DİZEL MOTORUN TEKNİK VERİLERİ Engine type:R2 Cylinders/valves:Watercooled IL-4 Bore and Stroke (mm):86.0 x 94.0 Piston displacement (cc):2184 Compression ratio:22.1 Max power (NET) kW(PS)/rpm:58(79)/4250 Max torque (NET) N.m(kg.m)/rpm:138(14.1)/2000 Fuel system:Divided Fuel Injection Pump Fuel type:Diesel Tank capacity (L):48
Alıntıları Göster
bu son resimdekiyse yeni l300 hiç boşa zahmet etmesinler, üstteki resimler ise bir şey diyemem güzel araba...
quote:
Orijinalden alıntı: Emerald Dolphin
bu son resimdekiyse yeni l300 hiç boşa zahmet etmesinler, üstteki resimler ise bir şey diyemem güzel araba...
Alıntıları Göster
eğer yeni l300 sonresimdekiyse hiç boşuna çıkarmasınlar eskisi daha güzel...
quote:
Orijinalden alıntı: denizci81
Araç internette Delica Van olarak geçiyor
Alıntıları Göster
Vallaha arkadaşlar ben şöyle bir durum olduğunu düşünüyorum bu resimlerdeki delicalar fakir afrika ve asya ülkelerinde satılan modeldir diğer resimlerde bulunan Delica d:5 ise avrupa ve amerika pazarında satılan modeller olmalı ve bu d:5 asla ve asla türkiyeye bu şekil gelmez nedeni ise Japonların 1986 yılında sattıkları L300 ü bize 1998 yılında yeni kasa diye yutturdular en son çıkan uzun burunlu L300 ise heralde sadece türkiye ve gelişmekte olan avrupa ülkeleri pazarına yönelikti bize gelicek olan model d:5 kasalı olacak ama resimlerde gördüğünüz modeller kadar etkileyici olmayacaklar en fazla yeni satışa sunulmuş olan hyundai H-1 kadar lüks ve konforlu olurlar onlarda kesin marka muhabbeti ile aynı donanım ve özelliklere sahip olsalarda H-1 lerden 5000 ytl civarı pahalı olacaklar
Not:Bunlar tamamen benim düşüncelerimdir kesin bilgiler değildir lütfen yorumlarken buna göre yorumlayın
quote:
Orjinalden alıntı: denizci81
Araç internette Delica Van olarak geçiyor
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
bu araba bugün gelsin bugün alırım ..çünkü arka kapılar sürgülü binmesi inmesi daha kolay ferah geniş hacimli bir araç getirmiyorlar böyle güzelim araçları mantık olarak doblo caddy connect gibi araçlara benziyor ama resimlerde daha elit görünüyor
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
bu resimleri mitsubishi bayisinde mi çektiniz. ankara bayisinde var mı acaba.
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
Arac ın arka tarafı hiç hoş olmamış...
quote:
Orijinalden alıntı: mchll
Arac ın arka tarafı hiç hoş olmamış...
Alıntıları Göster
d-5 yazanla L300 un hicbir alakasi yok hic hayal kurmayin
bu arac transporter vito gibi bi arac
gercek resimler delica van yazan igrenc olanlar :)
quote:
Orijinalden alıntı: ay61n
d-5 yazanla L300 un hicbir alakasi yok hic hayal kurmayin
bu arac transporter vito gibi bi arac
gercek resimler delica van yazan igrenc olanlar :)
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: ay61n
d-5 yazanla L300 un hicbir alakasi yok hic hayal kurmayin
bu arac transporter vito gibi bi arac
gercek resimler delica van yazan igrenc olanlar :)
öyle gibi görünüyo
quote:
Orijinalden alıntı: Diferansiyeli kırarsın!
quote:
Orjinalden alıntı: ay61n
d-5 yazanla L300 un hicbir alakasi yok hic hayal kurmayin
bu arac transporter vito gibi bi arac
gercek resimler delica van yazan igrenc olanlar :)
öyle gibi görünüyo
Alıntıları Göster
tipi çok komik ama japon motor a sahip işte..
quote:
Orijinalden alıntı: CeNgİzHaN.
tipi çok komik ama japon motor a sahip işte..
