Şimdi Ara

modem arayüzü değerlerime bakabilir misiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • modemdeki tüm ışıklar yandığı halde bir sayfayı yüklemeleri çok uzun sürüyor ya da video izlerken 144p de bile donuyor, bu fotoğrafı yüklerken bile defalarca sunucuya gönderilemedi hatası aldım, neden olabilir?
    modem arayüzü değerlerime bakabilir misiniznasıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba hat değerleriniz kötü olduğu için kesiliyor. Hızınızı 12den 8e düşürün, değerler bir miktar iyileşecek ve kopma, donma yaşanmayacak. İşlemi müşteri hizmetleri aracılığı ile yapabilirsiniz. "aşağı yönde hız güncellemesi" yapmalarını rica edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba hat değerleriniz kötü olduğu için kesiliyor. Hızınızı 12den 8e düşürün, değerler bir miktar iyileşecek ve kopma, donma yaşanmayacak. İşlemi müşteri hizmetleri aracılığı ile yapabilirsiniz. "aşağı yönde hız güncellemesi" yapmalarını rica edin.
    CRC nin yüksek olmasının bir etkisi var mı peki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rilamon R kullanıcısına yanıt
    Paket kaybı demek o. Hattınız kötü olduğu için sürekli veri kaybetmiş. Dediğim yöntemleri izlerseniz düzelecektir. Elbette bu kısa süreli bir çözümdür. Uzun vadeli çözüm istiyorsanız, bina içi kablolamayı yenilemeli, modeminizi güncel tutmalı ve bunlara rağmen düzelmedi ise telekom a dilekçe vermelisiniz.https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962

    Örnek linkte görüldüğü gibi dilekçe hazırlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Paket kaybı demek o. Hattınız kötü olduğu için sürekli veri kaybetmiş. Dediğim yöntemleri izlerseniz düzelecektir. Elbette bu kısa süreli bir çözümdür. Uzun vadeli çözüm istiyorsanız, bina içi kablolamayı yenilemeli, modeminizi güncel tutmalı ve bunlara rağmen düzelmedi ise telekom a dilekçe vermelisiniz.https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962

    Örnek linkte görüldüğü gibi dilekçe hazırlayabilirsiniz.
    teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rica ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.