arkadaslar bugun gittim kolon aldim daha iyi ses almak icin 1 dk kadar cok guzeldi ancak suan taktigim gibi ciziltili bir ses veriyor kulaklik takiyorum yine ayni ses bulanik geliyor kolonlari ve kulakligi 3 ayri pc de denemedim hic bir sorun yok sorun laptopda acaba jak dami sorun ? laptopu daha yeni aldim ve ilk defa kolon bagladim :S suan da yurtdisindaim sok olmus durumdayim resmen :( yazilimsal olma sansi varmidir yoksa jakdami problem :S @monsternotebook
quote:
Orijinalden alıntı: MechTa
arkadaslar bugun gittim kolon aldim daha iyi ses almak icin 1 dk kadar cok guzeldi ancak suan taktigim gibi ciziltili bir ses veriyor kulaklik takiyorum yine ayni ses bulanik geliyor kolonlari ve kulakligi 3 ayri pc de denemedim hic bir sorun yok sorun laptopda acaba jak dami sorun ? laptopu daha yeni aldim ve ilk defa kolon bagladim :S suan da yurtdisindaim sok olmus durumdayim resmen :( yazilimsal olma sansi varmidir yoksa jakdami problem :S @monsternotebook
Sn. MechTa;
Mesajınızı servis departmanımızdaki arkadaşlarımıza ilettik. Yarın, bu konuyla ilgili olarak mesai saatleri içinde çözüm konusunda sizinle iletişime geçerek, en uygun biçimde yardımcı olmaya çalışacaklardır.
Saygılarımızla,
MONSTER Müşteri Hizmetleri
cok tesekkurler sabirsizlik ile bekliyorum
Sn. MechTa;
PM atıldı.
Saygılarımızla,
MONSTER Müşteri Hizmetleri
Driverlari kaldirdim yenisini yukledim sorun yine ayni kulaklik ile hic bir sknti yok ancak kolonlari takinca cizilti baslior diger hic bir pcim de bole birsey yapmior cihazlarda sknti yok bazen pcye res attik sonra acilinca cizilti yapmayi kesior kulaklik takip sonra kolonlar ile dinlemeye kalktigimda yine ayni sorun oluyor cizilti basliyor ne yapicami bilemedim driverlari %100 etkili kaldirmak icin ne yapmam gerek ben kaldirdim ama sanirim sorun cozulmedi
Ayrica ben a5 1.1.2 almistim ancak pc bilgilerinde a7 olarak gozukuor sebep nedir ? a7 driverimi yukliyim nasil yapim anlamadim @MonsterMusteriHizmetleri
MechTa
kullanıcısına yanıt
Sn. MechTa;
En sağlıklı ve en doğru çözüm ve tespit için yaşadığınız bu durumuhttp://www.monsternotebook.com.tr/yardim.aspx?yrd=217&lang=tr-TR linkindeki teknik servis numaramızı arayarak teknik servis müşteri temsilcilerimize iletmenizi rica ediyoruz. Monster ile ilgili tüm sorularınız için bize ulaşabilirsiniz. İlginiz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
MONSTER Müşteri Hizmetleri
Umarım sorununuz çözülmüştür ancak bu sorun genelde hoparlör kablosunu " spdif " girişine taktıktan sonra meydana gelir . Ses aygıtınızın programı üzerinden ayarları kontrol etmenizi ve bütün ayarların dijital kısımda olduğuna dikkat etmenizi öneririm. Bilgisayarınızı yeniden başlattığınızda sorun düzelmiş oluyor. Farklı bir durum söz konusu ise birşey diyemeyeceğim.