daha öncede yazmıştım 3. kere götürecem para iadesi yada yüksek bir modelle değişimini isticem(üstüne para vererek) ama bana hat yüzünden bu problem olduğunu ve hattımı değiştirmem gerektiğini söyleyecekler.aynı hat nokia telefonda hiç böyle bir hata vermedi sorun telefonda gibi geliyor.birisi de netten baktım bu olay yüzünden tüketici haklarına başvurmuş hakem heyetinin belirlediği bir telefoncu telefonu 5 gün kullanmış onun hattında böyle bir sorun vermediği için para iadesini alamamış.zaten bende ilk aldığımda bu hatayı vermiyordu 3-4 ay sonra başladı.2 kere garantiye verdim ikisinden de geri aldığımda yaklaşık 1-2 hafta sonra hatayı verdi.ne yapmam gerekiyor bilmiyorum
teknik servise danis hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Hocam 3 defa daha garantiye götürün mecbur değiştirecekler.Yasalar gereği 1 yıl içinde 5 defa garantiye verirseniz telefonun yenisiyle değiştirmek zorundalar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme