Şimdi Ara

Mortal Kombat İnceleme Yazım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
1.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Mortal Kombat İnceleme Yazım


    Kombat begins…

    Retro oyunculuk dediğimiz, --yani eski oyunlara duyulan özlem, gerçekten tartışmaya açık bir kavram. Bu konuda ikiye bölünen oyuncuların bir kısmı; eski oyunların kalitesinden ziyade, oyunu oynama yaşı daha aşağılarda olduğu için fazla keyif verdiğini savunmakta. Kalanlar ise, eski oyunların şüphesiz günümüz yapımlarına göre daha kaliteli olduğunu iddia etmekte.
    Taraflar tartışa dursun, birçok oyun firmasının daha fazla kesime hitap etmek için kaliteden ödün verdikleri su götürmez bir gerçek.

    Mortal Kombat’ta, UMK 3’den bu yana bu kavrama fazlasıyla konu olan bir oyun. Öyle ki oyunun azılı fanları, yeni bir oyun duyurusundan çok, eski oyunların günümüz platformuna port edilmesinden yanalar. Özellikle Mortal Kombat vs. DC Universe hayal kırıklığından sonra, ne varsa eskide var diyen oyuncular soluğu ya arcade salonlarında almaya, yada evinde emülatörler yardımıyla eskiyi yad etmeye devam ettiler. Ta ki 2010 yılında duyurusunu yapan yeni Mortal Kombat oyununa kadar. Midway’den ayrılarak Warner Bros. bünyesinde NetherRealm stüdyosunu kuran Ed Boon ve ekibi, yeni oyunları için WB’dan aldıkları izin ile birlikte hemen kolları sıvadılar.

     Mortal Kombat İnceleme Yazım


    Duyurulduğu ilk günden bu yana, özüne döndüğünün ilk sinyallerini 2D dövüş alanını geri getirerek veren oyun, bol kanlı yapısı ve vahşet içeren ölüm hareketleriyle de, fanlarını yavaş yavaş geri kazanmaya başladı.

    İlk üç yapımın izlerini gördüğümüz oyunda hemen her karakter bu oyunlardan aktarılmış durumda. UMK 3’den Rain (DLC ile geleceği tahmin ediliyor.) haricinde her karakterin yer aldığı oyunda, 4. oyundan Quan Chi ise ilk kez 2D bir Mortal Kombat’ a konuk oluyor. Farklı oynanışı ve matrak X-Ray hareketi ile gerçekten tecrübe edilmesi gereken ve oyuna renk katan bir karakter. Bunun yanında, olmasa da olurmuş diyeceğimiz Lin Kuei Cyborg’lar kervanına sonunda katılma kararı alan Cyber Sub-Zero da yeni karakterimiz. Cyrax ve Sub-Zero karışımı bir oynanışa sahip bu karakter, aynı zamanda Quan Chi gibi oyunun diğer bir gizli karakteri.

    Oynanış olarak da ilk üç oyunun güzel bir harmanı olan oyunda, UMK 3’ den aşina olduğumuz koşma tuşu ve seri kombolar maalesef bulunmuyor. Bu yönden 2. oyunla daha çok özdeşleşen oyunda, daha çok 4-5 hitlik kısa kombolarla, özel hareketleri birleştirerek hayatta kalmaya çalışıyoruz. Yine de görsel olarak, 3. oyunu aratmayan dövüş sistemi, profesyonel ellerde, onun üzerinde komboyla gerçekten izlenesi bir performans sergiliyor. Oyuna eklenen Tag Team Battle seçeneğiyse, bütün bu dövüş mekanizmasını baştan yaratıp dövüş mekaniklerine derinlik katan en önemli özellik.

    Karakterlerimizi tek tuşla değiştirebilip, Marvel vs. Capcom’ da ki gibi partnerimizin asistlerinden faydalanabiliyor veya bir karakterle başlattığımız komboyu diğer karakterle devam ederek Tag Team Kombo yapabiliyoruz. Ayrıca Arcade modu da en tepeye kadar ikiye iki oynamak mümkün. Tamamen oyuncuların seçimlerine ve yaratıcılığına bırakılan bu mod, dövüş sisteminin en can alıcı ve eğlenceli hali olmuş.