Alıntıları Göster
sakınha beyler tiipe pek aldan mayın L300 ün yakıtı 28 - 30 ykr cıvarı 52-55 lt cıvarı yakıtla ancak 480-500 km gıdersınız ben 50 km lik yola gıttım ibrenin resmen indiğini takip ettim gördum gerci transiti olanlara allah sabır ve bol para versın 35 ykr ne demek ha hidrojenli yada elelktrikli getirsinler trye e o gider
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
bende bir L300 kullanıcısı olarak yeni haline bayıldım gelsin bi hele ozaman tranporterleri görecez bakalım havaları sönecek
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
guzel olmuş
quote:
Orijinalden alıntı: skywa1ker
guzel olmuş
Alıntıları Göster
yawwwwwwww türkiyeye ne zaman geliyomuşş buu
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
L300 mi olacak bu yoksa farklı bir modelimi acaba bilgisi olan varmı ?
quote:
Orijinalden alıntı: xx61xx
L300 mi olacak bu yoksa farklı bir modelimi acaba bilgisi olan varmı ?
Alıntıları Göster
bence çok güzel olmuş yaw passat tan bile içi güzel yaw tam lüks bi araç olmuş
quote:
Orijinalden alıntı: blue__system
bence çok güzel olmuş yaw passat tan bile içi güzel yaw tam lüks bi araç olmuş
Alıntıları Göster
L300ün yeni kasası hyundai starex olarak da bilinen kasa aslında.ama onu türkiyeye getirmediler.yukarda delica van dedikleriniz mazda üretimi araçlar ve eski mazda e2200ler de delica diye üretiliyor mazda tarafından.l300 l400 d5 falan hepsi delicanın alt modeli.
quote:
Orijinalden alıntı: Fade to Black
L300ün yeni kasası hyundai starex olarak da bilinen kasa aslında.ama onu türkiyeye getirmediler.yukarda delica van dedikleriniz mazda üretimi araçlar ve eski mazda e2200ler de delica diye üretiliyor mazda tarafından.l300 l400 d5 falan hepsi delicanın alt modeli.
Alıntıları Göster
Temsa'nın üretim aşamasında olan 2500 cc 120 HP gücünde; standart tavan, yüksek tavan ve 14+1 minibüs üretimi başladı ve Eylül ayından itibaren showroomlarda görebileceksiniz ama gönderdiğiniz resimlerle alakası olmayan daha ticari tasarımlı bir araç. Resimlerini ilerleyen günlerde paylaşmam daha doğru olacağına inandığımdan şimdilik paylaşmıyorum. Biraz merak uyandıralım;)
quote:
Orijinalden alıntı: caramurat
Temsa'nın üretim aşamasında olan 2500 cc 120 HP gücünde; standart tavan, yüksek tavan ve 14+1 minibüs üretimi başladı ve Eylül ayından itibaren showroomlarda görebileceksiniz ama gönderdiğiniz resimlerle alakası olmayan daha ticari tasarımlı bir araç. Resimlerini ilerleyen günlerde paylaşmam daha doğru olacağına inandığımdan şimdilik paylaşmıyorum. Biraz merak uyandıralım;)
Alıntıları Göster
hadi hayırlısı bakalım sonunda yeni bir model cıkacak
quote:
Orijinalden alıntı: Cloud Nine
quote:
Orjinalden alıntı: TcX
çok deghset görünüo.. eski amele tipli l 300 le alakası yok... mitsubishi yi her geçen gün daha da sewıom.
Alıntıları Göster
Çok Şekil Be
quote:
Orijinalden alıntı: DannyDent
Çok Şekil Be
Alıntıları Göster
Kötü Haber : Temsa en az 5 sene daha, 1986 da tasarlanan, amele tipli eski L300 ü pazarlamaya devam edecek...