Şimdi Ara

MONSTER CANAVARLARI DERNEĞİ (665. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.741
Cevap
120
Favori
965.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 663664665666667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    şikayetvar'da müşteri hizmetleri hiç de iyi gözükmüyor. Ayrıca forumda da bir çok konuda müşteri hizmetlerinin mağdur ettiği bir sürü insan var.

    Siz hangi sorun ile karşılaştınız?

    aynen ya bi ton olumsuz yorum var bende cok kararsizim gunlerdir

    en sonunda oyun oynamaktan vazgecip apple alacam. en azindan musteri memnuniyeti garanti
  • pcdaly kullanıcısına yanıt
    Ben de gtx950m'li bir laptop var model yükselteyim dedim. MSI'lar uçmuş.Monster alayım dedim, yazılanlar kafa karıştırdı.
    Elimdeki pc ile devam etmeyi düşünmeye başladım.
  • Benim notebookun panelinde alt kısmında camla çerçeve arasında boşluk vardı içime serçe parmak giricek kadar sonrasında değişim istiyorum diye yazdım gönderdim aynı gün içerisinde değiştirip kargoya verdiler şu an gelen üründen çok memnunum tek sıkıntım freedos olduğu için win 10 u aktif etmek kaldı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    Ben de gtx950m'li bir laptop var model yükselteyim dedim. MSI'lar uçmuş.Monster alayım dedim, yazılanlar kafa karıştırdı.
    Elimdeki pc ile devam etmeyi düşünmeye başladım.

    aynen.

    dusunuyorum diyorum gercekten ihtiyacim var mi, elimdekiyle mi idare etsem diye :D resmen %50 sans gibi birsey olmus monster. ya duzgun urun denk gelecek ya da arizali :D okadar para verilen sey bu kadar tedirginlik yaratmamali bence. biyerlerde bi sorun var demek ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayk7478

    Benim notebookun panelinde alt kısmında camla çerçeve arasında boşluk vardı içime serçe parmak giricek kadar sonrasında değişim istiyorum diye yazdım gönderdim aynı gün içerisinde değiştirip kargoya verdiler şu an gelen üründen çok memnunum tek sıkıntım freedos olduğu için win 10 u aktif etmek kaldı.

    sizinki ne guzel cozumlenmis ama esas kafa karistiran ise sorunu cozumleenmeyenlerin neden cozumlenmedigi. ya o sorun bende de olursa, cozumlemezlerse diye dusunuyor insan. ve yorumlara bakinca bu tur olaylar 10 kisiden 2 sinde degil 10 kisiden 6 sinda oluyor.

    hala arastiriyorum bakalim karar veremedm daha :D
  • 4500 lira civarında laptop arıyorsanız dell inspiron 7567 yi öneririm ama u işler sıkıntı biraz size başka markadada ayıplı ürün gelebilir o riski almak gerekio bazen ben bu yüzden monsteri tercih ettim müşteri hizmetleri benim ihitiyacımı karşıladı ve gayet yeterliler bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayk7478

    4500 lira civarında laptop arıyorsanız dell inspiron 7567 yi öneririm ama u işler sıkıntı biraz size başka markadada ayıplı ürün gelebilir o riski almak gerekio bazen ben bu yüzden monsteri tercih ettim müşteri hizmetleri benim ihitiyacımı karşıladı ve gayet yeterliler bence.

    ıste sorun da su ki, örnegin apple dan laptop alırken aklınızda "ürün bozuk çıkar mı" düşüncesi olmuyor. çünkü aldığınızda ürün bozuk dediğiniz an apple sizi uğraştırmadan direk ürünü alıp iadesini de yapar değişştirirde.

    nerden biliyorum? çünkü apple dan bir çok ürün aldım ve ister keyfi sebepten ister beğenmediğimden ister arıza dan, hangi sebepten götürdüysem sorgusuz bir şekilde sorun çıkarmadan iade de yaptılar, değişimde.
    o yüzden oradan cihaz alırken sorunlu çıkar mı değişim yaparlar mı diye düşünce oluşmuyor.

    ama diğer firmalarda içinzde bir korku ile alıyorsunuz çünkü ürünün nasıl çıkacağı ve müşteri temsilcisinin sizin hatanız gibi gösteirp göstermeyeceğini bilmiyorsunuz. bu korkutuyor.