     Mortal Kombat İnceleme Yazım


    Dövüş sistemi 2D olsa da, oyunun fiziklerinde eski oyunlardan kalan bir hantallık ve bazı komboların rakibe değmediği hissi görülebiliyor. Yinede UE’nin modifiye edilmiş haliyle yapımcıların ellerinden gelenin en iyisini ortaya koydukları aşikar. Bunun yanı sıra karakterler arası açılan mesafede, yalnızca dash hareketiyle arayı kapatıyor olmamız, koşma tuşunun eksikliğini hayli hissettiriyor. Dövüş alanının da zaman zaman görünmez duvarlar ile bölünmesi ve tamamını kullanamıyor oluşumuz bazı komboları yarıda kesmesi açısından bir eksi olmuş.

    Oynanışa etki eden en önemli özelliklerden biri de, oyuna yeni eklenen Süper barı.
    Üç kademeden oluşan bu bar, ilk kademesini Enhanced, ikisini Breaker, tamamınıysa X-Ray hareketleri için kullanıyor. Breaker eski oyunlardan aşina olduğumuz Gard ve ileri tuşunu kullanarak yapılıyor ve rakibin kombosunu yarıda kesiyor. Enhanced diğer bir deyişle Ex hareketler, standart hareketlerimizin daha güçlü versiyonları. SF IV’den aşina olduğumuz bu özellik sayesinde, örneğin Sektor ile attığımız roketin Enhanced versiyonunda güdümlü olmasını sağlayabiliyoruz. Veya Reptile standart görünmezlik hareketinde siluet olarak ekranda seçilebilirken, Enhanced görünmezlik ile (Vanish) tamamen kaybolabiliyor. Bunun gibi oyunda keşfedilmeyi bekleyen pek çok hareket olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca bazı karakterlere eklenen Focus hareketleriyle oyuna yeni eklenen X-Ray hareketine zemin hazırlayıp, daha efektif kullanılabiliyor. Örneğin Cage’in X-Ray hareketi denk getirmesi nispeten daha zor olduğu için, yumruğunu şarj edip rakibe diz çöktürebildiği bir ekstra hareketi bulunuyor.
    X-Ray hareketleriyse can barınızın üçte birini götüren ve harika kemik kırılma efektleriyle süslenmiş yeni görsel hareketler. Birçoğunun Fatality’lerden aşağı kalır yanı olmadığı gibi, kombolar üzerine denk getirebilirseniz tadından yenmeyecek bir hal alıyor.



    RETRO GAMER ACT I

    Hidden Kombatants


    Mortal Kombat’ın kendisi gibi efsane olan bir diğer özelliğiyse hemen her oyununda gizli karakterlerin fazlasıyla yer alıyor olması. Özüne döndüğünü bu özelliğiyle de kanıtlayan oyunda, Arcade Ladder’da karşılaşabileceğimiz 4 gizli dövüşçü bulunmakta.

    Klasik Noob Saibot (MKII):
    Arena: The Temple (Cathedral)
    Temple arenasında arka planda Noob Saibot’u gördüğünüz an, dövüşü Gard almadan kazanırsanız bu karakterle dövüşmeye hak kazanacaksınız.

    Klasik Reptile (MK I):
    Arena: The Pit (Night)
    İlk oyundan tanıdık bir isim. Yine ilk oyunda yapılması gerekenler korunmuş.
    Pit bölümünde gece ayın önünden geçen bir cadı gördüğümüz an, iki Roundu’da Flawless ile kazanın ve dövüş sonunda Pit Fatality yapın. Reptile Pit Bottom’da sizi bekliyor olacak.

    Ninja Smoke (MK II):
    Arena: Living Forest
    Living Forest arenasında ağaçların arkasında Human Smoke’u görürseniz, Dan Forden’ın meşhur Toasty’sini bekleyin ve çıktığı an Aşağı+Geri tuşlarına basın. Human Smoke size meydan okuyacaktır.

    Jade (MK II):
    ???



    Bunca yıllık özlemi kuru bir oyunla geçiştiremeyeceğinin farkında olan Ed Boon ve ekibi, paranızın fazlasını hak eden bir yapımla dönmüş durumda. PlayStation 2 çıkarmalarından bu yana favori haline gelen Conquest modu, bu kez en az onun kadar uzun soluklu bir hikaye moduna bırakmış yerini. MK vs. DC’nin belki de tek güzel yanı olan hikaye modu, daha iyi ve sinematik görsellerle yeni oyunda da yerini almış. İyi ve kötünün mücadelesini anlatan Mortal Kombat evreninde, hemen her karakteri hikayesiyle birlikte kullanma imkanı buluyoruz. Yeterince uzun ömürlü olan bu mod, aynı zamanda bu zamana kadar hikayesine önem vermesiyle de, bir dövüş oyununda yapılan ilklerden.

     Mortal Kombat İnceleme Yazım


    Hikaye modunun yanı sıra 300 round’luk birde Challange Tower mevcut oyunda. Bu mod da kolaydan zora doğru çok farklı karşılaşmalar bulunmakta. Başlarda herhangi bir karakterin temel hareketlerini gösteren karşılaşmalar, zamanla yerini belirli standartları olan dövüşlere bırakıyor. Örneğin bir karşılaşmada tepetaklak olmuş bir arenada tersten dövüşmeye çalışıyorsunuz. Bir diğerinde 45 saniyelik sürede rakibe 30 tane darbe indirmeniz gerekiyor. Shao Kahn ve Goro ordularına da maruz kaldığınız bir hayli zor müsabakalar da bulunmakta.

    Test Your Might, Test Your Sight, Test Your Strike, Test Your Luck, Test Your….?!

    Challange Tower’ın en eğlenceli kısımlarıysa 10-15 karşılaşma arasında mola niyetine karşınıza çıkan -Mortal Kombat’ın olmazsa olmazı- mini oyunlar.
    İlk oyundan tanıdığımız ve odun, kiremit kırdığımız Test Your Might’ a ek olarak, gözlerinizi ekrana diken ve kuru kafaların içindeki gözleri bulmaya çalıştığımız Test Your Sight modu da yeni oyunda yerini alanlardan.

    Tamamen yeni olan Test Your Luck modundaysa, kollu makinelerdeki gibi ekranda dönüp karşılaşmanıza pozitif veya negatif etki edebilecek bir çok özelliğin olduğu yeni mini oyunumuz. Spin’in ilk karesinde rakibimiz belirlenirken, diğer karelerde dövüşte ne gibi özelliklerimiz olacağı yada nelerden feragat edeceğimiz belirleniyor. Arenada buz veya meteor yağmuruna yakalanabilir, belirli zamanlarda zemine çivilenebilir, kollarınız yada kafanız olmadan dövüşebilir yada tam aksine etraftan Health veya süper barları toplayarak dövüşü lehinize çevirebilirsiniz. Yani her şey tamamen şansınıza kalmış durumda.

    Story ve Challange Tower’dan kazandığımız paraları da The Krypt’ten yüzlerce gizemi açarak harcıyoruz. Harika bir görselliği ve gezerken karşınıza çıkacak sürprizleriyle, 200’ün üzerinde açılmayı bekleyen Fatality, kostüm , soundtrack ve artwork mevcut.




    RETRO GAMER ACT II
    -alities, The Krypt, Kombat Kodes…


    Her bulduğu fırsatta oyunu eleştiren negatif medya, ikinci oyunla birlikte Friendship ve Babality’lerin oyuna eklenmesindeki en önemli sebep oldu. Zamanla oyuncular tarafından da kabul gören ve benimsenen bu göndermeler, dördüncü oyundan itibaren kalkarak yerini daha ciddi bir oyuna bıraktı.
    Yapımcıların tam olarak eskiye döndüğünün bir diğer işareti de, hayli sevimli Babality’ler. Uğraşıp bulmanız gereken bu kombinasyonları deneyerek ve Krypt’ten açarak öğrenebileceğiniz ikinci Fatality’ler ile birlikte listenize ekleyebilirsiniz.
    MK 3’den beri oyunun bir parçası haline gelen gizli kodlarda son oyunda Krypt’ten açılabiliyor. Test Your Luck modundaki efektleri oyuna dahil ederek arkadaşınızla kapışmanızı daha keyifli hale getirebilirsiniz.




    Ver geçeyim adamı…

    Tekli oyuncu olarak bakıldığında gayet doyurucu olan oyunun, multiplayer modu da bir o kadar başarılı. Ranked, veya friendly maçların yanı sıra, 8 kişilik turnuvalarında düzenlenebildiği avatar destekli King of the Hill modu da oyuna yeni eklenenlerden.
    Bu mod da oyuncular lobideki seyircilerden dövüşteki performansına göre puanlar alarak, adından da anlaşılacağı üzere en tepeye oynuyor. İddialı olanların yanında sürekli spam yapan ve noob diye tabir ettiğimiz oyuncuları da, başka arayışlara itmek zorunda olan bu mod gerçekten izlenesi maçlara ev sahipliği yapıyor.

     Mortal Kombat İnceleme Yazım


    Ranked maçlarda oyunun Arcade havasına uygun olarak rakip bulan oyunda, kendi odanızı kurmanızsa maalesef mümkün değil. Ayrıca bağlandığınız kişinin hızına da bağlı lag olma ihtimali yüksek bazı maçlar, daha çok local yani kendi ülkenizden arkadaşlarla Unranked maçlar yapmanıza zorluyor.

    Grafik olarak özellikle arenalar konusunda harika bir iş çıkaran oyun, ilk üç oyundan hemen her arenaya yer vermiş. The Pit, Deadpool, The Tower, Goro’s Lair, The Courtyard, Armory gibi muazzam bir listeye sahibiz. Pre-Rendered 2 boyutlu backgroundların üzerine tamamen dinamik ve atmosferi alevlendiren 3D kaplamalarla süslü arenalardan birçoğu gece ve gündüz varyasyonlarının yanı sıra, Stage Fatality’leri de barındırıyor. The Living Forest’ta homurdanan ağaçlar, trafiğin akıp gittiği bir şehir ve ekranın arkasında binaları yerle bir eden dev Godzilla. Gerçekten ekranda göreceklerinize hayran kalmamak elde değil.
    Karakter modellemelerinde de detaylara gösterilen özen inanılmaz. Özellikle dövüşçülerin kemik, iç organları, hatta ırklarına göre modellenen iskelet yapıları, X-Ray’leri uyguladığınız zaman gerçekten yapılan çalışmanın ne kadar özenli olduğunu gösteriyor. Eski oyunlardaki plastik görünümlü karakterler yeni oyunda daha kanlı canlı, etten kemikten savaşçılara bırakmış yerini. Kıyafetleri ve aksesuarları bağımsız hareket eden, ve harika animasyonlarla süslenen oyun grafik olarak bugüne kadar en iyi görünen 3D dövüş oyunlarından.

    Get over here…

    Sesler belki de oyunun en başarılı bölümü. Bazı karakterlerin seslendirmeleri ve sevinç pozları sırasındaki konuşmalardaki dudak senkronları haricinde gerçekten çok başarılı. Karakterlere ve arenalara özgü techno ağırlıklı müziklerin birçoğu, tarzım olmamasına rağmen gayet eğlenceli. Dövüş sırasında arenalardaki ambiyans efektleri, X-Ray’ler de kırılan kemikler, Fatality’lerde atılan çığlıklar… Mortal Kombat karanlık atmosferini efektleriyle perçinlemeyi iyi kotarmış. Dövüşü başlatan ve meşhur “Finish Him” sözlerini sarfeden anonscu amcamızsa Erol Taş gülüşüyle de yine harika bir performans sergilemiş.


    RETRO GAMER ACT III
    Exclusive Kombat

    PlayStation 3 sahipleri Kratos ile MK evreninde zincirli kılıçlarını konuştururken, maalesef Xbox 360 sahipleri için henüz sevindirici bir haber yok. Lady in Red (Scarlett) yani Shao Kahn’ın arenasındaki zincirli kırmızılı hatun ve Pit 360 adı altında MK 3’dekine benzer köprünün altında kesici çarklar olan bir arena gündemde olsa da, şu an için beklemekten başka çare yok. Ayrıca Kratos’un The Hub arenasında 3 farklı stage Fatality yapılabilmekte.

    Finish Him !

    Yapım süreci her ne kadar fazla uzun olmasa da UMK 3’ den bu yana özlemini çektiğimiz oyun nihayet oyuncularla buluştu. Özüne dönen 2D dövüş mekaniği, eski oyunlara pek çok gönderme ve Mortal Kombat’ın adına yakışır vahşi yapısıyla 20 yıllık efsane sonunda hak ettiği noktaya geldi. Ufak tefek eksiklerine rağmen, hayranlarının mutlaka alıp denemesi gereken bir yapım olan yapım 2011 yılının en iyi dövüş oyunu olmaya aday.


    Artılar:

    + 2D dövüş alanı, vahşi Fatality’ler ve tamamı ilk 4 oyundan karakterler. Kısaca gerçek bir Mortal Kombat.
    + Harika grafikler ve ses efektleri.
    + Online, Offline oyun modları ve DLC’lerle de desteklenerek soluğunu koruyacak genişlikte bir oyun olması.
    + MK vs. DC Universe’den sonra ilaç niyetine olması 

    Eksiler:
    - Şu an için Ranked maçlarda lag söz konusu. Ranked maçlarda arama kriterleri yok.
    - Shang Tsung’ın morph’larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    - Dudak senkronlarındaki bazı ufak sorunlar.
    - Her karakterin tek bir introsu ve sevinç pozu var.

    Grafik: 9
    Ses: 9
    Oynanabilirlik: 9.5
    Genel: 9.3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evo_4 -- 20 Nisan 2011; 15:10:18 >







  • Oyunun full sürünümü oynadın mı kardeş?Açıkçası anlayamadım inceleme deyince,aydınlatırsan sevinirim.
  • - Shang Tsung’ın morph’larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
  • 1 haftadır gece gündüz oynuyorum.
  • dolu dolu bir yazı olmuş. kalemin elinden düşmesin.
  • Güzel inceleme olmuş ellerine sağlık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    - Shang Tsung�ın morph�larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?

    MK2 ve 3' den bildiğin Shang Tsung'ın diğer karakterlere dönüşmesi olayını sadece yapay zeka yapabiliyor.
    Biz yapamıyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Çok güzel ve profesyonel bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık.
  • - Shang Tsung’ın morph’larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
    biz yapabiliyoruz nasıl olmuyo ben ilk shang tsungolunca luikanga döndüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Opricnik -- 20 Nisan 2011; 15:35:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    - Shang Tsung�ın morph�larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
    biz yapabiliyoruz nasıl olmuyo ben ilk shang tsungolunca luikanga döndüm.

    Nasıl yaptın, anlatta bilelim.
  • Online da lag olması kötü herkes yaşıyor mu bu sorunu ?
  • Güzel inceleme olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şanışer

    Online da lag olması kötü herkes yaşıyor mu bu sorunu ?

    2-3 maç yapabildim lagsız, toplam 10-12 maçta. Nereden rakip bulacağı belli olmadığı için en ufak yavaşlama bile hissettiriyor.
    Sonuçta dövüş oyunu, yağ gibi akıcı olmak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: şanışer

    Online da lag olması kötü herkes yaşıyor mu bu sorunu ?

    2-3 maç yapabildim lagsız, toplam 10-12 maçta. Nereden rakip bulacağı belli olmadığı için en ufak yavaşlama bile hissettiriyor.
    Sonuçta dövüş oyunu, yağ gibi akıcı olmak zorunda.


