı. Sonuçta siz hepsiburadanın müşterisisiniz ve onlar ilgilenmek zorunda.
  • emin olun umurlarında değil biz sadece satıcıyız diolar işin içinden çekiliyorlar...aldığım ürün sadece orada satıldığı için aldım yani mecburiyetten...anko ise ayrı bi karın ağrısı...msi türkiyenin ise telefonları daimi meşgul...ahizeyi kaldırıp kenara koymuslar galiba...ankoyu aradığımda sordum dedim msi türkiyeye ulaşamıyorum siz nsl ulaşıyorsunuz dedi biz bilmeyiz dedim siz o markanın teknık servısısınız nasıl ulaşamıyorsunuz...anlıycağınız topu birbirlerine atıp duruyorlar...buarada 2. gönderdiğimde servis raporu yoktu hakem heyetıne gidicek olsam rapor olmaması bi arıza yaratırmı kargo fişleri var ama raporlar yok?...bıktım yemn ediyorum bidaha elimle kurcalamadan almıcam...bundan sonra ne yapmam nasıl bi yol izlemem gerektiğine dair fikirleri olan arkadaşlar fikirlerini esirgemesinler lütfen...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.