  • Dediğiniz gibi apple in müşteri memnuniyeti iyi ama hayatta almam hiç bir ürünü kullanmadım kullanmamda çok yüksek paralara düşük performans bana göre değil apple ürününe 5bin 6bin lira verip csgo bile oynarken cayır cayır yanması onuda doğru dürüst oynatmaması mesela tabi benim amacım oyun olduğu için bana hitap etmiyor ancak siz iş amaçlı alıcaksanız zaten monster almayın onun yerine dell xps falan alın ya da dediğiiniz gibi apple alın
  • Tam monster alacakken bu sayfayı gördüm kafam allak bullak oldu neredeyse her 3 yorumdan birisinde sıkıntı çıkmış ne yapapcağımı bilemedim alacağım model abra v9,2
  • -Asus FX553VD

    -MSI GL62M

    -ABRA A5 12.1

    Arasında kaldım



    Şu takılma sorunun sebebi nedir? Hala bulunamadıysa sorunun çözümü monster işi bilmiyor demektir

    Çoğu yorumda ilk gelen cihaz bozuk sorunlu denilmiş



    Acaba monster ilk ürünü bilerek defolu mu yolluyor ?

    Ses çıkmazsa ürünü kakaladık sorun çıkarsa zaten defoluydu diyerekten



    Bu ayın 31ine kadar ikna olursam Monster alıcam yorumlarınız önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eylulun 22 si civari monster laptop almayi dusunuyorum. Acaba yaz indirimi o tarihe kadar devam eder mi ? Stoklarla sinirli oldugunu okumustum. Sizce stoklar o tarihe kadar yeter mi ? Ilgilendigim modeller t7 v13.1 ve ya t5 v10.1.1. Cevabinizi bekliyorum monster bey. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Bende Abra A5 V9.2 alarak aranıza katılmış bulunuyorum. 16GB Ramleri 2400 Mhz'e çıkardım. SSD yi de Samsung 256gb(2800mb/s, 1100mb/s) ye yükselttim. Genel olarak memnunum. Pusat v1 oyuncu mouse hediye edildi. Bu mouse'un programını kurunca mouse çalışmıyor. Işığı yanıyor ama mouse hareket etmiyor. Bunun sebebini bilen var mı?

    Hocam bende bu modeli almayı düşünüyorum da acaba memnun musun? Bir Sıkıntısı var mı ürünün
  • Merhaba,

    Memnun kalmanıza çok sevindik. Problemsiz bol oyun dolu günler dileriz. :)

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • ogulcanbey O kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Öğrenci indirimi kampanyamız Eylül ayının sonuna kadar devam edecek. Elbette bu kampanya stoklarımız ile sınırlı. Sizin satın alacağınız tarih bu aralıkta kalsa da kesin bir stok garantisi veremiyoruz. Ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak ve stok durumu ile ilgili olarak 444 26 04 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile görüşebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • LittleHawk kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ürünlerimiz ile ilgili almak istediğiniz bilgiye en net ağızdan 444 26 04 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayarak arkadaşlarımızdan öğrenebilirsiniz.

    Müşterilerimizin yaşadığı çoğu sorun genelde yazılımsal sorunlar olmakla birlikte cihazdan kaynaklı teknik bir problem söz konusu olması durumundaysa teknik destek ekibimizi aramanız durumunda arkadaşlarımız yaşadığınız sorunun tespiti ve çözümü konusunda size hemen yardımcı olmaktadırlar. Cihazın teknik servisimize gelmesi gereken durumlarda ise arkadaşlarımız bu konuda size bilgi vermektedir.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • mmmashm kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Satın almak istediğiniz ABRA A5 V9.2 modeli ile ilgili size memnuniyetle yardımcı olmak isteriz. Sorularınız olursa çekinmeden bizi 444 26 04 numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan arayabilirsiniz. Arkadaşlarımız size memnuniyetle yardımcı olacaklardır.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Abra a5 v12.1 deki ekran yan açılardan renk kayması yapıyor mu ?



    (Aramak isteseydim buraya yazmazdım hiç)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LittleHawk kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    https://www.monsternotebook.com.tr/abra/MONSTER-ABRA-A5-V12-1.html linkindeki modelimizde standart Mat Led ekran bulunuyor. Ekran özelliği IPS olmadığı ve TN panel olmasından kaynaklı ekrana yanlardan baktığınızda tamamen olmasa da yer yer kararmalar olacaktır. Bunun dışında IPS ekranlı modellerimize dilerseniz bakabilirsiniz. Ürünlerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için 444 26 04 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz. Arkadaşlarımız memnuniyetle size yardımcı olacaklardır. İyi günler dileriz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Bugün tam şuan sipariş etsem kargoya en erken ne zaman verilir?
    Bayramdan önce elime ulaşma ihtimali var mı?
  • MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Yeterli ve net bir cevap. Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 663664665666667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.