    Zamanla düzelir bence lag sorunu
  • güzel bir inceleme olmuş zevkle okudum,tamda düşündüklerimize tercuman olmuşsun warner bros mk9 dan sonra mk hayranlarına bir kıyak yapıp hd görüntülerle online desteği olan klasik bir mk üçlemesi yapsa ne muhteşem olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA060


    quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: şanışer

    Online da lag olması kötü herkes yaşıyor mu bu sorunu ?

    2-3 maç yapabildim lagsız, toplam 10-12 maçta. Nereden rakip bulacağı belli olmadığı için en ufak yavaşlama bile hissettiriyor.
    Sonuçta dövüş oyunu, yağ gibi akıcı olmak zorunda.


    Zamanla düzelir bence lag sorunu

    Mutlaka. Oyun henüz çıkmadı bile. Avrupa server'ları da açılınca daha iyi olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    - Shang Tsung�ın morph�larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
    biz yapabiliyoruz nasıl olmuyo ben ilk shang tsungolunca luikanga döndüm.

    Nasıl yaptın, anlatta bilelim.

    İleri geri aşağı B veya y idi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88


    quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    - Shang Tsung�ın morph�larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
    biz yapabiliyoruz nasıl olmuyo ben ilk shang tsungolunca luikanga döndüm.

    Nasıl yaptın, anlatta bilelim.

    İleri geri aşağı B veya y idi


    2-3 gün sonra tüm karakterlerin List'leri dökülmeye başlar.Bütün haraketlerde çözülür.
    Bence yazının burasını değiştir.''- Shang Tsung'ın morph'larını sadece yapay zeka kullanabiliyor. ''
    Bu şuna benzemiş.''Oyunda sadece tek bir Fatality var.İkincisini ve stage'i sadece yapak zeka kullanabiliyor''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ...BJK...


    quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88


    quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4


    quote:

    Orijinalden alıntı: paypay88

    - Shang Tsung�ın morph�larını sadece yapay zeka kullanabiliyor.
    ?
    biz yapabiliyoruz nasıl olmuyo ben ilk shang tsungolunca luikanga döndüm.

    Nasıl yaptın, anlatta bilelim.

    İleri geri aşağı B veya y idi


    2-3 gün sonra tüm karakterlerin List'leri dökülmeye başlar.Bütün haraketlerde çözülür.
    Bence yazının burasını değiştir.''- Shang Tsung'ın morph'larını sadece yapay zeka kullanabiliyor. ''
    Bu şuna benzemiş.''Oyunda sadece tek bir Fatality var.İkincisini ve stage'i sadece yapak zeka kullanabiliyor''


    Durumu şöyle izah edeyim. Shan Tsung'ı seçtiğinizde sadece rakbinizin kılığına girebiliyorsunuz.
    Ama Arcade Ladder'da Shang Tsung boss olarak geldiğinde tüm karakterlere dönüşebiliyor. Oyundaki hareketleri dahi gizleyecek halleri yok. Yani bahsettiğim şey doğrudur.




  • quote:


    Durumu şöyle izah edeyim. Shan Tsung'ı seçtiğinizde sadece rakbinizin kılığına girebiliyorsunuz.
    Ama Arcade Ladder'da Shang Tsung boss olarak geldiğinde tüm karakterlere dönüşebiliyor. Oyundaki hareketleri dahi gizleyecek halleri yok. Yani bahsettiğim şey doğrudur.



    Bence bu sözleri zamana bırakalım.Hiç bir oyunda yoktu böyle birşey.Sonuçta buda Krypt'ten alınan yada bilmediğimiz bir kombinasyon olabilir.
    Daha çok erken.Doğru dürüst sitelerde hareket listesi bile verilmemiş.Sanmıyorum böyle birşey olacağını.

    ''Oyundaki hareketleri dahi gizleyecek halleri yok'' : Fatality-2 Babality ve Stage'ler neden gizli o zaman




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.