Şimdi Ara

Mount&Blade II: Bannerlord (DİĞER KONUDAN DEVAM)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
241
Cevap
5
Favori
16.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GÜNCEL KONU BULUNDUĞU İÇİN KİLİTLENMİŞTİR, LÜTFEN ALTTAKİ LİNKTEN DEVAM EDELİM
    ANA KONU:
    http://forum.donanimhaber.com/m_81843467/tm.htm


     Mount&Blade II: Bannerlord (DİĞER KONUDAN DEVAM)


    Evet arkadaşlar sonunda TaleWorlds suskunluğunu bozdu ve Mount&Blade II: Bannerlord'u duyurdu!
    Oyun hakkında detaylı bilgiler verilmedi. Ancak serinin diğer oyunlarında ki özelliklerin ve oyuncuların beklediği yeniliklerin olacağı belirtildi. Duyuru ile birlikte oyunun kısa bir tanıtım videosu yayınlandı.
    Bannerlord’un yapımına odaklandıklarını söyleyen Taleworlds, oyuncuları tatmin edecek bir oyun hazırladıklarını ve beklentileri karşılayacaklarını da açıklamanın devamına ekledi.

    Oyunun Tanıtım Videosu :


    Videonun açıklamasında ise şöyle yazıyor: TaleWorlds sevilen oyun serisi Mount&Blade'in yeni oyununu gururla sunar, Mount & Blade II: Bannerlord. Bu action-RPG-strateji oyunu oyuncuları kurgusal bir dünyaya yolculuğa çıkartıyor ve devasa çaplarda, daha büyük, daha kanlı ve her zamankinden daha yoğun ortaçağ dövüş sanatı sunuyor. Mount & Blade II: Bannerlord popüler Mount & Blade sistemi üzerinden bir sürü ilgi çekici ve oldukça yeni özelliklerle birlikte gelecek.

    Mount & Blade II: Bannerlord hakkındaki detaylar önümüzdeki aylarda açıklanacak. Güncel haber ve duyurular içinwww.taleworlds.com 'u ziyaret edin..

    Bölüm Sonu Canavarı'nda şöyle bahsetmiş : Türkiye'den çıkmış olup da dünyada en çok tanınan oyun serilerinden olan Mount & Blade, yeni oyununa kavuşuyor. İlk duyuru sırasında ayrıntılı bilgilerin paylaşılmadığı oyun, serinin beğenilen özelliklerinin haricinde oyuncular tarafından büyük istek alan önemli özellikleri de içerecek.

    Evet bundan bir süre önce Mikail Yazbeck bu konuda ufak bir açıklama yapmıştı hepimizin bileceği üzere, ve sonunda iş resmileşti eminim birçok kişi bundan memnun kalmıştır Mikail Yazbeck bize ipucunu şöyle vermişti : "Hi, I'm Mikail Yazbeck, a designer and producer in Taleworlds Entertainment. I am currently designing Mount&Blade 2, and also finishing up my development duties on With Fire And Sword..." Türkçesiyle : "Selamlar, Ben Mikhail Yazbeck, TaleWorlds Entertainment'te bir geliştirici ve çalışanım. Şu an Mount&Blade 2 üzerinde çalışmaktayım, ayrıca WFaS daki görevlerime de bitirme aşamasına geliyorum."

    Arkadaşlar bu arada internette dolaşan birkaç söylentiden bahsedeyim; Warband'dan sonraki oyunlar Taleworlds Entertainment'e ait değil. Sadece teknolojilerini Sich Studios'a kiraladılar, ayrıca Napoleonic Wars ise hayranların kurduğu bir stüdyo olan Flying Squirrel Entertainment tarafından yapıldı. Taleworlds de sadece destek verdi. Bu da demek oluyor ki Warband'den sonra Taleworlds tamamen Mount&Blade 2 üzerine çalışıyordu. Uzun zaman önce internete sızan bir videoda Mount&Blade 2 deki birkaç kareye rastlamıştık. Grafiklerin geliştiği, haritanın yapım aşamasında olduğu ( daha şehir ve köy isimleri yoktu village 1 village 2 gibi adlandırılıyorlardı ) ve karakterleri birçok ayrıntısıyla kendimiz yapıyorduk. Tabii bu video uzun zaman önce düşmüştü internete. Bu durumda Taleworlds Fire&Sword çıkmadan önce Mount&Blade II çalışmalarına başlamıştı. Bu da demek oluyor ki beklentilerimizin fazlasıyla karşılandığı bir oyun göreceğiz yakında.

