Arkadaşlar merhaba Mitsubishi Lancer Evolution X MR SST (otomatik şanzıman) binenler kullananlar inceleyenler bu aracın nasıl olduğundan biraz bahsederlermi. Şanzıman arıza çıkarırmı? Aracın kronik bir sorunu varmı? Sorularımı yanıtlarsanız çok makbule geçer
Forumda kullanan benim bilidiğim bir sinirküpü var özelde ulaşın derim burdan veya mct den
Bir defa kullandım sadece, 15-20 dakika kadar... Aracın ivmelenmesi oldukça ama oldukça güçlü. 0-100'ü galiba 6 saniyenin altında. Satıcı arkadaş kronik sorunu olmadığını söylemişti ama pek tabi özellikle yabancı forumlarından sormak lazım.
quote:
Forumda kullanan benim bilidiğim bir sinirküpü var özelde ulaşın derim burdan veya mct den
quote:
Bir defa kullandım sadece, 15-20 dakika kadar... Aracın ivmelenmesi oldukça ama oldukça güçlü. 0-100'ü galiba 6 saniyenin altında. Satıcı arkadaş kronik sorunu olmadığını söylemişti ama pek tabi özellikle yabancı forumlarından sormak lazım.
Cevapladığınız için teşekkürler. Araç herşeyiyle bana uygun. Benim için tek soru işareti kronik sorunun olup olmadığıydı. Türkiye'deki forumların hiçbirinde kronik soruna denk gelmedik. Kendimi toparlıyınca 2. el mr sst alcam İnşallah
otomatik şanzımanlar, normal (düz) vitesli şanzımanlara göre daha dayanaklıdır..
düz olsanız her 5 ayda bir glaj değiştirmeniz gerekir diyecektim.. evoların kronik sorunu glaj yemeleri
otomatik olacaksa hiç korkmadan alın
Benim kullanma fırsatım olmadı
Fakat yabancı forumlarda manuelden daha iyi olduğunu ve kullananlar çok memnun kaldıklarını söylüyorlar
Ayrıca paddle shiftlerle manuel olarak kullanılabiliyor.
gazla frene aynı anda basılmadığı sürece sorun yaşanacağını sanmam.
1. MR-SST'de kullanılan şanzıman 550 hp ve 500 nm torka dayanıklı getragın geliştirdiği bir şanzıman. şanzıman ve diff yağlarını zamanında değiştirdiğin sürece normal bir şanzımandan çok daha uzun ömürlüdür.
2. Aracın kronik hiçbir sorunu yok.
3. MR-SST düz vitese göre ortalama 2 litre daha az yakıt tüketir. Şehir içi ortalama sakin kullanımda 13 litre yakarsın.
4. 1. nci vitesteki tork limitörünü yazılımla kaldırırısan 0-100 hızlanması stock halde iken 5,4 sn. olur.
5. sadece kutu içi hava filtresi bile bu araca ekstra 20hp katıyor ki gerçekten ilginç bir motoru var. 4000 lira harcarsan aracı 400 hp'ye çıkarabiliyorsun. ama stock hali bir şahane o yüzden modifiye ihtiyacı duymazsın.
quote:
Orijinalden alıntı: *G.T.C.*
1. MR-SST'de kullanılan şanzıman 550 hp ve 500 nm torka dayanıklı getragın geliştirdiği bir şanzıman. şanzıman ve diff yağlarını zamanında değiştirdiğin sürece normal bir şanzımandan çok daha uzun ömürlüdür.
2. Aracın kronik hiçbir sorunu yok.
3. MR-SST düz vitese göre ortalama 2 litre daha az yakıt tüketir. Şehir içi ortalama sakin kullanımda 13 litre yakarsın.
4. 1. nci vitesteki tork limitörünü yazılımla kaldırırısan 0-100 hızlanması stock halde iken 5,4 sn. olur.
5. sadece kutu içi hava filtresi bile bu araca ekstra 20hp katıyor ki gerçekten ilginç bir motoru var. 4000 lira harcarsan aracı 400 hp'ye çıkarabiliyorsun. ama stock hali bir şahane o yüzden modifiye ihtiyacı duymazsın.
Bu aracı alıp lpg ile sürekli binmek istiyorum ne dersin ?
sıvı lpg sistemi ile (3000 TL'lik) binebilirsin. Ama 300hpyi karşılayacak enjektör olması lazım. ayrıca ecu yazılımını ayarlatman lazım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme