Şimdi Ara

MONSTER NOTEBOOK HAKKINDA SUPHESI OLAN HERKES MUTLAKA OKUSUN BUNU !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dun elime aldigim tulpar t5 v1.1 cihazimda ekrana goruntu gelmiyordu.hemen monster teknik servise gerekli mesajlari bilgilendirmeleri yolladim fakat mesai saatleri gectigi icin dun cevap alamadim.bugun sabah ise 5 dakika once Fatih Bey beni arayip cihaziniz yaninizdami diye sordi bende hayir malesef dedim.Eger yaninizda ise sizden cihazin arkasini acip ramlari kontrol etmenizi soyliyecem dedi.bende malesef dedim.O zaman hic ugrasmayalim siz zaten madur oldunuz o yuzden ben hemen bu konuyu baris bey e iletip size yeni cihaz yollamasini soyliyegim sizde eski cihazinizi bugun aras kargo tarafindan bize yollayin dedi.Bende cok tesekkur ettigimi soyledim ve yine beni yaniltmadiklari icin tesekkurlerimi ilettim.Ve forumlarda monster hakkinda pismanliktir lanet olsun vs vs gibi yorumlar gordum.Size soyle izah edetim ben Monster Notebook'tan aldigim ikinci notebook um ve ilk cihazimda o herkesin lanet ettigi davalik oldugu yurtdisi bekleme sureciydi.bende herkes gibi bekleme icindeydim yeri geldi sert cikislarim oldu calisanlara karsi fakat hicbir zaman beni dolandirdilar falan demedim sadece bekleme sureci beni sabirsizlandirdi ve merak ettim ama hep gelmeyecek diye birsey dusunmedim ve burda bana kucuk jestlerle ve harika musteri hizmetleriyle gonlumu aldilar.daha sonra ise iste dunki olay yine beni yaniltmadi guvenimi bosa cikarmadilar ve her zamanko gibi harika musteri memnuniyeti gosterip sorunu anlamadan sadece benim dedigimle daha ben cihazi gondermeden bana yenisini gondericekler ki bem boyle birsey talep bile etmedim.ozellik olarak bakacak olursak ilk kullandogim cihazimi alali 2 yil olucak nerdeyse fakat suana kadar tek bir format tek bir teknik sorunla karsilasmadim.sadece mikrofobda ufak bir sorun yasiyorum onuda dert etmedim zaten garantim bitmeden son kez yolluyup herseye baktiricam.Sozu fazla uzatmadan son sozlerimi soyliyip konuyu kapatacagim.Ben monsterin hem iyo hem kotu donemlerinden beri onlarla is yapiyorum ve hicbir sekilde benim guvenimi bosa cikarmadilar.Hicbir notebook markasi cihazi gormeden sadece kullanicinin soylemesiyle cihazi teknik servis gormeden yenisini yollamayi teklif etmez.Monster ayricaliktir.Monster guler yuzlu musteri hizmetidir.Monsterda musteri hep on plandadir.Monsterda kaliteyi soylemeye gerek bile yok.Kisacasi hersey icin MONSTER NOTEBOOK.Ve butun calisanlara benimle ilgilendikleri icin cok tesekkurler.Yeni almayi dusunen arkadaslarim icin actim bu konuyu eger maddi durumunuz bunu karsiliyor ise bir sn bile dusunmeyin hemen verin siparisinizi verip bu hiz keyfini kacirmayin ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende incelememde yeterince bahsettim bu konudan. Yaşadıklarınız güzel bir örnek olur umarım herkese...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.