Şimdi Ara

MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ (718. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.743
Cevap
116
Favori
967.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kcihank K kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazı bugün teslim aldım. İlk izlenimim gayet olumlu. Kasa kalitesi forumlarda bahsedildiği kadar rezalet değil. Bir kaç test gerçekleştireceğim. Problem olmazsa kullanmaya devam edeceğim.
  • nl_ztrk kullanıcısına yanıt
    Iyi olur umarım.
    Sizde mavi ekran sorunu var mıydı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcihank

    Iyi olur umarım.
    Sizde mavi ekran sorunu var mıydı?
    Arkadaşım naptın windowsdaki o sorunu hallettinmi
  • WhoiS_AttaCK W kullanıcısına yanıt
    Müşteri temsilcisi ile konuştuğumda sormuştum bu soruyu. Şöyle bir cevap verdi çalışan arkadaş:

    “Artık rtx li ekran kartları kullanılmaya başlandı. 1660ti li versiyonların gelme ihtimali düşük.”

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kafkaslı57 kullanıcısına yanıt
    Hocam ikinci kez Windows yükledim yine stop code verip yeniden başlatıyordu, birde bana gelen laptobun plastik ayaklarından biri kısa idi. Sallanıyor bende servise yolladım. Hem mavi ekran hemde kısa ayak sorununu yazdım. Sanırım yarın ellerinde olur. Çıkacak sonucu burdan paylaşırım. Açıkçası sorun yaşamasaydım kasa malzeme kalitesi ve çalışma performansı oldukça hoşuma gitmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kcihank K kullanıcısına yanıt
    Düzelticeklerdir mutlaka sen rahat ol neyse iyi yaptın yolllamakla
    Hallederler en kısa sürede
  • Selam
    Ben tulpar T5 V21.2.1 aldım sorunlu çıktı tekrar gönderdim değişim oldu bugün yeni cihaz geldi yeni cihazda t5 v21. 2 yazıyor heryerdr ama özellikleri t5 v21. 2.1 bu normalmi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertandu E kullanıcısına yanıt
    Özelliklerinde ne yazıyorsa odur
  • Merhaba bu modeli 7.699,00 almalıyım ? bu özelliklere başka marka yok,şikayetlere baktım içim karardı ,git 2000 3000 ver bilindik marka al diyen var,başın ağrır arızası bitmiyor diyen var ,sorun gerçekten bu kadar çok mu ? mağazada yaşadığım bir deneyim youtube ekranını büyütmek istediğim ekran dondu büyütmedi o anda bilmiyorum gerçekten donanımı bu kadar kuvvetli bir cihazın böyle bir şey yapması garip geldi.

    Abra A7 V12.2.1 17,3" Gaming Laptop
    Intel i5-10300H-2,5GHz Turbo Boost ile 4,50GHz
    4GB GDDR6 Nvidia GTX1650 Ti
    17,3" FHD 1920x1080 120Hz IPS Mat LED Ekran
    8GB (1x8GB) DDR4 2933MHz
    512GB SAMSUNG PM981a M.2 SSD
    FreeDos (İşletim sistemi bulunmamaktadır)
  • Beyler teknoloji şans işi en iyisini en pahalısını alırsın sıkıntı çıkarır belki hiç beğenmediğin model seni yıllarca idare eder Monster ise bu şans işi biraz daha az maalesef tavsiyem 1660 ti den aşağı ekran kartı almayın ilerki yıllarda güncel oyunları biraz zor oynarsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • carpiki C kullanıcısına yanıt
    Memnun musun cihazdan?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. 20 haziranda tulpar t7 21.2 aldım. Çok oyun oynadığım için ilk başta fark edemedim sonra bir şekilde pc açıkken ve şarj kablosu takılı iken bile şarj etmediğini fark ettim. Sadece kapalı iken şarj ediyordu. Şarj kablosu takılı olduğu için de şarjı full gözüküyordu. Fakat oyunlarda çok takıldığım için bazen de bataryadan yiyordu şarjı. Neyse servise mesaj attım. Pc yi göndermemi söylediler. Bende 10 temmuz da yolladım. Bugün yaptığım görüşmede pc nin yenisi ile değiştirileceğini söylediler. Fakat müşter temsilcisinin çelişkili ifadeleri beni şüphelendirdi. Özellikle sordum yenisimi diye biraz araştırdı evet yenisi dedi. Umarım yenisidir. Pc çok iyiydi performans olarak fakat bu sorun çok can sıkıcı oldu. Batarya sorunu kronik gibi galiba bunlarda gömme olduğu için. Aslında teslim etmeden test etmeleri iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • korsan067 K kullanıcısına yanıt
    Çok para verip birde böyle sorunlar can sıkıcı.

