Şimdi Ara

Monitörümü Teknosayamı Yoksa Yetkili Servisemi Veriyim..LÜTFEN YARDIM!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Philips lcd monitörüm arızalandı ayrıca garanti süresi doldu..Bende aldığım yer teknosayı aradım getir biz servise göndeririz kargo ücretide sizden olur dedi..Şimdi kargo ücret önemli değilde benim lcd yi sağlam getirsinler yeter...Bide teknosaya giden ne zaman gelir belli değil...Sorum şu teknosayamı veriyim yoksa philips yetkili servisine benmi götüriyim...Hngisi çabuk halleder bide korkum monitöre iyicene zarar vermeseler servise giden malın durumu pek düzelmiyo...Lütfen fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim..Teşekkürler...



  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.