Şimdi Ara

Monster ürünü misli ile değişmiyor(ALACAKLAR OKUSUN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Monster abra a7 yi 5 defa ekran sorunu icin servise verdim. Değişim istedim kabul ettiler ama şuan benim 1 yıl önce aldığım pc yok diye bana iade yada fiyat farki ile bir ust versiyonu vermek istiyorlar. Bende kabul etmedim. Yasal hakkim gereği benim üründen yoksa yasal olarak misli ile dengi ile değişim istedim ama o yasa pc de olmuyor mahkemeye başvuru yapsanızda bende itiraz edicem ve sonuç değişmicek dedi benim cihazıma denk ürün yokmuş. Şikayetvar.com da bu gibi mağduriyeti yaşayan çok fazla kişi olduğunu gördüm. Şaka gibi tavır sergilediler bir sürü ürün modeli var ve benim ürünüme denk ürün yokmuş. yoksada yasa gereği üst modeli vericeksin. Yani bir üst modeli bana gondermiyor. ve ben bana iade edip 2500 tl dolar artıığı için benden para çıkacak. kendi cihazı 5 defa aynı sorunu çıkarmış ama mağduriyet yaşayan ve zor durumda bırakılan yine benim. Ben yasal hakkimi nasil arayabilirim. kazanabilirmiyim? kazansam bile bende denk ürün yok derim diyor. o durumda ne yapabilirim? 7.500 tl ye aldım. ama benim pc şuan 10.000 tl olmuş. bu durumda tamamen beni mağdur ediyorlar. Bir tüketici neden bu kadar madur edilir anlamıyorum. Tubis üzerinden mahkemeye başvurmayı düşünüyorum. ve her yerde bu durumu forum vs belirteceğim..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55525534 -- 7 Kasım 2020; 15:11:29 >







  • Mahkemeye başvur hakkını ara sonuç alırsın bence

  • son durum nedir

    basvuru yaptınız mı?

  • Sahibi olduğum Monster dizüstü bilgisayarımı 2 kez bakım amaçlı servise yolladım. İlki 2-3 yıl evvel idi. HDD de problem olduğu söylenip değiştirildi. Fakat geri gelen bilgisayarımda 5400 rpm lik 500GB bir HDD takılı idi. İletişime geçip tekrar gönderdim ve HDD değişti. Yani anlamasak bu işten kekleyecekler.

    İkincisi ise geçen hafta oldu. Bilgisayarımı fan sesi, termal macun yenilenmesi ve "R" tuşunun arasıra basmaması gerekçeleriyle teknik servise yolladım. Bilgisayarım geri geldiğinde klavye tamamen çalışmıyordu. "J" ye basınca "JM" yazıyor, Caps lock hiç çalışmıyor, sağ taraftaki "8" tuşuna basınca "8Ç" yazıyor vs vs . Artı olarak kutunun içinde 4-5 tane vida vardı. Muhtemelen içinden olan vidalar (Ucunda mavi boya var vidaların). Böyle teknik servis hizmeti olmaz. Sorun ile alakalı arandığımda ise maalesef müşteri olarak yalancılıkla suçlandım. Monster alacaksanız 10 defa düşünün. Teknik servis facia. Hele PC biilmeyenler yollamayın. Yoladığınız bilgisayar geri gelmiyor. Farklı ya da arızalı geliyor. Şimdi bunun altına kopyala yapıştır ile firma görevlisi birşeyler yazacak ama hiçbir anlamı yok. Bu arada bilgisayar öğretmeniyim ve tam da 24 kasım da bozuk bilgisayar elime geçti. Tam isabet yani.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.