    monster da sorunlu sayısı oldukça fazlalaştı , nerede okuduysam sorun bildiyorlar, şirket artık yalap şalap iş mi yapmaya başladı anlamadım.
    güvenilir personeller iştende çıkmış olabilir, eskiden daha iyiydiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korsan067

    Merhaba. 20 haziranda tulpar t7 21.2 aldım. Çok oyun oynadığım için ilk başta fark edemedim sonra bir şekilde pc açıkken ve şarj kablosu takılı iken bile şarj etmediğini fark ettim. Sadece kapalı iken şarj ediyordu. Şarj kablosu takılı olduğu için de şarjı full gözüküyordu. Fakat oyunlarda çok takıldığım için bazen de bataryadan yiyordu şarjı. Neyse servise mesaj attım. Pc yi göndermemi söylediler. Bende 10 temmuz da yolladım. Bugün yaptığım görüşmede pc nin yenisi ile değiştirileceğini söylediler. Fakat müşter temsilcisinin çelişkili ifadeleri beni şüphelendirdi. Özellikle sordum yenisimi diye biraz araştırdı evet yenisi dedi. Umarım yenisidir. Pc çok iyiydi performans olarak fakat bu sorun çok can sıkıcı oldu. Batarya sorunu kronik gibi galiba bunlarda gömme olduğu için. Aslında teslim etmeden test etmeleri iyi olur
    Arada bir şarjı fulledikten sonra kablo takmadan pili boşaltıp deneseydın keşke sonra doldurup baksaydın
    Batarya durumuna neyse zaten değişeceklerse sıkıntı yok
    Bende mayıs ayında altım tulpar t7 21.2 modelini




  • elimde samsung 8 gb 2666mhz ram var pcsine lazım olan varsa fiyatta anlaşırız pmden yazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kafkaslı57

    Arada bir şarjı fulledikten sonra kablo takmadan pili boşaltıp deneseydın keşke sonra doldurup baksaydın
    Batarya durumuna neyse zaten değişeceklerse sıkıntı yok
    Bende mayıs ayında altım tulpar t7 21.2 modelini

    Alıntıları Göster
    Denedim olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_elo_bil

    Çok para verip birde böyle sorunlar can sıkıcı.

    monster da sorunlu sayısı oldukça fazlalaştı , nerede okuduysam sorun bildiyorlar, şirket artık yalap şalap iş mi yapmaya başladı anlamadım.
    güvenilir personeller iştende çıkmış olabilir, eskiden daha iyiydiler.
    Aynen öyle. Yok birde çelişkili konuşuluyor o zaman can sıkıcı oluyor iyice. Mesela ilavelerim vardı diğerinde buna ekliceklermi hiç bilgi alamadım. Bakalım gelsin görece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün monstere gittim kadıköye ram ekletmeye
    Servis acaip kalabalık 1 saat laptopu verirken bekledim
    1 saatde alırken
  • Kafkaslı57 kullanıcısına yanıt
    cihazlarda sürekli sorunlar olduğu için mi? acep kalabalıklık.
  • ercan_elo_bil kullanıcısına yanıt
    Bence sorundan çok yukseltme donanım ilave etmek için bekliyorlsrdı
    Sordum bikaç kişiye tabi sorunları olanda vardı 3-4 kişi hemen halledip yollluyolardı onlarıda
  • 
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.