    Bu konu XanthiN tarafından kilitlenmiştir.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Nisan ayında bir röportaj yapılmış yeni oyunumuz hakkında:

    Q: M&B2'de ne gibi değişiklikler olacak?
    A: Herşeyi baştan yapıyoruz, eski oyunlardan herhangi bişeyi tekrar kullanmıyoruz.
    "Parry" olayına bakacağız. Örneğin bloklama için tüm animasyonları tekrar yapacağız.
    Programlama dilini değiştirdik.

    Q: Peki ya module sistemi?
    A: Module sistemi yok artık, çok daha kolay bişey olacak.
    Oyunun tüm mimarisini baştan yapıyoruz.
    Eski oyunlarda bu kod olayları üstüste bindikçe şişti, daha kolay, anlaşılır bi olay olacak.

    Q: Zombie dosyaları var oyunda, ne iş?
    A: Tabikine var.
    Şu anda animasyon gibi hikayeler "hard-coded", M&B2'de bu tarz sınırlamalar çok daha az olacak.

    Q: Yeni harita olacak mı?
    A: Harita olayını 3 kere falan değiştirdik ama bu en son versiyon iyi oldu, bunu yapacaz.
    Calradia'yı genişleteceğiz.

    Q: "MP campaign" olacak mı onu de bakam.
    A: Valla hacı şu aşamada "competative ya da co-op mp" zor görünüyo yav.

    Q: Rekabet olayı? Benzer oyunlara nasıl kafa tutcanız?
    A: Ah, rekabet, vah rekabet…
    Biz sahaya çıkıp en iyi oyunumuzu oynamaya çalışacağız. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar.
    Tarihsel olasılığı olan, iyi oynanışa sahip olaylara devam edeceğiz.

    Q: Oynanabilirlik daha ulaşılabilir mi olacak? Nasıl olacak da olacak?
    A: Vikingleri uzay savaşçılarıyla dövüştürmeyeceğiz tabikine ama olsaydı çok da süper olmaz mıydı?
    İngilizler Fransızlara Karşı falan gibi bi olaya girmeyeceğiz, belirli bir yıla odaklanma gibi bi olayımız yok.

    Q: Rekabetçi mp olayına ne diyosun, nasıl olacak da olacak? NC, ENL hikayeleri, haritalar falan?
    A: Konuşuyoz bu işleri.
    Nation's cup desteği ve şu anda biraz eğreti duran web sayfası. Çözeriz bunları, poroblem yok. Bi turnuva serisi falan yapacaz, "official ladder" hikayesi.

    Q: Oyuncu IDleri nolcak? Oyuncu ve klanları resmi olarak temsil imkanı falan fıstık?
    A: Bakıyoruz o işlere. Forumda, web sayfasında, oyunda; her bi yerlerde kullanılacak bi hesap olayına bakıyoz.

    Q: İtalyanca olcak mı ondan haber ver.
    A: Vallaha hacı şimdiye kadar siz çevirdiniz, gene çevirirseniz olur yani. Bize ulaşır bunlar, değerlendirir, onaylar resmi yaparız çeviri işini.

    Q: Oyun çok satmaya başladığından beri bi haller oldu size, forumda falan pek yoksunuz; ne iş?
    A: E hacı, olay büyüdü. Ben işe girdiğimde 5 kişi vardı, şu an 25 olduk. Şu an gösterecek pek bişey yok o yüzden resmi bi haber falan vermedik henüz. Biz öyle çok büyük de değiliz, bizi biz yapan sizsiniz, şu oyuna biraz çalışalım çözeriz hepsini.

    Q: Dinazor mu varmış neymiş?
    A: *güldürdü* Arkeolog olursan bulursun. [Ç.N. Burada en kral insan Kleidosaurus'a gönderme yapılmış.]

    Q: Fizik motoru nasıl oluyo?
    A: Daha dur hacı, erken o işler. Ama bakacaz, oyunda çevreyle etkileşim olayına girecez. İdeali vur, kır, parçala bu işin ama bakacaz; baştan yapıyoz fizik olayını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kargagöz -- 24 Kasım 2012; 20:19:03 >




  • Merakla beklliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu nasıl bir röpartaj ?

    Ciddi değildir umarım. Bukadar basit insanlar çalışmıyordur taleworlds ta sanmıyorum.
  • vallah cevaplara bak ergenmidir nedir
  • röportaj on numara 'hacı'
  • Oyun bildiğiniz gibi yapım aşamasında önerileriniz içinhttps://tricider.com/en/brainstorming/TPYL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883

    Q: "MP campaign" olacak mı onu de bakam.
    A: Valla hacı şu aşamada "competative ya da co-op mp" zor görünüyo yav.

    Q: Rekabet olayı? Benzer oyunlara nasıl kafa tutcanız?
    A: Ah, rekabet, vah rekabet…
    Biz sahaya çıkıp en iyi oyunumuzu oynamaya çalışacağız. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar.
    Tarihsel olasılığı olan, iyi oynanışa sahip olaylara devam edeceğiz.

    Q: Oyuncu IDleri nolcak? Oyuncu ve klanları resmi olarak temsil imkanı falan fıstık?
    A: Bakıyoruz o işlere. Forumda, web sayfasında, oyunda; her bi yerlerde kullanılacak bi hesap olayına bakıyoz.

    Q: İtalyanca olcak mı ondan haber ver.
    A: Vallaha hacı şimdiye kadar siz çevirdiniz, gene çevirirseniz olur yani. Bize ulaşır bunlar, değerlendirir, onaylar resmi yaparız çeviri işini.

    Q: Oyun çok satmaya başladığından beri bi haller oldu size, forumda falan pek yoksunuz; ne iş?
    A: E hacı, olay büyüdü. Ben işe girdiğimde 5 kişi vardı, şu an 25 olduk. Şu an gösterecek pek bişey yok o yüzden resmi bi haber falan vermedik henüz. Biz öyle çok büyük de değiliz, bizi biz yapan sizsiniz, şu oyuna biraz çalışalım çözeriz hepsini.

    Q: Fizik motoru nasıl oluyo?
    A: Daha dur hacı, erken o işler. Ama bakacaz, oyunda çevreyle etkileşim olayına girecez. İdeali vur, kır, parçala bu işin ama bakacaz; baştan yapıyoz fizik olayını.


    Bune ya ?

    Cevaplara bak




  • Klan olarak MB2'ye geçiş yapacağız,bekliyoruz.
  • Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.
  • Fire and sword tam fiyaskoydu bana göre Warbandı kaç kere bitirdim onu 3 gün oynayıp bırakmıştım. Warband ve modları baya oyalamıştı beni hele bir ingiltere modu vardı baya sağlam esirleri madene koyup çalıştırıyordun falan 10 numaraydı . Ama modlarla pro ekipler ilgilenmediği için çok bug çıkıyordu sıkıyordu bir süre sonra bence iyi hit almış modları incelesinler birde forumlardaki fikirlere biraz kulak versinler yine efsane bir oyun çıkar kesin. Fikir çok ama uygulamaya geçmiyor nedense...

    Brytenwalda mod baya eğlenceliydi krallarıyla arası bozulan lordlar senin kalene geliyor sana katılmak istiyordu. Sonra gücü halkın yada lordların eline verebiliyordun ona göre şehirlerinle yada lordlarınla aran iyileşiyordu vs baya güzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminmetehan -- 28 Kasım 2012; 23:00:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.

    öneri olarak yazmak lazım güzel olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.

    öneri olarak yazmak lazım güzel olurdu

    Harbiden çok iyi olurdu ha :D
    Kesin tarih yok heralde hala inşallah çabuk çıkar sabırsızlanıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.

    öneri olarak yazmak lazım güzel olurdu

    İletebileceğimiz biryer varsa yazalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.

    öneri olarak yazmak lazım güzel olurdu

    İletebileceğimiz biryer varsa yazalım

    https://tricider.com/en/brainstorming/TPYL buraya oyun için öneri yapabiliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    Anno 1404 ile Warband birleşimi bir oyun olsa tadından yenmez Kendi topraklarımıza istediğimizden koyabilsek, ekonomiyi, sınırları falan düzenleyebilsek muhteşem olurdu.

    öneri olarak yazmak lazım güzel olurdu

    İletebileceğimiz biryer varsa yazalım

    https://tricider.com/en/brainstorming/TPYL buraya oyun için öneri yapabiliyoruz

    Teşekkürler fikrimi hemen oraya yazdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çikilota

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem3883

    Q: "MP campaign" olacak mı onu de bakam.
    A: Valla hacı şu aşamada "competative ya da co-op mp" zor görünüyo yav.

    Q: Rekabet olayı? Benzer oyunlara nasıl kafa tutcanız?
    A: Ah, rekabet, vah rekabet…
    Biz sahaya çıkıp en iyi oyunumuzu oynamaya çalışacağız. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar.
    Tarihsel olasılığı olan, iyi oynanışa sahip olaylara devam edeceğiz.

    Q: Oyuncu IDleri nolcak? Oyuncu ve klanları resmi olarak temsil imkanı falan fıstık?
    A: Bakıyoruz o işlere. Forumda, web sayfasında, oyunda; her bi yerlerde kullanılacak bi hesap olayına bakıyoz.

