Şimdi Ara

Motosiklet Kulüpleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Motosiklet kulüpleri hakkında ne düşünüyorsunuz, sizin üye olduklarınınz tavsiye edebilecekleriniz var mı?

    https://youtu.be/so7x35CJSbY



  • quote:

    Orijinalden alıntı: B-veritas

    Merhaba arkadaşlar,
    Motosiklet kulüpleri hakkında ne düşünüyorsunuz, sizin üye olduklarınınz tavsiye edebilecekleriniz var mı?

    https://youtu.be/so7x35CJSbY

    motosiklet kulüpleri aslında tek bir koldan oluşmaz. yani türleri vardır. bu türler içerisinde sadece dostluk oluşturmak ve eğlence amacı güden, aidat almayan ve tek kriter düzgün efendi olmanızı gerektiren kulüpler de var, resmen askeri bir birlik gibi hissettiren kulüpler de var. hatta bazı kulüpler öyle bir yapıdadır ki örneğin chopper hakimiyetli bir yere racing veya naked ile girmeye çalıştığınızda sizi dışlayabiliyorlar. bu kulüplerde başı çeken bir veya birkaç kişi vardır ve onların sözünden çıkamazsınız, onların söylediklerinin dışında fikir beyan edemezsiniz. yani adamlar şu hızda gidilecek diyorsa o hızda gidilir. onu aşamazsınız. benim pek önermediğim ve önemsemediğim bir kulüp tarzıdır bu. ikinci tip ise spor kulübü bünyesinde olanlardır ki bunlar TMF müsabakalarına hazırlarlar. amatörden profösyonelliğe kadar. onların belli saatleri olur, adiat ve antrenör sistemleri vardır. ancak bu kulüplerden en iyisini seçmelisin. zaten TMF sitesinde bağlı bulunan kulüpler listesi vardır. üçüncü tip ise aidat alınmayan, gezilerde kafanıza göre hızlı gidebildiğiniz ve gezi sırasında belli bir toplanma noktaları olan, kulübe kabulünüz için sadece A2 ehliyet ve düzgün karakterin gerektiği kulüplerdir. hatta bu kulüplere üye olmak için motorunuz olması bile şart değildir. bu kulüpler çoğunlukla eski kurt dedikleri insanlar tarafından oluşturulmuş, genç kesme hem motor hem de maneviyat alanında birşeyler katmak amacı olan eski usul usta çırak sistemine benzeyen bir yönetimi olan kişilerden meydana gelmiştir ki benim bağlı olduğum kulüp böyledir. benim bağlı olduğum kulüpte 100cc'den tut 2000cc'ye kadar motor var. aynı zamanda chopper, touring, cub, racing, naked, endro, cross türlerinin hepsi bulunuyor. ve dediğim gibi 100cc motoru olan adam da var kulüpte, 2000cc olanı da

    gelelim avantaj ve dezavantajlarına; avantajlarına bakacak olursak asla yalnız hissetmezsiniz kendinizi. hele ki zaman içerisinde aranızdaki bağlar geliştiğinde şakalar yapa yapa, gezi ve toplantı esnasında güzel sohbetler ede ede keyifli dakikalar geçirirsiniz. hatta kulüp içerisinde belli dostluklar da edinip bu yeni dostunuzla/dostlarınızda birlikte özel geziler de yapabilirsiniz. eski kurtlardan da motosiklet kullanım, bakım, tamirat ve ileri sürüş teknikleri öğrenirsiniz. hatta siz de bazı deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz. dezavantajlarına da bakacak olursak, kendi kafanıza göre hareket edemezsiniz. kulüp içerisinde ve kulüp gezilerinde hal ve hareketlerinize özen göstermeniz gerekli. hatta kulübün amblemini taşıyacağınız için tek başınıza da dikkatli olmanız gerekiyor. yani ''ulan tek teker yapayım veya makaslı geçeyim'' gibisinden şeyler yapamazsınız örneğin. ya da gezi esnasında ''şu yol çok güzel oradan gideyim'' diyemezsiniz. ya da yemek yiyecekseniz gittiğiniz restoranın yemeklerini beğenmeseniz bile başka bir yere geçemezsiniz kafanıza göre. özellikle şehir içi sürüşlerinizde grubun çizgisini bozamazsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general_skyx -- 14 Şubat 2016; 15:09:57 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.