Şimdi Ara

Moto G'ye niyet Z5 Kısmet.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
1.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • reddes kullanıcısına yanıt
    netten satın almaktan başka çözüm yok. hem 14 gün içinde koşulsuz iade hakkı olduğu için daha avantajlı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Meraktan soruyorum. Neden netten almıyorsunuz?

    1- Güvenli değil !! 2- Elektronik alet bunlar. Yolda başına bişi gelir sana patlar... 3. Arızalı çıkarsa işin yoksa uğraş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FikirLideri

    netten satın almaktan başka çözüm yok. hem 14 gün içinde koşulsuz iade hakkı olduğu için daha avantajlı.


    Paketi açtıktan sonra o iade hakkın suya düşer..!! Bana cazip gelmedi !
  • reddes kullanıcısına yanıt
    Haha bunları nereden öğrendiyseniz yanlış bilgi edinmişsiniz. Asıl telefonu elden alırsanız ve arızalı çıkarsa iade almıyorlar, servise yolluyorlar. Fakat internetten alırsanız; ürünü önceden inceleme şansınız olmadığı için bir kusurunu gördüğünüz anda ya da kullandıktan sonra bile memnun kalmadığınız anda ilk 14 gün içinde KOŞULSUZ olarak iade yani PARANIZI GERİ ALMA hakkınız var. İnternetten alışveriş yapmak her zaman müşteri için daha avantajlıdır, tabi büyük mağazalardan alacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FikirLideri

    Haha bunları nereden öğrendiyseniz yanlış bilgi edinmişsiniz. Asıl telefonu elden alırsanız ve arızalı çıkarsa iade almıyorlar, servise yolluyorlar. Fakat internetten alırsanız; ürünü önceden inceleme şansınız olmadığı için bir kusurunu gördüğünüz anda ya da kullandıktan sonra bile memnun kalmadığınız anda ilk 14 gün içinde KOŞULSUZ olarak iade yani PARANIZI GERİ ALMA hakkınız var. İnternetten alışveriş yapmak her zaman müşteri için daha avantajlıdır, tabi büyük mağazalardan alacaksınız.

    Arkadaşım büyük mağazada telefonu deneyip alıyorsun.. arızalıysa zaten o an başka ürün alma hakkın doğuyor.. Veya Örn: Vatandan aldın bi süre sonra arıza yaptı.. Götürüyorsun tekrar vatana onlar hallediyor.. Teknik serviste neymiş.. Öteki türlü kargocu peşinde koşacaksın..
  • reddes kullanıcısına yanıt
    Korkunu anlamakla birlikte arkadaşların da söylediği gibi tüm söylediklerin geçersiz. Hepsinin tam tersi gecerli. Gönül rahatlığı ile bilinen bir siteden alabilirsin. Benim internetten yaptıgım alisveris sayısı herhalde 500den fazladır ve Türkiye'de internetten alisveris başladığından beri kullanıyorum. Sifir sorun...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Korkunu anlamakla birlikte arkadaşların da söylediği gibi tüm söylediklerin geçersiz. Hepsinin tam tersi gecerli. Gönül rahatlığı ile bilinen bir siteden alabilirsin. Benim internetten yaptıgım alisveris sayısı herhalde 500den fazladır ve Türkiye'de internetten alisveris başladığından beri kullanıyorum. Sifir sorun...

    Netten bende çok şey aldım ama elektronik konusu daha hassas bir olay.. !! Teşekkürler ...
  • reddes kullanıcısına yanıt
    Evet mağazaya gittin, ürünü test ettin sorun gözükmedi, alıp eve geldin ve 1-2 gün sonra bir yerinde arıza olduğunu fark ettin ve tekrar mağazaya gittin, gösterdin. Onlar alıp teknik servise yolluyor kargo ile. Öyle "aaa demek orası hatalıymış, tamam buyrun size yenisi" diye değişim yapmıyorlar hemen. Sonra bekle anam bekle, servis bakacak da ürün tekrar gelecek ki büyük ihtimal arızayı tamir edip tekrar veriyorlar sana. sonra daha yeni aldığım ürün tamir edilip tekrar elime verildi diye yakınıyorsun ama "ürününüzün sorunu giderildi, güle güle" deyip postalıyorlar. Yaa işte elden alımlarda böyle gıcık durumlar oluyor. İnternetten alırsanız her şey sizin lehinize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FikirLideri

    Evet mağazaya gittin, ürünü test ettin sorun gözükmedi, alıp eve geldin ve 1-2 gün sonra bir yerinde arıza olduğunu fark ettin ve tekrar mağazaya gittin, gösterdin. Onlar alıp teknik servise yolluyor kargo ile. Öyle "aaa demek orası hatalıymış, tamam buyrun size yenisi" diye değişim yapmıyorlar hemen. Sonra bekle anam bekle, servis bakacak da ürün tekrar gelecek ki büyük ihtimal arızayı tamir edip tekrar veriyorlar sana. sonra daha yeni aldığım ürün tamir edilip tekrar elime verildi diye yakınıyorsun ama "ürününüzün sorunu giderildi, güle güle" deyip postalıyorlar. Yaa işte elden alımlarda böyle gıcık durumlar oluyor. İnternetten alırsanız her şey sizin lehinize.

    Peki ikna oldum.. Kliksa'dan siparişi geçiyorum sıkıntı yaşarsam seni nasıl bulabilirim :) şaka tabi.. teşekkürler bilgi için !
  • reddes kullanıcısına yanıt
    kliksa.com'da iade ve değişim şartları nelerdir?

    6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'da belirtilen, müşterinin 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden ürünü iade etme hakkı dâhilinde iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilmektedir.

    İade edilecek ürünün tekrardan satışa uygun olması gerekmektedir. Ürün değişim ve iadelerinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'da belirtilen esaslar, müşteri memnuniyeti açısından alt sınır olarak kabul edilmektedir.



    İnternetten yapacağınız alışverişte önemli nokta şu: telefonun kutusunun yanında brightstar etiketi var, eğer o siz açmadan önce kesilmiş şekilde geldiyse iadeli üründür. Bu durumdan rahatsız oluyorsanız hiç ellemeden iade hakkınızı kullanın 1-2 gün içinde paranız geri yatar.
  • netten alışveriş yapmak için bankaların internet için verdiği kredi kartı mı gerekli, yoksa normal kredi kartı da kullanabilir miyiz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmm demek ki yenisi gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    hmm demek ki yenisi gelecek

    olabilir yenisi daha hoş bence..
  • high speed dirt kullanıcısına yanıt
    Normal kart da kullanabilirsiniz (online alisverise acik olmali) ama sanal kart oluşturursanız daha güvenli. Alışverişi yapıp limiti sifirlarsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Normal kart da kullanabilirsiniz (online alisverise acik olmali) ama sanal kart oluşturursanız daha güvenli. Alışverişi yapıp limiti sifirlarsiniz.

    teşekkür ederim.. teknosa'dan zenfone 5 aldım..
  • reddes kullanıcısına yanıt
    Eh hayirli olsun :) ben diğer arkadasa cevap yazmıştım aslında.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igorparker -- 20 Ekim 2014; 0:24:45 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: igorparker

    Eh hayirli olsun :)

    Çok teşekkür ederim :)

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayrılsıı olsunda Moto G hayattır :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkem0707 -- 22 Ekim 2014; 21:19:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkem0707

    hayrılsıı olsunda Moto G hayattır :D

    teşekkür ederim.. mutlaka o da çok güzel telefon..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.