    Q: İtalyanca olcak mı ondan haber ver.
    A: Vallaha hacı şimdiye kadar siz çevirdiniz, gene çevirirseniz olur yani. Bize ulaşır bunlar, değerlendirir, onaylar resmi yaparız çeviri işini.

    Q: Oyun çok satmaya başladığından beri bi haller oldu size, forumda falan pek yoksunuz; ne iş?
    A: E hacı, olay büyüdü. Ben işe girdiğimde 5 kişi vardı, şu an 25 olduk. Şu an gösterecek pek bişey yok o yüzden resmi bi haber falan vermedik henüz. Biz öyle çok büyük de değiliz, bizi biz yapan sizsiniz, şu oyuna biraz çalışalım çözeriz hepsini.

    Q: Fizik motoru nasıl oluyo?
    A: Daha dur hacı, erken o işler. Ama bakacaz, oyunda çevreyle etkileşim olayına girecez. İdeali vur, kır, parçala bu işin ama bakacaz; baştan yapıyoz fizik olayını.


    Bune ya ?

    Cevaplara bak

    Aslında röportaj normal. Çeviren admin gerizekalı. Hastasıyım zaten Taleworlds forumunun. Gülmek istedikçe girip bakıyorum çoluk çocuk ne yapıyor, ne demiş diye.




  • işte beklediğim haber :D grafikleri kötüde olsa en zevk aldığım yapımlar arasında ilk 3 tedir heralde çıktı gün alıcam
  • Yeni oyunda nelerin olması gerekiği hakkında çok çok yazıldı çizildi, yinede affedin bi kaç şey yazmak istiyorum,

    - Beni en çok rahatsız eden, bir ülkenin kralı olduğum halde, kendi ülkemde casuslar veya haydutlar tarafından kendi şehrimde pusuya düşürülmem ve yanımda hiç asker olmaması, ulan kralım ben, babam uyanmasın diye çaktırmadan eve girer gibi korkuyla şehrime giriyorum, çok komik oluyor. Kral olmak zor olmalı ama olduktan sonra gerekli saygı gösterilmeli

    - Oyunda kralken diğer lordlardan asker alabilmeliyim (lord onaylarsa tabi) veya bir lorda asker verdiğim zaman ilişkim artmalı

    - Haydutları para karşılığı orduma dahil edebilmeliyim

    - İstenildiği takdirde haydutların içine girip onlardan biri olabilmeliyim, eşkiya olabilmeliyim yani, onların başına geçebilmeliyim

    - Komutan sistemi olmalı, kendi ordumu bi kaç parçaya bölebilmeli, onların başına komutan olarak npc veya kıdemli askerlerden birisini komutan olarak yerleştirebilmeliyim

    - Kralken toprak paylaşımında büyük sıkıntı yaşıyorum, bir yeri ele geçirdiğimde önüme hangi lordumun ne kadar toprağı olduğunu, ne kadar tecrübeye sahip olduğunu, kimin toprak sahibi olup olmadığını bana kolayca anlatan bir ara yüz olmalı, bir yeri ele geçirdikten sonra lordların sahip olduğu toprakları görebiliyorum ama ne kadar tecrübeye sahip olduğunu, ele geçirdiğim yeri hak edip etmediğini, ne kadar askeri olduğunu, orayı koruyup koruyamayacağını göremiyorum

    - Hiç toprağı olmayan bir lorda toprak verdiğimde 2-3 kalesi bi kaç köyü olduğu halde aramın bozulduğu lordlar oluyor, en azından bu konuda daha dengeli bir ayar yapılmalı. hiç toprağı olmayan birisine köy bile versem hemen ülkenin en zengin lordu ile ilişkim geriliyor, bencillik bu kadar ortada olmamalı.

    - Başka krallıklarla karşılıklı anlaşma dahilinde dost olabilmeliyim, ortak hedefler olabilmeli.

    - Haydutlar kendi krallığımda gezerken bana saldırmamalı

    - Sadece kralı korumak için yeminli askerler / şovalyeler olmalı,

    - Npcler ihanet edebilmeli

    - Kral isterse ülkedeki tüm çiftçi asker kim varsa seferberlik mantığında savaşabilmeli

    taleworlds forumundan alıntı




  • Bakalım ilk oyunu orjinal alacaktım ama dlc mlc insanlar almış başını gitmişler. 2.'yi bekliyorum. Umarım güzel bir oyunla karşılaşırız ve çok geç gelmez oyun. Beyler hiç mi önizleme görüntüleri yok. En önemli kısım animasyonlar olması. Ayrıca class sistemi getirilmeli. Ne öyle tek tip asker herkes.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eXiLeD7182 -- 30 Kasım 2012; 20:01:13 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.