Şimdi Ara

MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bİ ARKADASIM MEGANE 2 'SİNİ SATIP MONDEO 2.0 TDCİ ALMAK İSTİYO BENDE Bİ SİZEDE SORAYIM DEDİM



  • TANK GİBİ.
  • Son derece kaliteli, yol tutuşu ve performansı yüksek. Ancak ikinci elde para etmiyor, ayrıca yeni kasasının dünya lansmanı yapıldı birkaç aya kadar gelir.
  • sorman bile ayıp
  • bende galericiyim zaten satmak için alma dedim cunku hem zor satılıyor hemde satarken para etmiyor dedim ı o daha cok uzun süre binmek istiyomus bende kullanan arkadaslardan bilgi istiyorum arac hakkında bilgi verirseniz sevinirim
  • kuş serisinin senelerce best seller olduğu ülkede yaşıyoruz mondeo nun satmaması çok normal
  • Çok güzel bir araç, ancak vergisi yüksek ve arkadaşlarımızın belirttiği gibi kasa değiştirecek.
  • ÇOK GÜZEL BİR ARAÇ GAYET KALİTELİ YOL TUTUŞU KONFORU KISACA O PARAYA ALINACAK ÇOK İYİ BİR ARAÇ YANLIZ PİYASADA PEK TANINMADIĞI İÇİN SATMAK İSTEDİĞİNDE ELİNDEN ÇIKARMAK İÇİN PROBLEM YAŞAYABİLRİSİN + VERGİ PROBLEM OLABİLİR + YENİ KASA GELİYOR KISACA GÜZEL ARABA AMA İNSANLAR BRİAZ YABANCI O ARABAYA
  • sen az daha bekle yeni kasası çıksın o kasayı dahaada ucuza al böylece zarar etmemiş olursun.
  • Valla arkadaşım yeni aldı aldı aracı 2.0 TDCI ama 130beygir. Diğer bir arkadaşta 2006 model OPEL vectra 1.9 Dizel var 160 beygir yanılmıyorsam opel çok daha atak, ve dizel sesini daha az alıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    Valla arkadaşım yeni aldı aldı aracı 2.0 TDCI ama 130beygir. Diğer bir arkadaşta 2006 model OPEL vectra 1.9 Dizel var 160 beygir yanılmıyorsam opel çok daha atak, ve dizel sesini daha az alıyor.


    yanılıyorsun o alet 110 hp ...
    http://www.opel.com.tr/site/local_image/techpdf/vectra_tech.pdf
  • 1.9 CDTI motorun 120 ve 150 hp olmak üzere 2 versiyonu var.http://fiyatlistesi.opel.com.tr/
  • vectra al o zaman bak 150 beygirmiş :)
  • Ben 2.5 senedir 2.0 Tdci Tiptronik vitesli olanını kullanıyorum.
    Performansından ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Hem şehirler arası hem şehir içi karışık kullanıyorum.
    Abartırsan 8.4 ortalama mazot, üstüruplu kullanırsan 6.9-7.2 civarı yakıyor.(ortalama değerler anlık yakıt tüketimini bilmiyorum)
    Yol bilgisayarı ve depo verileri birebir örtüşür durumda.
    Yol tutuşu eski aracım Vectra'ya göre çok başarılı.
    Amortisörler orta sertlikte.
    Ne bozuk yolda zıplatır ne de virajda aşırı yatarak seni üzer

    22.000 km'de meşhur bir markanın harika mazotu yüzünden arıza ışığı yandı.
    Mazot filtresi değişti 45 milyon tuttu.
    50.000 km'de bu kez turbo hortumu delindi ancak yolda bırakmadı, onu da garantiden hallettiler.
    Periyodik bakım ücretleri abartılı değil.
    Henüz balataları bile değiştirmeye gerek görmediler.
    Araçta herhangi bir ses-tıkırtı sorunuyla da karşılaşmadım.
    Tiptronik şanzıman, klasik otomatikler gibi ağır hasar-arıza riski taşımıyor ve 60.000'e kadar da bakım istemiyor.

    Tek şikayetim aracın boyasının çok çabuk çizilmesi ve boyanın Opel-Wolkswagen grubu kadar dayanıklı olmaması.

    Stationwagon hastasıyım, ama maalesef sedan almak zorunda kalmıştım.
    Bir sonraki hedefim aracımdan çok memnun olmama rağmen Volvo V 70 veya XC 70...
    Nasip kısmet.
    İnşallah olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robespierre -- 21 Kasım 2006; 14:30:53 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Ben 2.5 senedir 2.0 Tdci Tiptronik vitesli olanını kullanıyorum.
    Performansından ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Hem şehirler arası hem şehir içi karışık kullanıyorum.
    Abartırsan 8.4 ortalama mazot, üstüruplu kullanırsan 6.9-7.2 civarı yakıyor.(ortalama değerler anlık yakıt tüketimini bilmiyorum)
    Yol bilgisayarı ve depo verileri birebir örtüşür durumda.
    Yol tutuşu eski aracım Vectra'ya göre çok başarılı.
    Amortisörler orta sertlikte.
    Ne bozuk yolda zıplatır ne de virajda aşırı yatarak seni üzer

    22.000 km'de meşhur bir markanın harika mazotu yüzünden arıza ışığı yandı.
    Mazot filtresi değişti 45 milyon tuttu.
    50.000 km'de bu kez turbo hortumu delindi ancak yolda bırakmadı, onu da garantiden hallettiler.
    Periyodik bakım ücretleri abartılı değil.
    Henüz balataları bile değiştirmeye gerek görmediler.
    Araçta herhangi bir ses-tıkırtı sorunuyla da karşılaşmadım.
    Tiptronik şanzıman, klasik otomatikler gibi ağır hasar-arıza riski taşımıyor ve 60.000'e kadar da bakım istemiyor.

    Tek şikayetim aracın boyasının çok çabuk çizilmesi ve boyanın Opel-Wolkswagen grubu kadar dayanıklı olmaması.

    Stationwagon hastasıyım, ama maalesef sedan almak zorunda kalmıştım.
    Bir sonraki hedefim aracımdan çok memnun olmama rağmen Volvo V 70 veya XC 70...
    Nasip kısmet.
    İnşallah olur.


    lütfen o meşhur markanın adını söylermisiniz , hatta istasyonuda teşhir edinki yaşadığınız bu tecrubeyi diğer arkadaşlar yaşamasınlar ve o istasyona bu ceza olsun...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: robespierre

    Ben 2.5 senedir 2.0 Tdci Tiptronik vitesli olanını kullanıyorum.
    Performansından ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Hem şehirler arası hem şehir içi karışık kullanıyorum.
    Abartırsan 8.4 ortalama mazot, üstüruplu kullanırsan 6.9-7.2 civarı yakıyor.(ortalama değerler anlık yakıt tüketimini bilmiyorum)
    Yol bilgisayarı ve depo verileri birebir örtüşür durumda.
    Yol tutuşu eski aracım Vectra'ya göre çok başarılı.
    Amortisörler orta sertlikte.
    Ne bozuk yolda zıplatır ne de virajda aşırı yatarak seni üzer

    22.000 km'de meşhur bir markanın harika mazotu yüzünden arıza ışığı yandı.
    Mazot filtresi değişti 45 milyon tuttu.
    50.000 km'de bu kez turbo hortumu delindi ancak yolda bırakmadı, onu da garantiden hallettiler.
    Periyodik bakım ücretleri abartılı değil.
    Henüz balataları bile değiştirmeye gerek görmediler.
    Araçta herhangi bir ses-tıkırtı sorunuyla da karşılaşmadım.
    Tiptronik şanzıman, klasik otomatikler gibi ağır hasar-arıza riski taşımıyor ve 60.000'e kadar da bakım istemiyor.

    Tek şikayetim aracın boyasının çok çabuk çizilmesi ve boyanın Opel-Wolkswagen grubu kadar dayanıklı olmaması.

    Stationwagon hastasıyım, ama maalesef sedan almak zorunda kalmıştım.
    Bir sonraki hedefim aracımdan çok memnun olmama rağmen Volvo V 70 veya XC 70...
    Nasip kısmet.
    İnşallah olur.


    lütfen o meşhur markanın adını söylermisiniz , hatta istasyonuda teşhir edinki yaşadığınız bu tecrubeyi diğer arkadaşlar yaşamasınlar ve o istasyona bu ceza olsun...


    Sevgili Okyaypay, markanın adını size özelden göndereyim.
    Burada belirtmek yanlış olur çünkü belki istasyon sahibinin üçkağıdı de olabilir ve bana denk gelmiştir.




  • HArbiden tank gibi
  • HOCAM SU YENİ KASANIN RESMİ VARSA KOYABİLİRMİSİNİZ BEN SADECE STATİON OLANIN RESİMLERİNİ BULABİLDİM
  • Buyrun;

     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


     MONDEO 2.0 TDCİ NASIL SİZCE


    yeterlidir sanırım ;)




  • COK TŞK ETTİM ARAC GERCEKTEN COK GUZEL OLMUS ONDEN FOCUSU ANDIRAN BİR YAPISI VAR ARKADAN İSE TAMAMEN FARKLI OLMUS AMA SUNU SOYLEYEYİM ESKİ KASADAN DAHA YAKISIKLI Bİ ARABA OLMUS
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.