Şimdi Ara

Monster

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şimdi monster 15 gün iade süresi veriyor güzel fakat ben alıcam bize o iade edilen bilgisayarları göndermiyorlardır inşallah çünkü uzun yıllar(4-5 yıl) kullanmak istiyorum



  • Evet benimde merak ettiğim bir konu birçok kişi değiştirmiştir böyle laptopu. Değişen laptopu ne yapıyorsunuz ?
  • Çöpe mi atacaklar laptopu tabiki sipariş gelirse paket yapıp yolluyorlar
  • ben olsam arızalı bir parça varsa (ram-ekrankartı-cpu vs.) değiştirip temizleyip sıfır gibi satardım :D
  • Zaten sipariş edilen ürünlerin çoğunda arıza çıkması bu sorunuzu yanıtlıyor yani iade edilen ürünleri 1 sefer açıp kontrol edip yolluyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • desenize o zaman biraz şans olması lazım,monster almayı düşünüyorum ve böyle şeyleri araştırmak gerek ayrıca benim şimdiki laptop 2-3 kere servislik oldu(laptop 5yıllık) o yüzden laptobun hem uzun ömürlü hemde az servis görmesi lazım
  • ArrowDH A kullanıcısına yanıt
    Sn. ArrowDH;

    Satılabilmesinde herhangi bir engel olmayan ve teknik servisimizin satılabilir onayı verdiği iadeden gelen bir notebook tekrar satılabilir. Çok düşük bir ihtimal de olsa bu olasılık vardır.

    Ancak satılan her bir ürünün garantisini iadeden gelmiş bir ürün de olsa Monster veriyor değişen hiçbir fark yok. Monster teknik servisinin onay verdiği iadeden gelmiş bir ürün ile sıfırı arasında ayırt edilebilecek herhangi bir fark bulunmamaktadır.

    Örnek vermek gerekirse yurt dışından getirttiğimiz her bir ürünün ekranı en üst seviye kalite (A+ grade) ekran dahi olsa ve yurt dışında ürünler paketlenmeden önce kontrol edilmiş dahi olsa sonradan ölü piksel çıkabiliyor. Üretim aşamasında müşterilerimizin ürünleri ayrıca ölü piksel kontrolü yapılarak kendilerine teslim edilse de sonradan ölü piksel hataları oluşabiliyor. Ancak biz yine de her durumda MONSTER müşterilerinin %100 memnuniyetini sağlamak amacıyla 30 günlük ölü piksel garantisi sunuyoruz.

    Ölü piksel dolayısıyla değiştirilmiş ekran panelleri arızalı ekran deposuna kaldırılıyor. Yani üretici firma bize %100 ölü pikselsiz ekran göndereceğinin garantisini vermiyor ancak biz yine de müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutmak için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonsterMusteriHizmetleri

    Sn. ArrowDH;

    Satılabilmesinde herhangi bir engel olmayan ve teknik servisimizin satılabilir onayı verdiği iadeden gelen bir notebook tekrar satılabilir. Çok düşük bir ihtimal de olsa bu olasılık vardır.

    Ancak satılan her bir ürünün garantisini iadeden gelmiş bir ürün de olsa Monster veriyor değişen hiçbir fark yok. Monster teknik servisinin onay verdiği iadeden gelmiş bir ürün ile sıfırı arasında ayırt edilebilecek herhangi bir fark bulunmamaktadır.

    Örnek vermek gerekirse yurt dışından getirttiğimiz her bir ürünün ekranı en üst seviye kalite (A+ grade) ekran dahi olsa ve yurt dışında ürünler paketlenmeden önce kontrol edilmiş dahi olsa sonradan ölü piksel çıkabiliyor. Üretim aşamasında müşterilerimizin ürünleri ayrıca ölü piksel kontrolü yapılarak kendilerine teslim edilse de sonradan ölü piksel hataları oluşabiliyor. Ancak biz yine de her durumda MONSTER müşterilerinin %100 memnuniyetini sağlamak amacıyla 30 günlük ölü piksel garantisi sunuyoruz.

    Ölü piksel dolayısıyla değiştirilmiş ekran panelleri arızalı ekran deposuna kaldırılıyor. Yani üretici firma bize %100 ölü pikselsiz ekran göndereceğinin garantisini vermiyor ancak biz yine de müşterilerimizin memnuniyetini %100 seviyede tutmak için elimizden gelen tüm gayreti gösteriyoruz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri

    Verdiğiniz cevaplar için teşekkürler ben ve çoğu kişiyi aydınlattığınızı düşünüyorum.




  • ArrowDH A kullanıcısına yanıt
    Sn. ArrowDH;

    Sorularınız olursa foruma yazın memnuniyetle yanıtlamaya çalışalım. Ayrıca web sitemizin mesaj gönder bölümünden de dilediğiniz zaman aklınıza takılan her konuda sorularınızı bize yöneltebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    MONSTER Müşteri Hizmetleri
  • iade edilen ya da tamir gormus urunleri refurbished ya da outlet olarak satmalılar. eger o urunleri normal olarak ne oldugunu belirtmeden satıyorlarsa yanlıs yapıyorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hssapiens

    iade edilen ya da tamir gormus urunleri refurbished ya da outlet olarak satmalılar. eger o urunleri normal olarak ne oldugunu belirtmeden satıyorlarsa yanlıs yapıyorlardır.

    senin düşüncede güzel kardeş mantıklı yani outlet tarzı satılması
  • ArrowDH A kullanıcısına yanıt
    teknoloji şans işi 2 ay oldu laptopu alalı herhangi bir sorun yaşamadım . umarım kimse yaşamaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagatayozkan

    teknoloji şans işi 2 ay oldu laptopu alalı herhangi bir sorun yaşamadım . umarım kimse yaşamaz

    aynen ya bende almayı düşünüyorum monster fakat bi yandan da tırsıyom telefon aldım zenfone 5 valla izlemediğim youtube videosu kalmadı sürekli foruma bakıyom monster hakkında bilgi almak için bende alırsam inşallah benimkinde de sıkıntı olmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArrowDH -- 4 Mayıs 2015; 12:13:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.